Min dagbok

Tusen takk! Jeg vil bare ha han ut.. slippe å ha eneansvaret for å vite at han har det bra inni der. Ja, så nærme målstreken og fortsatt redd for at ting skal gå galt. Men har gode dager også altså! Legen min tar heldigvis godt vare på meg.
Ikke sant, heldigvis er du nærmere målet nå enn noen gang ❤️ Det er godt å høre! Vi trenger at folk rundt oss, profesjonelle spesielt, tar vare på oss ❤️

Godt du fikk deg en sjekk, stakkars det er ikke noe greit å gå slik... det ER et sykt stort ansvar å ha alene, om at babyen har det fint. Det kan gjøre enhver til en "skrulle".. du er heldigvis ganske langt på vei og det nærmer seg slutten. Klem :)

Ikke sant, heldigvis er du nærmere målet nå enn noen gang ❤️ Det er godt å høre! Vi trenger at folk rundt oss, profesjonelle spesielt, tar vare på oss ❤️
Ja, nå er jeg så klar for å få han ut! Heldigvis bare 5-6 uker igjen..

Godt du fikk deg en sjekk, stakkars det er ikke noe greit å gå slik... det ER et sykt stort ansvar å ha alene, om at babyen har det fint. Det kan gjøre enhver til en "skrulle".. du er heldigvis ganske langt på vei og det nærmer seg slutten. Klem :)
Nei, det ansvaret, hviler som en byrde på skuldrene mine. Han er litt morsom han lille i magen, for maken til turning i går kveld har jeg ikke sett på lenge. Får en følelse av at han tar igjen det tapte. Ligge på lading et døgn og så ta helt av. Synes ikke det er så snilt mot mammaen da, men nå er jeg hvertfall rolig igjen!

Så utrolig leit å lese at du har et så tøft svangerskap❤️ Sender deg en stor styrkeklem!
Ja, svangerskap er ikke noe for meg. Og den lange veien har gjort meg veldig nervøs, desverre. Men har gode dager også, så det er ikke bare tøft altså :)

Nei, det ansvaret, hviler som en byrde på skuldrene mine. Han er litt morsom han lille i magen, for maken til turning i går kveld har jeg ikke sett på lenge. Får en følelse av at han tar igjen det tapte. Ligge på lading et døgn og så ta helt av. Synes ikke det er så snilt mot mammaen da, men nå er jeg hvertfall rolig igjen!
Hun her holdt også på sånn i noen uker :hilarious: nervevrak annenhver dag

Høres fryktelig tøft ut, kjære deg ❤️ Godt alt var bra på UL. Sender deg en klem! ❤️

Hun her holdt også på sånn i noen uker :hilarious: nervevrak annenhver dag
"Godt" jeg ikke er alene. Men jeg kommer jo aldri til å bli vant til at det skal være sånn. Får bare håpe han ikke fortsetter sånn.

Høres fryktelig tøft ut, kjære deg ❤️ Godt alt var bra på UL. Sender deg en klem! ❤️
Takk! Ja når katastrofetanker kommer og jeg ikke klarer å overstyre dem er det fryktelig tøft. Men i dag går det mye bedre!

God klem til deg❤️ Så godt bevegelsene har tatt deg opp igjen! Er forferdelig å gå slik du går nå! Og jeg tror at veien vi har i forkant av svangerskap gjør oss ekstra nervøse under svangerskapet også! Heldigvis er du snart i mål nå❤️

God klem til deg❤️ Så godt bevegelsene har tatt deg opp igjen! Er forferdelig å gå slik du går nå! Og jeg tror at veien vi har i forkant av svangerskap gjør oss ekstra nervøse under svangerskapet også! Heldigvis er du snart i mål nå❤️
Tusen takk! I dag er han helt i hundre :hilarious: Og da klager jeg ikke. Men sant som du sier at det må ha med veien hit. Heldigvis ikke lenge igjen nei!

Nei, det er litt rampete rett og slett:hilarious:

35+0 og "feirer" dagen med å starte den tredje kuren med ab grunnet UVI så langt dette svangerskapet. Jaja, får håpe jeg blir kvitt det nå da.

Ellers er det ikke så mye å melde herfra. Fikk plutselig vondt i bekkenet for to dager siden. Ikke vært plaget noe med det før. Men nå er jeg redusert og går ikke noe særlig for det virker som det gjør det verre.

Ligger våken om natta med tankespinn stadig vekk, og det går mye i fødsel og håp jeg har for hvordan den skal bli. Kroppen forbereder seg både mentalt og fysisk nå, mye vonde kynnere om kvelden.

Ønsker dere ei god helg!

Gratulerer med uke 35:D
men liker ikke resten av innlegget ditt :arghh:
God bedring, og håper ikke det blir for ille! Føler du det er modning på gang eller "bare" kynnere?

35 uker :o Supersnart fødsel! Håper du blir kvitt uvien for godt nå og at siste innspurt går knirkefritt ❤️

Gratulerer med uke 35:D
men liker ikke resten av innlegget ditt :arghh:
God bedring, og håper ikke det blir for ille! Føler du det er modning på gang eller "bare" kynnere?
Tusen takk! Kjenner selv ikke noe særlig til UVIen, så det går bra sånn sett, men håper den slipper taket nå. Jeg føler på veldig mye modning:hilarious: men det kan jo like gjerne være ønsketenkning som realistisk. Snakket med ei som fortalte at hun hadde hatt mye likt som meg med mye kynnere og modningsrier på slutten(siste to ukene) og hun hadde fått en drømmefødsel med sin nr 2, så jeg håper så veldig at det kan gjelde for meg også! Men foreløpig er det "bare" vonde kynnere.

35 uker :eek: Supersnart fødsel! Håper du blir kvitt uvien for godt nå og at siste innspurt går knirkefritt ❤️
Takk! Ja tenk om jeg kunne slippe overtid i det minste!

Jeg heier sånn i innspurten! God bedring, også håper jeg kynnerne er til nytte og ikke bare vonde. Snart er han her!! :Heartred:Heartred

Back
Topp