Min dagbok

Vi fortalte gutten vår om babyen i magen i dag. Han har jo nesten aldri nevnt at han vil bli storebror, men den gleden han viste i dag da vi fortalte han var helt ekte. Han sa at han ble skikkelig glad, og så kom han og gav meg klem flere ganger etterpå. Så blir det spennende om han forteller det til noen eller om vi kan ha det som en hemmelighet litt til.
Åååh nå fikk jeg helt frysninger her!! Så fantastisk :D og så bra at alt ser bra ut på UL. Nå blir du 2 barns mamma :angelic:

Åååh nå fikk jeg helt frysninger her!! Så fantastisk :D og så bra at alt ser bra ut på UL. Nå blir du 2 barns mamma :angelic:
Ja, nå må jeg begynne å tro at jeg faktisk blir det! Men det er helt surrealistisk bare å tenke på ordet tobarnsmor! Skjer dette virkelig liksom!?

Ja, nå må jeg begynne å tro at jeg faktisk blir det! Men det er helt surrealistisk bare å tenke på ordet tobarnsmor! Skjer dette virkelig liksom!?
Det gjør det! Bare tenk om noen uker strutter du meg magen og kjenner spark!:wideyed::D

Åååå, så koselig!!! Ser det for meg :Heartred:Heartred Endelig blir du tobarnsmamma!! :D
Ja, han smilte og spurte er det sant? Veldig hyggelig å dele med han. Ja endelig. En 8åring og en baby, det var sånn det skulle bli for oss.

Så utrolig koselig❤️❤️

I dag er en spesiell dag. Jeg er nemlig 12 uker! Føles det noe annerledes? Egentlig ikke. Men det begynner gradvis og sakte men sikkert å gå opp for oss at dette går bra. Det føles helt fantastisk å tenke på! Formen er heller dårlig, jeg jobber fra morgen til lunsj og ellers gjør jeg ikke så mye. Ligger veldig mye på sofaen. Kvalmen begynner å roe seg, men kommer for fullt hvis jeg gjør for mye eller sover for lite. Og ellers er jeg bare helt energiløs. Må spise hver andre/tredje time for å fungere. Ellers er det jo fantastisk å tenke på at jeg er gravid! Hurra!

Gratulerer så mye med 12 uker!! :D

Gratulerer med den store milepælen :D

Hipp hurraaaaaaa :D Den magiske grensen er nådd! Det er en utrolig fin milepæl da ❤️ Gratulerer med 12 uker og lykke til med kvalmen, håper den forsvinner igjen veldig snart!

Hipp hurraaaaaaa :D Den magiske grensen er nådd! Det er en utrolig fin milepæl da ❤️ Gratulerer med 12 uker og lykke til med kvalmen, håper den forsvinner igjen veldig snart!
Ja, det er jo det! Tusen takk!

Back
Topp