Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Høygravid!!! Merkelig føler meg ikke høygravid.. I morgen skal jeg til lege på sykehuset å få se mini på ultralyd. Begynner å minke med tid igjen nå. Jeg er spent på hva de estimered han til å være. Er også litt redd han har vokst mer enn tidligere. Hvis han er 3 kg vil eg forhøre meg om muligheten for å bli satt i gang rundt termin. Tar det litt som det kommer.. Håper jeg husker å spørre hva som vil skje med babyen etter han blir født, om kontroller osv. Vet liksom at nyrer og alt funker men nyrebekkenet er for stort. Vet egentlig ikke hva det vil si, bare at det kan bli bedre og at det ikke har blitt verre på kontrollene. På nett står det jo bare om lettere for Urinveisinfeksjon og at flere babyer går på antibiotika for å gjøre det bedre, lest om en baby som ble operet også. Stort nyrebekken var ofte forårsaket av at det er litt trangt i kanalene og at noe gjerne var litt i klem. Når vi som regel får høre at alt er greit på ultralydene så har vi liksom ikke spurt så mye. Kanskje litt dumt..