Min dagbok

Et foster, tenk det ❤️ Nå ser det jo også ut som en minibaby! Tenk at det har gått så fint til nå (sett bort fra de teite blødningene). Nå går det fint hele veien, og gutten din skal bli storebror! ❤️

Enig i det siste du skrev, endelig ser det ut som det har løsna for oss ❤️
Ja, det føles liksom enda mer usannsynlig å miste et foster enn et embryo. Håper jeg slipper mere blod hvertfall, det er jo ensbetydende med bekymringer. Ja, nå vi sliterne få bare medvind videre!

Gratulerer med 10 uker! Det er helt fantastisk å se alle dere som endelig ser ut til å lykkes nå om dagen, etter mye motgang. ❤️
Tusen takk! Ja, at det bare går veien for en etter en nå. Våren 2019:Heartbigred

Gratulerer så mye med 10 uker!! Det er forferdelig skummelt å begynne å glede seg på ordentlig. Å si det til folk.. Jeg er 21 uker i morgen og ville helst ha skjult det for alle og en hver fortsatt. Men til slutt må man bare stole på magefølelsen og håpet. Og statistikken. Du har kommet veldig langt. Sjansen er minimal for at det skal gå galt nå. Det BLIR baby nå ❤️❤️

Gratulerer så mye med 10 uker!! Det er forferdelig skummelt å begynne å glede seg på ordentlig. Å si det til folk.. Jeg er 21 uker i morgen og ville helst ha skjult det for alle og en hver fortsatt. Men til slutt må man bare stole på magefølelsen og håpet. Og statistikken. Du har kommet veldig langt. Sjansen er minimal for at det skal gå galt nå. Det BLIR baby nå ❤️❤️
Tusen takk! Blir visst litt tårevått av det enkelte skriver i dag. Deriblant dette innlegget. Ja det er kanskje noe med forventningene vi ikke vil ha på oss, vi som sliter med dette? Men det er sant som du sier, vi må bare tro på dette og tørre å si drt til folk. Kanskje det blir lettere å glede seg da?

Gratulerer så masse med 10 uker :D

Tusen takk! Blir visst litt tårevått av det enkelte skriver i dag. Deriblant dette innlegget. Ja det er kanskje noe med forventningene vi ikke vil ha på oss, vi som sliter med dette? Men det er sant som du sier, vi må bare tro på dette og tørre å si drt til folk. Kanskje det blir lettere å glede seg da?
Hyggelig å høre, kjære deg ❤️ Jeg vet så godt hvordan det er. Det er så mye enklere å være trygg på andres vegne enn seg selv. Det er absolutt en forsvarsmekanisme - i håp om at sorgen skal være mindre hvis det skulle gå galt. Men fakta er jo at det evt hadde vært helt forferdelig uansett. Så kanskje det er like greit å glede seg over det man har akkurat nå ❤️ I alle fall når man er kommet så langt og oddsen er så god. Men nei.. Det er vanskelig. Klem ❤️

Hyggelig å høre, kjære deg ❤️ Jeg vet så godt hvordan det er. Det er så mye enklere å være trygg på andres vegne enn seg selv. Det er absolutt en forsvarsmekanisme - i håp om at sorgen skal være mindre hvis det skulle gå galt. Men fakta er jo at det evt hadde vært helt forferdelig uansett. Så kanskje det er like greit å glede seg over det man har akkurat nå ❤️ I alle fall når man er kommet så langt og oddsen er så god. Men nei.. Det er vanskelig. Klem ❤️
Ja, det er akkurat det det er! Og hvis jeg skulle se meg selv som en annen ville jeg vært sikker på at det kom til å gå bra. Mannen her er jo helt rolig og bekymrer seg lite over blødningene. Jeg derimot. Livet faller i grus. Og jeg tenker hele tiden at sorgen blir ikke mindre uansett hvordan jeg forholder meg til den. Så jeg prøver å glede meg, men det er noe inni meg som holder igjen, vanskelig å forklare! Og håper det gir slipp snart! Klem tilbake!

Gjorde du! Er jo en veldig hyggelig dag her inne hvor både du og Bella fikk gode opplevelser. Venter spent på utfyllende oppdatering! Du har nok rett, om noen uker lurer jeg nok på hvor tiden ble av og hvorfor jeg var så redd. Kanskje hjelper det å fortelle til folk også. Flere av de som jeg skal fortelle til vet jo at vi har slitt, så kan jo bli noen hyggelige tilbakemeldinger.
Fikk frysninger igjen jeg! Klart det vil bli mange positive tilbakemelding, og spesielt om de vet at dere har slitt, det er jeg helt sikker på :Heartred Ja, nå skal vi følge etter deg hakk i hæl. (Dog kan jeg være foruten blødningene..:angelic:) utfyllende oppdatering har jeg lagt ut :D

10+6

Legen ringte meg nå og fortalte at urinprøven jeg leverte på kontrollen 7 mai var positiv på e-coli/urinveisinfeksjon. Så nå får jeg ab i 7 dager. Amoxicillin Mylan. Ble så klart redd, men legen sa det ikke er farlig. Må bare få hodet mitt til å tro på det.

10+6

Legen ringte meg nå og fortalte at urinprøven jeg leverte på kontrollen 7 mai var positiv på e-coli/urinveisinfeksjon. Så nå får jeg ab i 7 dager. Amoxicillin Mylan. Ble så klart redd, men legen sa det ikke er farlig. Må bare få hodet mitt til å tro på det.
Huffda, kjedelig med uvi! Det er sååå mange som har urinveisinfeksjoner i svangerskapet, skal ikke ha noen ting å si❤️

10+6

Kjedelig med uvi, men så bra de har dyrket urinen så de bruker rett antibiotika :) da blir du raskt frisk.

Huffda, kjedelig med uvi! Det er sååå mange som har urinveisinfeksjoner i svangerskapet, skal ikke ha noen ting å si❤️
Takk, det var beroligende å høre!

Kjedelig med uvi, men så bra de har dyrket urinen så de bruker rett antibiotika :) da blir du raskt frisk.
Takk for beroligende ord! Det visste jeg ikke, så det var betryggende å vite!

Back
Topp