Min kamp :P

Ja, det stemmer. Vi hadde time til forsamtale 10. desember, som ble fremskyndet til 17. november eller noe sånt. Rundt 1. desember testet jeg positivt :p Termin om 29 dager :eek:

Håper sånn for deg at det sitter snart. Det fortjener du! For en utrolig slitsom reise - du er sterk som holder ut, spør du meg.

Ja, var det jeg mente å huske :D Fantastisk! Vet du om det blir gutt eller jente?

Takk for det :Heartred Nå har vi i hvert fall kommet lenger enn noen gang tidligere, så går det ikke denne gangen, gir det i det minste håp om at det kan gå :happy:
 
Ja, var det jeg mente å huske :D Fantastisk! Vet du om det blir gutt eller jente?

Takk for det :Heartred Nå har vi i hvert fall kommet lenger enn noen gang tidligere, så går det ikke denne gangen, gir det i det minste håp om at det kan gå :happy:

Testene dine ser jo fine ut nå - dette er gullegget vettu :D

Vi skal visst ha ei jente. Blitt mange rååååsa innkjøp, så hu får ikke lov å være noe annet nå altså :p
 
Testene dine ser jo fine ut nå - dette er gullegget vettu :D

Vi skal visst ha ei jente. Blitt mange rååååsa innkjøp, så hu får ikke lov å være noe annet nå altså :p

Hehe herlig :D Må innrømme at jeg håper aller mest på jente sjæl, men tenker å prøve å ikke vite kjønn før han/hun kommer ut :p
 
Hehe herlig :D Må innrømme at jeg håper aller mest på jente sjæl, men tenker å prøve å ikke vite kjønn før han/hun kommer ut :p

Det hadde jeg aldri klart! Jeg er så planleggingsavhengig :p Men kudos til dem som venter - det blir skikkelig spennende ved fødsel da.
 
Last edited:
Det hadde jeg aldri klart! Jeg er så plenleggingsavhengig :p Men kudos til dem som venter - det blir skikkelig spennende ved fødsel da.

Er ekstreem på planlegging selv, så må innrømme at den biten av meg sliter litt :hilarious: Men på en annen side pleier jeg ha ganske god selvregulering når jeg først har bestemt meg for noe. Også får jeg vel bare minne meg selv på at planleggingen strengt tatt ikke bør basere seg på kjønn uansett :p Men tør ikke garantere at nysgjerrigheten ikke blir for stor!
 
Blodprøve tatt 16 dpo viser hcg på 388 :Heartred:Heartred:Heartred Jeg bare gråter. Kan ikke tro dette :Heartred:sad015:sad015:sad015
 
Så fantastisk <3 Dette var supre nyheter!! Gratulerer så mye! Dette skal bli baby!!
 
Har fortsatt ikke fått svar på blodprøven jeg tok på mandag. Prøven ble sendt fra legekontoret ved hytta til Lillehammer sykehus for analyser, og legekontoret syntes det var rart at de ikke har fått svar ennå. Jeg ringte derfor direkte til sykehuset, og de sa de hadde sendt prøvene videre til Ullevål fordi de «ikke hadde instrumenter for å måle så høy hcg nøyaktig». Dette må jo være gode nyheter, tenkte vi. Bare irriterende at vi må fortsette å vente på endelig svar.

Men så i dag, 5+1, har jeg litt brun spotting i trusen:sorry: Dette er helt forferdelig. Åtte dager til TUL.
 
Endelig fått svar på blodprøven tatt 19 dpo - 1273, dobling på ca 42 timer. Så den er helt perfekt!

Nå har spottingen gitt seg også. Det var bare som bittelitt utflod, egentlig. Men jeg vet jo at det fort kan komme tilbake, og med økt styrke :hungover: Likte ikke det der i det hele tatt! Følt meg mindre kvalm i dag enn vanlig også :banghead:
 
Endelig fått svar på blodprøven tatt 19 dpo - 1273, dobling på ca 42 timer. Så den er helt perfekt!

Nå har spottingen gitt seg også. Det var bare som bittelitt utflod, egentlig. Men jeg vet jo at det fort kan komme tilbake, og med økt styrke :hungover: Likte ikke det der i det hele tatt! Følt meg mindre kvalm i dag enn vanlig også :banghead:
Fine prøvesvar da♡ jeg har jo hatt brunt utflod i ukesvis denne gangen (og blødning) og er gravid uke 18+3 idag. Så det kan gå fint:happy: Men skjønner så godt bekymringen :oops:
 
Så fin dobling❤️ Dette går veien!!
 
Gratulerer så mye med spira ❤️ Dette må gå veien
 
Jeg så gjennom dagboken min nå, og synes liksom jeg har vært litt dårlig på å takke for alle gratulasjoner. Jeg hjerter jo alle, men vil gjerne også si: tusen hjertelig takk, alle sammen :happy::Heartred Det er så hyggelig å bli heiet på!

5+3 i dag. Kvalm og superømme pupper! Og ikke hatt noe mer spotting! Tror nok det bare var cervix som ble irritert og slapp fra seg en dråpe blod som blandet seg med utfloden - noe den jo lett kan gjøre i starten. Jeg fører tross alt opp 8 progesteronpiller der daglig, og den morgenen brukte jeg noen nye vinylhansker som ga skikkelig friksjon :eek: Jeg har trua :D
 
5+5

Søren, altså.
Våknet kvalmere enn kvalmest og var glad og fornøyd i noen timer, men så plutselig begynte kraftige mensmurringer (på grensen til smertefullt). Har nesten ikke hatt antydninger til murringer denne gangen, og dette minnet meg mistenkelig om sånn det var rett før jeg begynte å spotte første gang jeg mistet.
Og riktig nok, etter en stund med kraftig murring kom friskt rødt blod :( Ikke veldig mye foreløpig, og ikke helt mensenfarget heller (vanskelig å forklare, men mer lyserødt og brunt på samme tid, uten at jeg skjønner hvordan det er mulig :bored:), men dette fjernet mye av optimismen, merker jeg...

Bestilt TUL 6+2 (fredag), så får bare holde ut til da.
 
Back
Topp