Min første..

  • Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet
Lørdag 21.Juni 2014

Hatt tett nese igjen i natt. Vært våken tusen ganger. Saltvann nesesprayen jeg har kjøpt denne gangen
virker dårlig. Har litt kramper i venstre leggen. Sulten/brumle magen er her igjen også.
 
Søndag 22.juni 2014

Veldig følsom for matlukt når man steiker noe i steikepanna. Vært en del kvalm idag. Ikke noe særlig matlyst.
Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å sette sprøyte på høyre side av navlen. Venstre går helt fint og
smertefritt. Men skulle bytte på side. Hmm.. Må spøre legen om noe tips her!
 
Lørdag+Søndag

Siden redigere knappen ikke funker. Så får jeg lage et ekstra innlegg da.
Lørdag kveld sov jeg en lur på noen timer. Da jeg følte meg utrolig trøtt.
Søndag kveld utrolig kvalm så jeg følte jeg måtte kaste opp. Så gikk å la meg noen timer. Spiste 3 store porsjoner med tomatsuppe da jeg våkna opp. Siden jeg ikke hadde rørt særlig av middagsmaten vi hadde.
 
Mandag 23.Juni 2014

Ekel i nesa da jeg våknet. Siden litt kvalm da jeg sto i butikk kø. Litt magevondt da jeg lagde middag. Ellers er grei dag.
 
Tirsdag 24.juni 2014

Begynte å føle meg kvalm og trøtt en time føre gubben kom hjem. Så la meg nedpå en times tid.
Ellers bare vanlig magevondt og litt kvalme som kommer å går gjennom dagen vis jeg gjøre noe spesielt.
 
Onsdag 25.Juni 2014

Litt ør i hodet. Siden jeg er så tett i neseboret der jeg opererte for 14dager siden. ellers litt småkvalm. Akuratt nå har jeg litt vondt i ryggen etter litt hagearbeid idag. I morgen står tannlegen for tur igjen.
 
Torsdag 26.Juni 2014
1.jpg
Sikkelig sulten mage dag jeg våknet. Siden ble det å gå til toget for å komme seg til tannlegen. Fikk fiksa på et gammelt hull som ikke så bra ut. Ble sikkelig trøtt og sliten. Senere dro vi på shopping på barnas hus. Ble bilstol og noe klær. Ble sikkelig dårlig igjen i bilen. men gikk over heldigvis. Også starte det igjen da mamma begynte på maten. Liker ikke lukta av når andre lager mat om dagen. Fikk i meg en del av den gode maten og fant sofahjørnet. Nå føler jeg meg litt bedre igjen.
 
Last edited by a moderator:
Fredag 27.Juni 2014

Vondt i magen da jeg var våken i natt og i morges. Svimmel da jeg holdt på ute med dyra i sta. Men ellers fin. Ursh sikkelig kvalm nå :( Vært sikkelig kvalm,svimmel og hatt sikkelig magesmerter i et par timer nå. Har litt kvalme igjen nå etter vi har spist middag.
 
Last edited by a moderator:
Lørdag 28.Juni 2014

Auu! Sikkelig magesmerter i dag morges også. Da har jeg kjøpt PH tabletter til underlivet.
Så håper vi trusa snart blir tørr og lukta forsvinner. Sulten mage utover ettermiddagen. Nå
er det mer sånn da ikke mensen kom da jeg fant ut at jeg var gravid. Magevondt utover hele kvelden. Svimmel når jeg reiser meg opp fra sofaen.
 
Last edited by a moderator:
29.Juni 2014

Enda sikkelig magesmerter. Litt halsbrann tror jeg også jeg har fått.halsbrann utover kvelden.
Magesmertene kommer å går også. Sikkelig auu når det er på det værste.

DSC_2622.jpg
 
Last edited by a moderator:
Mandag 30.Juni 2014

Forsatt magesmerter i morges og hadde masse utflod. Vondt nederst i ryggen midt på dagen.
Wee!! klarte å sette en sprøyte på høyre side idag.
 
Last edited by a moderator:
Tirsdag 01.Juli 2014

Idag hadde jeg ikke noe magesmerter egentlig da jeg våknet. Hadde en del vondt i ryggen da jeg la meg i går.Nå har jeg litt vondt i magen. Men det tror jeg er bare sånn sulten brumemage. Ikke noe utflod i morges. Enda ingen store magesmerter eller utflod. Overlykkelig nå. Bare litt små magemurring i dag. Fikk satt en sprøyte på høyre idag også. Så begynner jeg med annen hver igjen fra i morra. Diare på kvelden. Sovet en laaaang middagslur idag.
 
Last edited by a moderator:
Onsdag 02.Juli 2014

Bare litt magemurring i morges. Vondt nederst i ryggen på slutten av dagen.
 
Last edited by a moderator:
Torsdag 03.Juli 2013

Kjempe tett i nesa da jeg våkna og litt hodepine. Forsvant fort etter en dusj med spray i nesa.
Ellers bare litt magemurring idag (veldig lite).
 
Last edited by a moderator:
Fredag 04.Juli 2014

Tett nese i morges også. Ellers ingen ting. Ingen følelse av å være gravid idag..
Trøtt,hodepine og vondt i neseryggen på kvelden (Bihulebetnelse start?).
 
Last edited by a moderator:
Lørdag 05.Juli 2014
DSC_2666.jpg

Bare tett nese på morgen idag også. Sovet middag. litt kvalm og vondt i puppene da jeg våknet.
 
Last edited by a moderator:
Søndag 06.Juli 2014

Litt tett i venstre neseborr idag. Der jeg opererte. Ikke noe særlig høyre. Kjenner magen litt inne mellom. Sov en tidelig middag på 2 timer. Litt streking i magen. Veldig trøtt nå på kveldingen og mye tissing. sovna tidlig.
 
Last edited by a moderator:
Mandag 07.Juli 2014

Idag har vi vært på svenske handel. Følte meg en del dårlig i bilen til. Litt svimmel og kvalm når vi sto i kø i butikkene. Veldig ekelet klamt vær i dag. Siden veldig trøtt og tung i hue på vei hjem. Ble en parasett når vi kom hjem. Kjøpte koseklutt med pingo og tre smekker med frokost,lunsj og middag :) sovna på sofaen å sov en stund. forsatt trøtt da jeg våknet.

1.jpg 2.jpg
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp