Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var fint å se den igjen. Synes også det!Så godt å høre at alt sto bra til med den lillesyns slimhinnene kan roe seg ned og slutte å skape flere bekymringer enn man allerede har altså!
Ååååå nå ble jeg gladKunne de se hva blødningen kommer av?
sjekka ikke. Men vil be om det hvis det blør mer nå.Ja det må du gjøre. Nok bekymrer sånn som det ersjekka ikke. Men vil be om det hvis det blør mer nå.
Huff ja det er slitsomt. Må jobbe hardt med hodet for å ikke bli for redd. Fortelle meg selv hele tiden at dette er normalt. Men lille har det hvertfall bra jaSå utrolig bra at du fikk komme på sjekk og at alt så fint utHåper blødningene roer seg ned nå. Er veldig slitsomt med sånn spotting
![]()

Hurra for fine målNotat til meg selv:
I går 9+4 ble lille målt til 30 mm og 9+6.
I går var også første medisinfrie dag!

Jeg var egentlig kjempe heldig med henne. Var litt (veldig lite) uggen før frokost og helt fin ellers.Ja, det var veldig fint å se den lille! Ja, satser på at den går over i 2 trimester. Var du kvalm med frøkna di? Hvor lenge i såfall?
sleit litt med isjas og hodepine/migrene ellers alt bra.. Så sykt frustrerende! Men enda godt du har sjekket idag.Kommer litt brunt nå, men tenker det ikke er noe å bekymre seg for.

Ja veldig! Håper jeg slipper mer nå!Så sykt frustrerende! Men enda godt du har sjekket idag.![]()
Fikk frysninger av dette innlegget ditt. Håper du snart klarer å tror på at dette går bra, og at det løsner litt ved å fortelle det til folk. Plutselig står du der med den babybumpen og lurer på hvor tiden ble av10+0
I følge appen Gravid og barn er embryoet nå blitt til foster. Herregud så redd jeg er for å miste det! Men sannsynligheten er så liten så jeg ser egentlig ikke noe stort poeng i å vente to uker med å føle meg trygg, slik det er vanlig å gjøre. Ser liksom ikke den store forskjellen. Eneste forskjellen er at mandag som var, var siste dag med Prednisolon og hvis det er den som "har holdt den lille på plass", så kan jeg jo miste nå. Nei, må tenke på andre ting! Jeg gleder meg jo litt over det lille mirakelet også. Gleder meg sånn til å fortelle vår sønn at han skal bli storebror og slipper å tenke mer på at dette er hemmelig. Min mor har problemer med å svare når folk spør henne om hvordan det går med meg. Hun lurte på når hun kan begynne å fortelle hun også. Jeg vil svare helst aldri! Det kjennes skummelt ut etterhvert som folk vet. Jeg føler jeg må ha kontroll på alle som vet i tilfelle det skulle gå galt. Men håper jeg kan roe den tankegangen snart.
Og så må jeg at jeg er så glad for at det går veien for flere av oss "gamle travere" her inne før tiden. Etter en tung vinter med mye motgang, ser det ut til at våren 2019 er da det løsnet for sliterne. Hurra!

Gjorde du! Er jo en veldig hyggelig dag her inne hvor både du og Bella fikk gode opplevelser. Venter spent på utfyllende oppdatering! Du har nok rett, om noen uker lurer jeg nok på hvor tiden ble av og hvorfor jeg var så redd. Kanskje hjelper det å fortelle til folk også. Flere av de som jeg skal fortelle til vet jo at vi har slitt, så kan jo bli noen hyggelige tilbakemeldinger.Fikk frysninger av dette innlegget ditt. Håper du snart klarer å tror på at dette går bra, og at det løsner litt ved å fortelle det til folk. Plutselig står du der med den babybumpen og lurer på hvor tiden ble av![]()
Tusen takk! Det må jo bare det ja!Gratulerer så mye med 10 fullgåtte ukerDette skal gå bra hele veien
![]()