Min dagbok

Hurra!! Så fantastiske nyheter. Og så deilig det må være å få en grunn til blødningene. Det er litt mer beroligende enn "alt ser fint ut, men jeg vet ikke hvorfor du blør". Da er det bare å passe litt mer på hva du spiser, ja :p
Ja, det var veldig godt å få forklaring. Ja, nå styrer mannen veldig med hva jeg kan spise og hva han skal handle til meg :Heartred

Puh, da kan vi puste letta ut!
Ikke bare er ting bra, men du fikk faktisk en forklaring! Ikke dårlig bare det :)

Sviskekompott, yoghurt, fiber, vann.. Hvis du tar jern kan det være synderen, det føkker opp alt her hvertfall.. Og babyen har det fint og skal vokse og styre på fram til termin og alt er bare velstand :Heartred
Nei å få forklaring var mer enn jeg håpet på. Tar ikke jern nå nei. Mannen har kjøpt sviskemos for babyer til meg :hilarious: får ikke lov av han å spise brød. Så nå går det i havregrøt, yoghurt, Biola og frukt. Jeg er sulten! :hilarious:

Åh så bra!! Nå ble jeg glad :Heartred:Heartred
:Heartbigred Og jeg føler meg litt tullete som var helt tilbake på nytt forsøk i løpet av natta. Er nok noen som ville kalt meg hysterisk.

Så godt å høre at alt er bra med den lille:Heartred ikke godt når det er flere ting som gjør at man blir bekymret og man forbinder med abort. Så flott at du nå vet årsaken til plagene.
:Heartbigred Nei, når det blir flere ting på en gang blir det definitivt for mye for meg! Nå puster jeg lettet ut.

Godt å høre alt er fint! Og en forklaring på blødningen til og med! Det pleier man jo sjelden å få. Håper forstoppelsen løsner snart!
Ja det var mer enn jeg turte håpe på! Puh ja, nå vil jeg ha noen fine dager!

Åh så godt å lese! Og så fint å vite grunnen til blødningene. Håper magen blir bedre:Heartred
Ja, nå er jeg letta! Magen blir nok gradvis bedre vil jeg tro.

Så godt å vite årsaken da! :angelic: håper du blir bedre i magen og slipper smertene snart :arghh:

Godt å høre at alt var i orden og at du har fått en forklaring! Morkaka kan jo fort flytte seg oppover også☺️ Druer funker fjell når magen er hard her:hilarious:

Åhhhh nå ble jeg letta ❤️❤️❤️ Så bra med en forklaring! Men hvorfor blør man pga det? o_O

Godt å høre at alt var i orden og at du har fått en forklaring! Morkaka kan jo fort flytte seg oppover også☺️ Druer funker fjell når magen er hard her:hilarious:
Ja, mest sannsynlig gjør den det heldigvis! Takk for tips, nå står det også på lista :)

Synes ikke det er rart jeg :Heartred
Nei det er nok ikke det før oss her inne. Begge legene jeg har vært hos det siste døgnet har utvist forståelse for nervøsiteten vår.

Åhhhh nå ble jeg letta ❤️❤️❤️ Så bra med en forklaring! Men hvorfor blør man pga det? o_O
Ja, veldig letta nå! Det sa hun faktisk ikke. Hun sa også at den kan blø fremover også etterhvert som den trekkes unna åpningen.

Nei det er nok ikke det før oss her inne. Begge legene jeg har vært hos det siste døgnet har utvist forståelse for nervøsiteten vår.

Det er godt å høre! Er jo ufattelig skummelt når veien har vært så lang.. Jeg kommer til å være veldig nervøs veldig lenge tror jeg hvertfall. Så det er veldig godt at dere møter forståelse :Heartred

Nei å få forklaring var mer enn jeg håpet på. Tar ikke jern nå nei. Mannen har kjøpt sviskemos for babyer til meg :hilarious: får ikke lov av han å spise brød. Så nå går det i havregrøt, yoghurt, Biola og frukt. Jeg er sulten! :hilarious:
Du kan gå for fett og, i store mengder smører det godt, og i større mengder kommer det bare ut igjen :D;)

Ja, veldig letta nå! Det sa hun faktisk ikke. Hun sa også at den kan blø fremover også etterhvert som den trekkes unna åpningen.
Kroppen ass o_O Men da vet du iallefall at om du blør i tiden fremover er det bare derfor ❤️

Neimen, uff, så tøft du har hatt det da! Godt å høre at det var en sånn uskyldig blødning, denne slags blødning er veldig vanlig i takt med at livmoren sin vokser, og vil gi seg etterhvert når morkaka er ferdig med å "slepe" seg over livmorhalsåpningen din, om du skjønner hva jeg mener? Jeg har opplevd å bli litt treg i magen av Lutinus, og har derfor forebyggende hatt 2-3 svisker morgen og kveld, og det funker som bare det. Godt er det og:happy: et lite tips om du syns Lactulosen blir ekkel!

Back
Topp