Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kor har du kjøpt det ?? Sengekant pynt og dynetrekk ??Vis vedlegget 104047 Sengen er montert
Arvet så er nok ikke lett å få tak i..Kor har du kjøpt det ?? Sengekant pynt og dynetrekk ??
Var kjempe fintArvet så er nok ikke lett å få tak i..
En boks til våtservietter, 1 pakke Rimi vaskeservietter, bleiepakke med Str 1 og 2 fra libero, 2 bleier fra pampers 3-6 kg. En barneskje fra Nestle, en badebleie 7-15 kg, Rimi bleiekort hver 4. Bleie/ våtservietter gratis. 10 bind fra libresse. 1 hånd og ansikt våtservietter. Natusan våtservietter, 1 tannkrem fra colgate 0-6 år. Libero olje, 1 vanish oxi action, 1 milo vaskemidler, 1 blanda sensitiv flytende tøyvaskemiddel. Kleenex tørkepapir, extra strength body lotion fra vaseline intensive care. 1 bok( hei verden! Nå er jeg her!). Dry nites engangslaken, hth skin pepair cream, 1 easy wipe toalett/ bad engangsklut. 1 libero waste bags

Nærmer seg vanvittig ja!!! her har jeg 5 uker til termin. Det går fort ..... spennendeOi i morgen er det 2 uker til termin. 2 Uuuuker!! Skremmendes.. I dag har vi kastet boss, samboer har fikset ferdig barnerommet mangler bare veggstickers der nå. Har vasket klær ( Str 62)og ellers gjort lite. Rart at jeg i morgen har vært i mammaperm 1 uke alt. Katten har begynt å finne seg litt til rette her også. Han har vært mye i buret de siste dagene. I dag har han vært mer fremme med oss men han mjauer en del. Lurer på hvordan katten reagerer når babyen kommer hjem. Nå holder vi han langt unna alle babytingene så de ikke blir hårete eller ødelagt. En fødsel kan skje når som helstPå tirsdag er menstermin (siste mens før graviditeten men den var pillemens) leiligheten er iallefall klar nå
vi mangler lamper i tak og litt gardiner men alt annet er greit
Vis vedlegget 104362Vis vedlegget 104363
Synes tiden går alt for fort jeg..Nærmer seg vanvittig ja!!! her har jeg 5 uker til termin. Det går fort ..... spennende

de der så jo bare NAM ut38+6 i dag har svigermor vært her og fikset gardinene i den nye leiligheten. Har også bakt litt som jeg har tenkt å fryse ned. Vis vedlegget 105170
tror jeg må prøve meg på noen sånneDe ble vellykketer m&m på de
![]()