På tide med en aldri så liten oppdatering, kanskje
Vår lille prinsesse er allerde over 9 uker gammel! Så stor, tjukk og flink <3
Hun er en meeeget bedagelig baby, så vi koser oss masse. Hun er stort sett blid som ei sol, og spesielt når hun får ligge litt uten bleie eller når hun får bade seg! Da er livet virkelig fullkomment
Hun sover natta gjennom, så der føler jeg meg VELDIG heldig. Flaskematingen går som en drøm, og det er ikke tvil om at hun får i seg den næringen hun trenger. Tjukk og rund er hun
så deilig med valker overalt!
Nå venter jeg bare på den første latteren. Ser hun prøver så godt hun kan, og et par ganger har hun ledd bittelitt. Eller... kanskje jeg bare innbiller meg det
hun "prater" også med oss, og blir sååå fornøyd om vi hermer etter henne. Tydeilg stolt av egen innsats.
Må skryte litt av pappen også. Han er fantastisk med henne
elsker å se de to sammen. Snakk om radarpar altså.
Vi har hatt det litt turbulent i starten, for alt skjedde jo ganske fort etter at hun ble født. Det gikk hardt innpå den hormonelle nybakte mammaen. En kveld ba jeg han ryke og reise, og ingen av oss ville egenltig se den andre igjen NOEN gang. Jeg bøtta jo uti meg her inne på forumet, var sikker på at dette var slutten på samarbeidet vårt, og var kjemperedd for at jeg måtte sende bort babyen min til han allerede. Vel.. når vi begge fikk roa oss så fikk vi jammen ordna opp også. Vi har bare blitt enige om at vi må ta ting litt roligere om vi skal klare å berge det vi allerde har. Forhåpentligvis vil det gå fremover med oss. Det er jo det vi begge håper. Vi trengte ei pause, og det ser ut til å gjøre oss begge godt. Jeg gleder meg i allefall til han kommer tilbake om et par dager. Han er jo helten vår. Man kan ikke gjemme følelser under en stol, hihi.