Min graviditet

Vært så deilig å ha samboer hjemme. Vi har bare slappet av og kost oss :) jeg har fått gått gjennom litt papirer og kastet litt. En mnd ca til flytting, greit å gjøre småting jevnlig :) Pål er veldig aktiv til tider. Rart det er 7 uker og 6 dager til termin.
Korti var termin dato igjen ??
Når du sier 7 uker, så merker eg at Liana begynner å bli stor da.
Håper han holder seg inne til dere e flyttet :)

Korti var termin dato igjen ??
Når du sier 7 uker, så merker eg at Liana begynner å bli stor da.
Håper han holder seg inne til dere e flyttet :)
6. Mars er 32+ 3. Håpet eg og for eg må kjøre når vi flytter. Andreas har mistet lappen så hvis eg blir lagt inn kan lite gjøres. Håper på hjelp fra venner og familie.

For en storm. Knust takstein fra huset, knust glass i stall. Vannkar som har flydd av gårde. Strømgjerde som er ødelagt og ingenting har sin plassering ute. Vi har hatt hagemøblene ute med trekk og mursteiner. Trekket var flydd av og stolene flydd utover. Vi tok stolene inn. Tok trekket på igjen å tok mer mursteiner på. Når vi kom ut var hagebordet borte. Putekassen veltet og en pute borte. Hagebordet var flydd over et gjerde og ligger i en skråning over bilveien. Blåser for mye til at vi kan komme oss ned dit. Er bratt og skummelt. Redd bordet skal treffe bilveien en bil og at bordet skal gå i stykker.. Vet ikke hva jeg skal gjøre..

I går lekte jeg frisør klippet samboer. Noe skjedde med maskinen så han ble nesten skinnet. Klarte å redde meg litt inn igjen så. Håret ikke ble for ille. I dag ble samboer skrevet ut av sykehuset etter mr. De tror han har epilepsi. Lappen opplever han som verst. Er 32+5 i dag. 7 uker og 4 dager til termin. Han er velkommen fra 22. Februar og utover :P vil helst få alt i hus før han kommer :) ca 5 uker til flytting blir travelt. Vognen henter vi i uke 5

I går lekte jeg frisør klippet samboer. Noe skjedde med maskinen så han ble nesten skinnet. Klarte å redde meg litt inn igjen så. Håret ikke ble for ille. I dag ble samboer skrevet ut av sykehuset etter mr. De tror han har epilepsi. Lappen opplever han som verst. Er 32+5 i dag. 7 uker og 4 dager til termin. Han er velkommen fra 22. Februar og utover :P vil helst få alt i hus før han kommer :) ca 5 uker til flytting blir travelt. Vognen henter vi i uke 5
Oj, da må han være uten anfall ganske lenge for å få den tilbake.
Er han avhengig av bil, til jobb og slik?

Hvilken vogn var det du gikk for?

Oj, da må han være uten anfall ganske lenge for å få den tilbake.
Er han avhengig av bil, til jobb og slik?

Hvilken vogn var det du gikk for?
Han har aldri hatt anfall før, ingen prøver viste epilepsi men gikk an å ha det uten å finne det på prøvene. Håper ikke det skjer flere ganger. Etter vi flytter om en månede blir det lettere for han å ta bybane til jobb. Frem til da blir det litt tungvindt for han. Ble emmaljunga den med det andre understellet

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    171,3 KB · Visninger: 9
  • image.jpg
    image.jpg
    12,4 KB · Visninger: 12
Uke 33. Har vist gått ned igjen litt i vekt. Litt greit siden jeg gikk opp så veldig mye de siste 2 ukene. Gått ned 1,1 kg kg og jobben har kommet igang igjen, vært mer aktiv enn i julen og følt meg litt lettere så går fra 4 kg - 2,9 kg er 400 gr under startvekt.

Han har aldri hatt anfall før, ingen prøver viste epilepsi men gikk an å ha det uten å finne det på prøvene. Håper ikke det skjer flere ganger. Etter vi flytter om en månede blir det lettere for han å ta bybane til jobb. Frem til da blir det litt tungvindt for han. Ble emmaljunga den med det andre understellet
Den vognen vi også gikk for, samme understell også :)

Den vognen vi også gikk for, samme understell også :)
Håper vi blir fornøyd :) ville ha svinghjul men de frarådet meg det i butikken og argumenterte hvist godt nok til at jeg prøvde andre understell :P

33+1 image.jpg

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    185,1 KB · Visninger: 14
image.jpg Da har jeg fått post fra min Nestle Club. Svær smekke..image.jpg

Last edited:
Er 33+3 akkurat 7 uker til termin. Er helg skal bli deilig. I morgen skal vi en tur på Kiwi å prøve å få tak i libroboksen, vi skal få tak i litt mer flyttekasser, kanskje begynne på fødebagg før vi ikke har kontroll på ting mer..ellers begynner jeg å få høre at magen min begynner å komme no. Ikke at jeg føler det er så mye mer på kort tid. Ryggen begynner å gjøre vondt når jeg sitter i blant. Liker ikke. Heldigvis skal jeg begynne å ha mellomvakter på jobb fra neste uke. Da slipper jeg å løfte så mye. Samtidig merker jeg at jeg har mer overskudd på kveldstid når jeg bærer mindre og de hjelper meg på jobb. Skal bli deilig å slutte klokken 4 i stedet for 5 som jeg har jobbet til nå i 2 uker. 4 uker igjen med jobb og til flytting. Gruer meg litt.blir fullstendig kaos. Masse møbler og ting som enda skal pakkes. Lurer på hvordan det skal gå..

6 uker og 6 dager til termin. Vært å handlet, hentet banankasser og libro startboks. image.jpgimage.jpg Bleier, bind, babyvask, ammeinlegg, babyolje, våtsetvietter, en leke, hver 4, bleiepakke gratis his Kiwi, bok: gode råd til de første ukene, klistrelapper med bokstaver fra duplo.

6 uker og 6 dager til termin. Vært å handlet, hentet banankasser og libro startboks. Vis vedlegget 99223Vis vedlegget 99224 Bleier, bind, babyvask, ammeinlegg, babyolje, våtsetvietter, en leke, hver 4, bleiepakke gratis his Kiwi, bok: gode råd til de første ukene, klistrelapper med bokstaver fra duplo.
Fikk alt det der eg å, utenom bok og duplo. Der fikk eg noe annet, men husker ikkje ka, så kan ikkje ha vært spennende. Vil heller ha det du fikk

Fikk alt det der eg å, utenom bok og duplo. Der fikk eg noe annet, men husker ikkje ka, så kan ikkje ha vært spennende. Vil heller ha det du fikk
Synes du min pakke er mer fornuftig ? :) mangler nå bare Rimi pakken og mammabox og de har pause..

Vis vedlegget 99261
Mammabox har pause :( rakk du bestille før de gikk i pause kanskje?
Er ingen rimi i nærheten her så den får jeg ikke hentet
Venter på å få bestilt mammabox begynner å gi opp håpet om at de starter igjen før vi får våre små. Men skal vare fra 0-2 år så kan bestilles etter de er født og :) har 1 Rimi i nærheten men begynner å bli utholdmodig på hentelappen. Skal egentlig ikke hentes før 2 uker før termin..

33+4 føler det at navlen nesten er kommet ut og at magen begynner å bli veldig hard og stor. Men er nok ikke rart ved tanke på at det er trangt inni magen og at han vokser mye i uken. På forrige ultralyd var han 1963 å da var det 5 uker siden forrige måling og en vektøkning på ca 193 gr i uken. Hvis han har samme vektøkning fremdeles veier han ca 2500 gr og skal veie ca 2735 gr på neste måling. Spent på om det stemmer eller om det er mer eller mindre på ultralyd i 34+5. Håper han ikke kommer til å veie mer enn 2735 gr for da skal jeg spørre om muligheter for igangsetting rundt termin. Jeg veide 3900 gr og samboer 4200 vi var begge født etter termin. Jordmor sa at babyen vekt er mest lik morens så rundt 3900 men tror han blir større. Skal også spørre hva som vil skje med babyen min etter fødsel i forhold til kontroller for nyrebekkenet og hva det vil si for ham senere. image.jpg

Vognen vår er kommet i butikken og vi skal hente den på lørdag :) da skal alt bli plassert midlertidig hos mine foreldre. Gleder meg til å få hente den og vite at alt er i orden :)

Back
Topp