Min graviditet

Vognen vår er kommet i butikken og vi skal hente den på lørdag :) da skal alt bli plassert midlertidig hos mine foreldre. Gleder meg til å få hente den og vite at alt er i orden :)
åååå så kjekt da :)

åååå så kjekt da :)
Jaa :) vi kunne egentlig la den være i butikken lenge men har så lyst å se den :) litt kjedelig hvis noe er feil og vognen har stått i butikken lenge..

Merker jeg er litt mer paranoid med babyklærne enn mine egne. Kjørt flere maskiner med 1 ting. 1 ull body etterpå 1 sutteklut og tilslutt ble det masse sokker i hvit og lyse farger som ikke har vært vasket før. Har liksom utsatt vaskingen av de siste tingene lenge i tilfelle vi skulle få mer. I går fant jeg frem litt babyklær som skal i føde baggen. Mangler ull bodyen og suttekluten som er vasket. Pakket noe i 50 og noe i 56 og hentesettet som jeg gleder meg til å bruke. Samt bilstolposen. Pakket litt bleier, vårserviettee, håndsprit, bind og amme innlegg. Resten vil komme når vi får låne en skikkelig bagg da blir det våre ting igjen og toalettsaker. Har ikke kjøpt amme bh lurer på om jeg skal vente til melkeproduksjonen kommer i gang. Da er nok puppene litt større, vet ikke hvilken størrelse jeg skal velge. Det begynner å bli klart. image.jpgimage.jpg

Merker jeg er litt mer paranoid med babyklærne enn mine egne. Kjørt flere maskiner med 1 ting. 1 ull body etterpå 1 sutteklut og tilslutt ble det masse sokker i hvit og lyse farger som ikke har vært vasket før. Har liksom utsatt vaskingen av de siste tingene lenge i tilfelle vi skulle få mer. I går fant jeg frem litt babyklær som skal i føde baggen. Mangler ull bodyen og suttekluten som er vasket. Pakket noe i 50 og noe i 56 og hentesettet som jeg gleder meg til å bruke. Samt bilstolposen. Pakket litt bleier, vårserviettee, håndsprit, bind og amme innlegg. Resten vil komme når vi får låne en skikkelig bagg da blir det våre ting igjen og toalettsaker. Har ikke kjøpt amme bh lurer på om jeg skal vente til melkeproduksjonen kommer i gang. Da er nok puppene litt større, vet ikke hvilken størrelse jeg skal velge. Det begynner å bli klart. Vis vedlegget 99764Vis vedlegget 99765
Trenger ikkje å pakke bleier og våtservieter. Dette for du på sykehuset. De har også klær der oppe du kan bruke om du vil.
Amme bh kjøpte eg etter fødsel på netty butikken i Åsane. Men vet de e i byn også. Der hjelper de deg med å finne riktig str. Bind har dem også på kk som du kan forsyne deg av.

Trenger ikkje å pakke bleier og våtservieter. Dette for du på sykehuset. De har også klær der oppe du kan bruke om du vil.
Amme bh kjøpte eg etter fødsel på netty butikken i Åsane. Men vet de e i byn også. Der hjelper de deg med å finne riktig str. Bind har dem også på kk som du kan forsyne deg av.
Vet jeg ikke trenger bleier og våtservietter men har liksom litt. Tok bare det jeg har fått i babypakkene, skal jo hjem også om det blir direkte tur eller innom et sted først er ikke godt å vite. Har lyst å bruke egne klær litt :p bindene er tatt fra liebro pakken . Hva jeg bruker vil tiden vise. Selger ikke mange ammebher?

Sutteklut og body som mangler i fødebaggenimage.jpg image.jpg

Uke 34 +0 gått opp denne gangen. Gikk opp det jeg gikk ned sist gang + noen hundre gram.så fra det minste er jeg gått opp 5,6 kg fra startvekt 1 kg

Vet jeg ikke trenger bleier og våtservietter men har liksom litt. Tok bare det jeg har fått i babypakkene, skal jo hjem også om det blir direkte tur eller innom et sted først er ikke godt å vite. Har lyst å bruke egne klær litt :p bindene er tatt fra liebro pakken . Hva jeg bruker vil tiden vise. Selger ikke mange ammebher?
Netty har ikkje så stort utvalg nei. Og ihvertfall ikkje i Åsane der eg var. Men vet de skal ha litt utvalg i byn. Men det viktigste e vell å finne riktig størrelse. Selv om de e litt dyr.

Netty har ikkje så stort utvalg nei. Og ihvertfall ikkje i Åsane der eg var. Men vet de skal ha litt utvalg i byn. Men det viktigste e vell å finne riktig størrelse. Selv om de e litt dyr.
Hva koster de?

H

hvor mange trenger man?
2 e nok. Om du e flink til å vaske dem med en gang. Men inne på nett siden deres har dem noe som heter amme starts pakke. Eg glemte helt å spørre om den når eg kjøpte. Men går jo an å gå innom å høre ka den koster.

2 e nok. Om du e flink til å vaske dem med en gang. Men inne på nett siden deres har dem noe som heter amme starts pakke. Eg glemte helt å spørre om den når eg kjøpte. Men går jo an å gå innom å høre ka den koster.
Kan jo undersøke litt :)

34. +0 magen er litt høy men ser litt rar ut xD image.jpgimage.jpg

Syteinlegg.. Nå begynner je å bli gal av å våkne 1-4 ganger om natten for å løpe til doen. Begynner å bli lei av å være trøtt og sliten halve formiddagen og hele kvelden. Begynner å bli lei av den trange plassen og smerter i ribbebeina. Er ubehagelig.. Begynner å få vondt i ryggen også. Lei av alle spørsmål fra foreldre om hvordan jeg har det. Må liksom holde fasaden oppe. Er lei av denne vinteren. Er kaldt og glatt og jeg endte opp med 2 blåmerker på mandag etter jeg sklei og falt. Gjør enda vondt, heldigvis var det et svakt fall og ingen støt mot magen. Lei av jobb. Mange nye barn som krever masse, nye personale og kaos i barnegruppen. Lei av å hele tiden pakke ned ting i kasser til flytting om 3 uker. Lei for at jeg ikke kan delta noe særlig under flytting og at vi ikke får overta leiligheten tidligere. Lei for at samboer ikke lengre kan kjøre bil og redd fødsel skal starte rundt flytte dato så alt blir mer tungvint. Heldigvis er det bare 3 uker igjen med jobb. 6 uker til termin og en dag. Blir spennende å se når lille gutten vår kommer. Skal bli greit å bli ferdig med fødselen. Ser ikke frem til selve fødselen. Den kommer nok til å bli lang og smertefull. Men en fødselen må man gjennom for å møte den lille.. Tiden vil vise hvordan jeg vil takle smertene. Har lyst å unngå epuderal siden det liksom stopper fødselen litt og gjør at fødselen tar lengre tid. Samtidig som den gjør at man mister litt kontroll på kroppen og at man kjenner mindre av press riene som gjør det lettere å få rifter under fødselen. Synes vann er veldig Lindrene nedentil og håper det skal hjelpe meg å slappe av. Hvis jeg klarer å slappe av vil det nok bli lettere å komme seg igjennom. Det er litt skremmende at snart vil et annet menneske være 100 % avhengig av deg. Hvordan vil man takle det? vil eg bli en god mor? Hvordan kommer barnet mitt til å bli? Hvordan vil spedbarnstiden bli? Hvordan blir parforholdet når man må fokusere på en baby? Kommer jeg til å ha overskudd til å komme gjennom dagene? Det er skummelt å ikke vite hva tiden vil bringe.

Hentet vognen i dag :) den er så fin :Heartred Har også kjøpt nyfødt del til badekar. image.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpg

så kjekt å få ting på plass :D Tipper du blir fonøyd med den vognene der ja...
Kjekt å få ting på plass :P synd alt må flyttes på om 3 uker. Tror ikke vi mangler noe til babyen som vi må ha, men er alltid masse småting man kan ha lyst på :P forlebi er jeg veldig fornøyd med vognen :) den var akkurat som jeg håpet :)

Back
Topp