Min dagbok

Gratulerer med 30 uker❤️❤️ Godt ting føles bedre nå!! Snart er du tobarnsmor❤️
 
Ja det vil jeg tro, at det fysiske tar det vekk litt! Det blir jo så nært med den store magen, i tillegg er det jo liksom ikke like mye overskudd til bekymringer kanskje! Spesielt med en liten en i tillegg. Målet er virkelig innen rekkevidde, og spennende å begynne å fundere på fødsel også! Selv om det er skumle/vonde greier så er det jo også det største, kan jeg se for meg. Satser på at jeg er kommet etter sånn til vinteren en gang ja :)
Ja, nå er nok fokuset dreid mot at dette er tungt og skal bli tyngre. Men samtidig synes jeg ikke jeg har det verre nå enn tidligere, så ting går seg til :) Jeg gleder meg faktisk litt til fødsel, selv om jeg husker hvor ille det var. Jeg tenker at det blir lettere nå siden kroppen har gjort det før, men går inn i det med åpent sinn. Håper bare jeg slipper ks. Ja, om 20 uker er du der jeg er nå. Det er ikke såå lenge til!
 
30 uker?! Hvor i all verden ble tiden av? Det er så fantastisk å tenke på at vi en etter en, på rekke og rad skal få lov å komme ut herfra ❤️ Som du sier blir veien aldri glemt, men ting føles merkelig nok veldig «normalt» nå, det blir baby og familien blir mer eller mindre komplett! Bare det er jo helt surrealistisk ❤️
Ja, det at det er surrealistisk å ta inn over seg er det tydeligste tegnet på at veien har vært lang for meg. Tror at hvis vi hadde blitt gravid på første forsøk med nr 2 også så hadde ting føltes normalt og lite surrealistisk. Men det er ikke nødvendigvis positivt! For nå er jeg mye mer takknemlig enn jeg ville vært for noen år siden for gaven vi skal få, liker hvertfall å tro det!
Er så herlig at gjengen som har holdt på samtidig her inne lykkes en etter en ja!
 
Gratulerer så mye! 30 uker❤️ Du er jammen sterk og tøff, den lille kommer til å være heldig som får deg til mamma❤️
Tusen takk! Så hyggelig sagt:Heartred Jeg føler meg hvertfall veldig heldig som får oppleve det igjen!
 
Ja, nå er nok fokuset dreid mot at dette er tungt og skal bli tyngre. Men samtidig synes jeg ikke jeg har det verre nå enn tidligere, så ting går seg til :) Jeg gleder meg faktisk litt til fødsel, selv om jeg husker hvor ille det var. Jeg tenker at det blir lettere nå siden kroppen har gjort det før, men går inn i det med åpent sinn. Håper bare jeg slipper ks. Ja, om 20 uker er du der jeg er nå. Det er ikke såå lenge til!

Så bra du ser fram mot fødsel med godt mot, det kommer jo antagelig som du sier til å gå lettere og da er jo endelig den etterlengtede babyen deres rett i nærheten liksom :Heartred 20 uker føles lenge nå, men sammenlignet med hvor lenge jeg har ventet på denne ungen er det jo ingenting :Heartred Og høsten bruker å gå fort, så jeg håper tida flyr fram mot jul og 24 uker hvertfall!
 
Så bra du ser fram mot fødsel med godt mot, det kommer jo antagelig som du sier til å gå lettere og da er jo endelig den etterlengtede babyen deres rett i nærheten liksom :Heartred 20 uker føles lenge nå, men sammenlignet med hvor lenge jeg har ventet på denne ungen er det jo ingenting :Heartred Og høsten bruker å gå fort, så jeg håper tida flyr fram mot jul og 24 uker hvertfall!
Da, de 20 ukene er lenge til, en liten trøst er kanskje at når du kommer dit så føles det som det gikk fort!? Og bra at det er høst og at den pleier å gå fort. Plutselig er det jul!
 
31+6

Kontroll av morkaken. Den har heldigvis trekt seg unna åpningen og jeg er klarert for normal fødsel, hurra! Jeg var litt spent på denne kontrollen for jeg vil så nødig ha keisersnitt og nå gikk det bra så jeg er letta i dag.

Da er det to mndr igjen til termin og det føles veldig lenge til, men på den andre siden er det siste innspurt og bare en liten del av svangerskapet igjen. Jeg tror ikke jeg kommer til å skjønne at vi skal få baby før han er i armene. Det går opp for meg som et lysglimt når vi får se han på skjermen, men nå er det helt uvirkelig igjen. De tok en kjapp gjennomgang av hele babyen og alt sto bra til i dag også. Vi føler oss veldig heldige nå.
 
31+6

Kontroll av morkaken. Den har heldigvis trekt seg unna åpningen og jeg er klarert for normal fødsel, hurra! Jeg var litt spent på denne kontrollen for jeg vil så nødig ha keisersnitt og nå gikk det bra så jeg er letta i dag.

Da er det to mndr igjen til termin og det føles veldig lenge til, men på den andre siden er det siste innspurt og bare en liten del av svangerskapet igjen. Jeg tror ikke jeg kommer til å skjønne at vi skal få baby før han er i armene. Det går opp for meg som et lysglimt når vi får se han på skjermen, men nå er det helt uvirkelig igjen. De tok en kjapp gjennomgang av hele babyen og alt sto bra til i dag også. Vi føler oss veldig heldige nå.
Så bra den har flytta seg! Det er virkelig en lettelse! 2 mnd igjen, hvor i all verden blir tiden av? :eek: Den kommer til å rase fremover iallefall mtp på jul og alle forberedelser! Og de følelsene, som om jeg skulle skrevet det selv, kjenner meg altfor godt igjen :rolleyes:

Er det mye som gjenstår nå da før alt er på plass?
 
31+6

Kontroll av morkaken. Den har heldigvis trekt seg unna åpningen og jeg er klarert for normal fødsel, hurra! Jeg var litt spent på denne kontrollen for jeg vil så nødig ha keisersnitt og nå gikk det bra så jeg er letta i dag.

Da er det to mndr igjen til termin og det føles veldig lenge til, men på den andre siden er det siste innspurt og bare en liten del av svangerskapet igjen. Jeg tror ikke jeg kommer til å skjønne at vi skal få baby før han er i armene. Det går opp for meg som et lysglimt når vi får se han på skjermen, men nå er det helt uvirkelig igjen. De tok en kjapp gjennomgang av hele babyen og alt sto bra til i dag også. Vi føler oss veldig heldige nå.
Åh, så deilig å bli klarert! Nå er det "bare" sjarmøretappen igjen :hilarious:
 
Så godt at morkaken har gjort som den skal!!
Skjønner godt at det er uvirkelig, så nå håper jeg virkelig det går så fort og greit som mulig fram til du endelig har ham her :Heartred:Heartred
 
31+6

Kontroll av morkaken. Den har heldigvis trekt seg unna åpningen og jeg er klarert for normal fødsel, hurra! Jeg var litt spent på denne kontrollen for jeg vil så nødig ha keisersnitt og nå gikk det bra så jeg er letta i dag.

Da er det to mndr igjen til termin og det føles veldig lenge til, men på den andre siden er det siste innspurt og bare en liten del av svangerskapet igjen. Jeg tror ikke jeg kommer til å skjønne at vi skal få baby før han er i armene. Det går opp for meg som et lysglimt når vi får se han på skjermen, men nå er det helt uvirkelig igjen. De tok en kjapp gjennomgang av hele babyen og alt sto bra til i dag også. Vi føler oss veldig heldige nå.
Så bra at alt ordner seg og er bra ❤️ Jeg slet med det samme.. klarte ikke helt å tro på det! Nå nærmer han seg 4 mnd, og det har fremdeles ikke helt gått opp for meg :p Det er helt rart hvordan vi beskytter oss selv på den måten! Men det går bra, FruAlve! Om en liten stund er han der i armene dine ❤️
 
Så bra den har flytta seg! Det er virkelig en lettelse! 2 mnd igjen, hvor i all verden blir tiden av? :eek: Den kommer til å rase fremover iallefall mtp på jul og alle forberedelser! Og de følelsene, som om jeg skulle skrevet det selv, kjenner meg altfor godt igjen :rolleyes:

Er det mye som gjenstår nå da før alt er på plass?
Ja det var en stor lettelse! Når jeg ser bakover har tiden gått rimelig fort, men å tenke 2 mnd fremover er litt demotiverende! Men for all del, kanskje tiden går litt fortere snart med tanke på at det går mot jul og jeg vil forberede i god tid, i tillegg til å forberede til babyen?! Vi har alt etter storebror, klærne er vasket og lagt klar, ellers har vi ikke hentet mer fra loftet eller forberedt noe mer. Det neste vi skal gjøre er å hente ned sprinkelseng og bedside crib fra loftet for å se om de passer inn på soverommet vårt. Men jeg blir ekstra utålmodig av å se på babyting, så prøver å vente lengst mulig!
 
Åh, så deilig å bli klarert! Nå er det "bare" sjarmøretappen igjen :hilarious:
Hehe, ja nå er det sjarmøretappen igjen! Jeg føler meg veldig sjarmerende når jeg sitter i godstolen og dirigerer mannen til å hente ting til meg. Jeg er kommet dit nå altså!
 
Så godt at morkaken har gjort som den skal!!
Skjønner godt at det er uvirkelig, så nå håper jeg virkelig det går så fort og greit som mulig fram til du endelig har ham her :Heartred:Heartred
Ja, det var litt morsomt at ting går litt på skinner nå etter en tøff første halvdel av dette svangerskapet! Går greiere psykisk nå, men det begynner å bli tungt ellers. Så jeg gjør mindre og mindre for hver dag føles det som :shy:
 
Back
Topp