Min første..

  • Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet
Tirsdag 08.Juli 2014

Litt strekninger i underlivet og forsatt utrolig trøtt. Kjøpte vongpose på tilbud idag.
 
09.Juli 2014

Løs og vond mage i morges. idag reiser vi på campingtur i noen dager.
 
Torsdag 10.Juli 2014

idag gikk vi en lang tur i skogen alle sammen. Hadde litt hodepine etterpå. Sove en liten middagslur.
Kjente magen litt på natta.
 
Fredag 11.Juli 2014

Idag fisket vi. Etter en stund fikk jeg sikkelig hodepine. Vi dro i land. Men det ga seg ikke. Sov tre ganger. og kastet opp like føre vi skulle dra hjemover. Sov siste delen i bilen hjemover. ganske fin i hodet da jeg våknet da. nå har jeg sovet i 9 timer. Kjent magen litt innemellom.
 
lørdag 12.Juli 2014

Litt hodepine da jeg våknet. Litt kvalme da jeg ryddet litt på kjøkkenet. Fikk vann i øret i går. Så øret har begynte å gjøre en god del vondt. Små kvalm,rar i hue, litt svimmel når jeg reiser meg osv på kvelden...
DSC_2672.jpg
 
Last edited by a moderator:
Søndag 13.Juli 2014

Kvalm så får vel gå å legge meg...sukk..Kommene og gåene kvalme.
Vonde pupper og kjenner litt til magen.Kjenner puppene godt i kveld.
 
Last edited by a moderator:
Mandag 14.Juli 2014

Puppene kjennes veldig godt idag også.Kjenner magen også. Å der kom kvalmen etter en stund.
Magensmertene er borte igjen. My do løping idag. Litt små kvalm inne mellom. Svimmel når jeg reiser meg fra sofaen.
 
Last edited by a moderator:
Tirsdag 15.Juli 2014

Vondt i magen da jeg våknet. Nå har puppene startet å gi lyd fra seg igjen også. Litt små vondt i hue
og trøtt. og der snekk kvalm seg på også. Da blør jeg friskt blod :( vært på legevakta. Time hos gyn på sykehuset i morra 12.30. vondt i magen.. :( utrolig trøtt.. Hadde 37,7 i temp da jeg la meg.
 
Last edited by a moderator:
Onsdag 16.Juli 2014

En del mage vondt. Kjenner puppene igjen idag. 3 timer igjen nå til jeg får vite om det er noe liv
igjen der inne. Gikk å la meg igjen i senga å sov til nå. 1 time igjen.

Innvendig ultralyd:
Alt fint med den lille. Er så langt jeg tror på vei. Morskaka lå litt langt nede. Cyste på eggestokken. Trodde blødingen skyldes samleie i går morges eller morskaka plassering.


Sovet siden jeg kom hjem 100% engergi og super trøtt. bedre etter jeg spiste middag. Trøtt og føler meg rar på kvelden.
 
Last edited by a moderator:
17.Juli 2014

Magesmerter da vi kjørte mot legen. Hørte hjertelyd og tok masse prøver. Flott urinprøve.
Trøtt og slapp idag også. Fikk termin 02.02. føler meg sikkelig varm. Ble litt shopping idag også. vi skulle prøve å bruke opp noen gavekort. Happyfeet med sånn snor man drar i, En bok med en fortelling med ørene til dyra, tre gummi leker til å bite på og Glowmate jr lampe.
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp