Min dagbok

Gratulerer så masse med strålende milepæl❤️❤️

Litt lyse rosa på papiret nå i kveld. Og det svir som bare det nedi der. Så jeg er 99 % sikker på at det er såre slimhinner som er årsaken, samme som den første blødningen jeg hadde for noen uker siden. Likevel legger jeg meg rett ned og ligger og scanner kroppen for symptomer. Slitsomt. Håper ikke det kommer mer, da tror jeg ikke jeg blir så stressa.

Full krise her i stad. Syntes jeg hadde noen rare stikke-smerter i livmor-området da jeg sto opp i morges. Dro til jobb og ved do-besøk der er det blod på papiret. Blandet med slim og ikke ferskt, men likevel friker jeg fullstendig ut, pga smertene og blod samtidig. Ringer til mannen som hiver seg avgårde mot meg. Ringer legen og får time kl 14. Når mannen kommer og henter meg er jeg fullstendig i oppløsning. Da ringer mannen legekontoret igjen og vi kjører rett dit og får komme på undersøkelse med en gang. Hun setter i gang med ul først og der kommer baby opp på skjermen, merkelig stille. Prøver et annet snitt, og der langer den ut beinet og spreller i vei. Puh. Men smertene jeg har liker jeg ikke. Stikkende. Håper bare ikke det kommer mer blod. Nå er det sofa på planen.

Så skummelt! Kjenner alt for godt til hvor ekkelt det føles å være redd sånn, ikke lenge siden jeg også hadde det slik!

Huff så skremmende! Glad du fikk komme inn fort og sjekket alt var bra❤️
Ja, legen min forstår heldigvis den ekstra påkjenningen det er for meg å være gravid, hun gjorde klart til meg med en gang hun fikk beskjeden.

Så skummelt! Kjenner alt for godt til hvor ekkelt det føles å være redd sånn, ikke lenge siden jeg også hadde det slik!
Er nok tøffere for oss IVFere å oppleve uregelmessigheter i svangerskapet. Håper du også har en forståelsesfull lege.

Huff ekkelt altså:/ håper det roer seg:Heartred så godt babyen har det fint:Heartred
Kjempeekkelt! Går heldigvis bedre allerede, smertene har roet seg, hvertfall nå når jeg ligger.

Er nok tøffere for oss IVFere å oppleve uregelmessigheter i svangerskapet. Håper du også har en forståelsesfull lege.
ja heldigvis, snakket med jordmor for sånn 10minutter siden også, var heldig som traff på min jordmor med en gang på tlf!

Æsj så ekkelt :( Godt du har en lege som tar deg på alvor, og godt at alt fortsatt er bra med lille ❤️ Har du noen planer for hvordan du skal gjøre ting fremover? Mtp blødningene osv? Er det noe som trigger vondtene kanskje? Jeg heier masse ❤️

Så skummelt! Bra alt står bra til med lille :Heartred Hard dag for gravide IVFere tydeligvis, sender deg masse beroligende sympatistøv fra min egen sofa :Heartred

Back
Topp