Min kamp :P

Da var Nuk inne (se bilde) :happy:


De bruker et annet rangeringssystem enn jeg er vant til her i Tsjekkia, fra 1-4 der 1 er best, 3 setter de ikke inn og 4 har stoppet helt opp i utviklingen. Vi fikk vite at hun var en 2-er. Altså ikke best i klassen, men heller ikke så dårlig at de ikke vil sette inn. Har ikke store trua, men det at hun driver og hatcher gjør at jeg får opp håpet. Hvordan er det muulig at hun ikke fester seg når hun er på vei ut av skallet, liksom? :dead:


Og så kommer det store spørsmålet: vente med å teste, bygge opp forhåpninger og få alt håpet knust på dag 13/14, eller gradvis innse nederlaget ved å sakte pine seg gjennom negative tester fra dag 8? :nailbiting:


Er vel innstilt på at dette ikke går veien, og kjenner jeg uansett gleder meg til en fantastisk sommer! Det hadde jeg ikke klart å si for et halvt år siden. Det er veldig deilig å være der at jeg har forsonet meg med at dette kommer til å ta tid, og at jeg nå slapper mye mer av og heller gleder meg over at vi er unge og at den dagen vi får barn kommer til å bli heelt fantastisk. Men det kan hende dette bare er «positiv på innsettdagen-meg» som snakker :hilarious: Vi får se om noen dager...
 

Vedlegg

  • 94C73A3C-003B-4BED-B391-5CF199D85828.jpeg
    94C73A3C-003B-4BED-B391-5CF199D85828.jpeg
    13,4 KB · Visninger: 145
Gratulerer som ruger :) Ganske morsomt å se Nuk på vei ut av eggeskallet! Krysser alt jeg har for deg og håper virkelig at det går veien. Blir spennende å følge deg fremover!!
 
Tror aldri jeg har sett et egg som hatcer ved innsett, det var stilig :D gratulerer som ruger, måtte tiden gå fort. Selv stemmer jeg for testing og opparbeide skuffelse og håp underveis enn å bli "lurt" på testdato. Men det må du jo kjenne på selv. Jeg er jo og en testetøs... (samme er mannen):hilarious:
 
Gratulerer så mye som ruger❤️
 
Takk for det :D Ja, det blir spennende fremover! Og det blir nok testing ganske snart. Litt usikker på om jeg skal tenke 7 eller 8 dpo i dag. Embryoet var jo seks dager gammelt, men skal liksom settes inn på dag 5 likevel. Men siden jeg ikke har hatt noen EL eller lignende, hvordan kan man da kalle mandag dag 5 og ikke 6? :dead: Kanskje det handler om når jeg begynte på progesteron? Regner man med innsettdagen hadde jeg tatt det 7 dager før innsett, og det er det jeg gjør på Riksen før innsett av dag 5-embryoer også. Så kanskje progesteronet gjorde livmorhalstappen moden tilsvarende dag 5 på mandag? :wacky:
 
Testet i dag (8 dpo). Blenda, så klart :dead:
 
Gratulerer som ruger! Satser på at Nuk har gravd seg godt ned og gir fine tester om et par dagers tid :)
 
Jeg fikk ultrasvake tester 8 dpo. Bruker du 10mlu?

Jepp! Vi synes liksom vi kan skimte noe hvis vi myser veldig og ser på den i riktig lys i en helt bestemt vinkel, så klart :hilarious: Men det har vi gjort før med negative også...
 
Jepp! Vi synes liksom vi kan skimte noe hvis vi myser veldig og ser på den i riktig lys i en helt bestemt vinkel, så klart :hilarious: Men det har vi gjort før med negative også...
Test imorgen tidlig og ta bilde i vinduskarm :D
 
Ikke mye å skrive hjem om her o_O
 

Vedlegg

  • F8C0BA52-352C-4FDC-A738-005908F775F2.jpeg
    F8C0BA52-352C-4FDC-A738-005908F775F2.jpeg
    24,8 KB · Visninger: 133
9 dpo er fremdeles tidlig, da. Jeg holder fingrene krysset litt til :) Jeg fikk første positive 10 dpo. Når har du fått positive tester før?
 
9 dpo er fremdeles tidlig, da. Jeg holder fingrene krysset litt til :) Jeg fikk første positive 10 dpo. Når har du fått positive tester før?

Takk for det :Heartred
Det skal sies at vi fortsatt mener at vi ser *noe*, og at dette *noe* har blitt marginalt sterkere i dag. Men vi snakker så svakt at det egentlig er helt tullete.

Sist var det vel ca sånn som nå. Antydning til strek (men egentlig ikke) 9 dpo, ekstremt svak strek som mannen min og jeg ikke var i tvil om, men som ingen andre så 10 dpo, og svak strek som kunne tas bilde av + pos. digital 11 dpo.

Første gang sluttet jeg å teste etter negativ test 12 dpo, men blodprøve 16 dpo viste overraskende hcg på 33. Ante ikke at jeg var gravid.

Nå endte begge disse i kjemisk, så vet ikke om de er noe godt utgangspunkt :dead:
 
Bygde opp helt sjukt med forventninger rundt testing i går kveld, og holdt meg i fem timer, bare for å finne ut at jeg er tom for tidligtester :banghead: Jeg er sikker på at jeg har bestilt en ny ladning nylig, så må ha tatt med feil pakke på hytta, for her var det bare hauger med EL-tester. De hadde naturligvis ingen tidligtester på nærbutikken, så da ble det EL-tester, da :hilarious: Øverste fra i går kveld, midterste fra i dag tidlig og nederste fra nå nylig. Vet man ikke kan ta dette for god fisk, men synes jo det er litt spennende at de ser ut til å bli sterkere. Fortsatt ikke positive, da, men det blir de visst ikke før en stund etter gravtest blir positiv - hvis de i det hele tatt blir det!

Blir nok å kjøre et godt stykke i morgen på jakt etter tidligtest. Vet det ikke har noe å si for utfallet, men kjenner jeg må ha oversikt nå! Vil ikke risikere å gå glipp av en ny kjemisk heller, siden gynekologen min har sagt vi kan utredes for habituell abort hvis vi har en til.
 

Vedlegg

  • 716EA466-D47C-4E99-8D44-D2028268A05F.jpeg
    716EA466-D47C-4E99-8D44-D2028268A05F.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 118
Det var jo selvfølgelig søndag i går, så måtte vente til i dag, gitt :dead: Ser en strek, men den er jo supersvak, og nå er det 12 dpo, så er neppe noe håp!
 

Vedlegg

  • 37417695-3372-44E0-8CFB-7CC8B4D7A9EF.jpeg
    37417695-3372-44E0-8CFB-7CC8B4D7A9EF.jpeg
    30,9 KB · Visninger: 139
Ser streken! Men testene fra RFSU er veldig kjent for å være dårlige! Ville heller kjøpt en Clearblue:happy:

Ja, burde vel det, men er stuck på hytta en uke til, og vet ikke hvor jeg skulle fått tak i andre tidligtester enn disse! :eek: Savner babyplantestene mine :Heartred Får bare leve i spenning litt lenger. Var veldig forberedt på negativ test, så er egentlig strålende fornøyd med en kjemisk :hilarious: Bare synd jeg ikke kan drikke vin og spise brie...
 
Back
Topp