Min dagbok

God bedring med uvi :Heartred og gratulerer med 10 uker om jeg ikke har fått sagt det :wav

Så rart! Men godt de sjekker urinen på hver kontroll, da har man det meste under kontroll ❤️
Ja, og så er jeg glad for at kontrollen var så pass tidlig at jeg ikke gikk med det enda lengre. Bare å komme seg på kontroll.

Ja, og så er jeg glad for at kontrollen var så pass tidlig at jeg ikke gikk med det enda lengre. Bare å komme seg på kontroll.
Ikke sant! Jeg er veldig usikker på når jeg skal kontakte jordmor. Det må vel uansett tas noen blodprøver hos legen rundt uke 12? Husker ikke hvordan det var sist :rolleyes:

Jeg gikk med ubehandlet uvi i 3 mnd under siste svangerskap, fordi jordmor ikke reagerte riktig på hvordan urinprøven slo ut. Men det gikk nå helt fint likevel, og antibiotika tok raskt knekken på det. Ikke bekymre deg for uvi! :)

Ikke sant! Jeg er veldig usikker på når jeg skal kontakte jordmor. Det må vel uansett tas noen blodprøver hos legen rundt uke 12? Husker ikke hvordan det var sist :rolleyes:
Jeg tok blodprøve før kontrollen. Rundt uke 6 kanskje? Og urinprøve på kontrollen som var ca 9 uke. Neste kontroll har jeg hos jordmor 12 juni, da er jeg vel ca 15 uker.

Jeg gikk med ubehandlet uvi i 3 mnd under siste svangerskap, fordi jordmor ikke reagerte riktig på hvordan urinprøven slo ut. Men det gikk nå helt fint likevel, og antibiotika tok raskt knekken på det. Ikke bekymre deg for uvi! :)
Huffda for den jordmora! Takk for beroligende ord!

11+0

Gratulerer med dagen damer!

I dag er en fin dag. Håper dere andre også har det fint i dag!

Hurra! Gratulerer så mye med dagen og med 11 uker! :D ❤️

Back
Topp