Min første..

  • Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
Onsdag 04.06.2014

Sluttet på pillen i Oktober. Jeg har hatt to blodproper tidligere.Så jeg skal gå på en fragmin sprøyte gjennom hele svangerskapet.

For 14 dager siden begynte jeg å få magekramper og begynte å gå hypig på do.

forje lørdag begynte selv kvalmen. Søndag orkert jeg lite...
Mandag dro jeg på jobb noe som ikke føltes bra i det hele tatt. Så jeg har sykmeldt meg frem til ferien (13.juni)

formen nå er kvalm,hodepine,hovede mandler, svimmel, magesmerter, trøtt, har vonde pupper og er veldig følsom har lyst å gråte til tider.
 
Last edited by a moderator:
Torsdag 05.06.2014

Hatt en del diare i går kveld/natt. Også hatt en del magesmerter. Ellers syntes jeg at jeg kommer mer og mer tilbake til meg selv når det gjeller det (Følsomme) biten :) idag er formen på topp, deilig!! sovet middag (ca.2 timer).
 
Last edited by a moderator:
Fredag 06.06.2014

Litt små murring i magen. Skulle få avgåre noe greier tidlig i morges med en venninne. Ellers litt små kvalme. Men ikke særlig mye. Senere setter jeg snutta mot familie sammenkomst i morgen.Håpen formen holder seg nogen lunde.
 
Lørdag 07.Juni 2014

Formen begynte bra idag også. Vi skulle på tur i skogen. På vei tilbake var jeg litt svimmel. Så da gnaske jeg på en agurk. Senere kom plutselig hodepine. Når vi var var nesten ferdig å grille. Følte jeg med uvel. Å satt meg ned i gresset og slappet av en stund. Siden måtte jeg løpe noen runder på do med diare. Senere kjørte vi hjemover. Klarte en halv time. Men hodepine og kvalme. føre vi måtte stopp så jeg fikk tisset og kastet opp. Siden sov jeg nesten hjem. Nå har hodepinnen nesten stoppet. Håper hodepinnen holder seg unna en stund til neste gang. For ellers kan det bli vaskelig å ikke ta noe smertestillen... Natti Natt..
 
Søndag 08.Juni 2014

Idag har formen vært helt grei i grunn. Bare litt gran kvalme og mage murring i noen minutter.
 
Last edited by a moderator:
Mandag 09.Juni 2014

Idag våknet jeg med dundrene hodepine. Så måtte bli en smertestillen :oops: etter en stund dro vi til minne svigeforeldre en tur. Jeg ble ganske kvalm under bilturen (5-10min). Satte meg ned i gresset å slappet av når vi kom frem. Så da var formen i grunn ganske grei mens vi var der. Når vi kom hjem var kom hodepinen litt tilbake,kvalme, og svimmel. Så jeg la meg litt ned på en stund. Når jeg våknet da var jeg helt fin. Ble bare noen runder på do med diare. Men nå føler jeg meg helt fin. Liten matlyst da vi spiste middag.
 
Last edited by a moderator:
Tirsdag 10.06.2014

Helt grei form i dag egentlig. Litt kvalm da jeg var en morgen tur på butikken.
Litt kvalm etter å ha spist middag. Men ellers en fin dag :)
 
Last edited by a moderator:
Onsdag 11.Juni 2014

Helt grei dag i dag også. litt kvalm på morgen. Sovmiddag et par timer.
 
Last edited by a moderator:
Torsdag 12.Juni 2014

Magemurring da jeg våkna. Ble heldigvis bedre da jeg skulle til ØHN legen til andre kontroll av nesa etter forje inngrep. Etter legen hadde sett på nesa. Så ble det til en nytt ingrep med en gang. Noe jeg ikke hadde forventa meg. siden var det å forte seg til tannlegen. rakk timen akkuratt. ble å borre to små hull. Nå er jeg endelig hjemme. Litt kvalm og sulten. så nå står mat for tur.
 
Fredag 13.Juni 2014

Entelig bare trøtt og sliten idag. Sovet en liten lur nå på kvelden. Kjente også at buksa måtte sitte lengre ned idag. For magen var i veien.

Jaja..får vel finne senga snart..begynner å bli kvalm å være trøtt kjenner jeg..
 
Last edited by a moderator:
Lørdag 14.06.2014

Har liksom sånn sulten vondt i magen som brummer etter mat. Hadde litt av det i går også. Selv om jeg spiser. Akkuratt nå har jeg smerter i høyre pupp. Det utviklet seg til inntense smerter i hele brystet. Men ga seg til slutt heldigvis.
 
Last edited by a moderator:
Søndag 15.Juni 2014

små Vondt i magen. Hatt en del magemurring utover dagen. Sovet middag (3-4 timer).
 
Last edited by a moderator:
Mandag 16.Juni 2014

Litt mensen aktig smerter da jeg la meg i går. Nå er det sånn som de siste dagen. Sulten magen..brum brum..brummler den.
DSC_0023.jpg
 
Last edited by a moderator:
Tirsdag 17.Juni 2014

Ekel i magen i dag også. Ikke fått i meg noe særlig mat heler. Mamma og pappa har vært her. Koselig nok, men også sikkelig stress når mamma begynner å vaske hele huset fra topp til tå. Og mener at jeg burde gjort det siden jeg bare går her hjemme. I morra er jeg bedt til sommeravsluttning på jobben. Ikke så lyst å dra men. Får vel bare hoppe i det.
 
Onsdag 18.Juni 2014

Sovet dårlig i natt grunnet tett nese. Våknet med vondt i magen. Nå føler jeg meg litt kvalm og uggen. Også kom akkuratt brumle magen tilbake. Vært litt små kvalm og vondt i hodet i dag. Holdt på å besvimme hos dyrlegen (glemte å spise). liten matlyst idag også.
 
Last edited by a moderator:
Torsdag 19.Juni 2014
Da har jeg fått hentet flere sprøyter på Apoteket. Litt små trøtt idag. Lei av å bli annpusten av å spise og heler ikke ha noe særlig matlyst. Begynt på kostilskudd i dag, 4 tabletter dagelig. Litt kvalme og hodepine nå på kveldingen.
 
Last edited by a moderator:
Lørdag 14.06.2014

Har liksom sånn sulten vondt i magen som brummer etter mat. Hadde litt av det i går også. Selv om jeg spiser. Akkuratt nå har jeg smerter i høyre pupp. Det utviklet seg til inntense smerter i hele brystet. Men ga seg til slutt heldigvis.
Det er utrolig hvor vondt sånn sultfølelse er, er liksom ikke en normal sultfølelse. Før kunne jeg legge meg sulten, det klarer jeg ikke lenger, blir så kvalm :-o
Lykke til videre :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er utrolig hvor vondt sånn sultfølelse er, er liksom ikke en normal sultfølelse. Før kunne jeg legge meg sulten, det klarer jeg ikke lenger, blir så kvalm :-o
Lykke til videre :-D


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja,den sulten magen er forferdlig. Forsetter jo selv om man spiser.. ikke kvalm når den kommer jeg da heldigvis.. bra flere har det sånn også.
 
Fredag 20.Juni 2014

Var svimmel de gangene jeg var oppe i natt. På morgen kvisten hadde jeg vondt i magen på venstre side.Nå føler jeg meg helt greit. Skal prøve å få gjort det jeg liker aller mest idag. Joda overlevde tur i skogen. Men fader så tung i oppover bakker da. Holdt på knekke sammen på slutten. Nedover gikk helt fint. Nå har jeg litt vondt i hodet. Etter litt hektisk på pcen når jeg kom hjem igjen. Smerter i brystet igjen på kveldinga.
7+6 jaja.jpg
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp