Min dagbok

Ååå du da! Du også! Kanskje vi får uttak på samme dag!
Oh yes, det er bare derfor jeg gidder :p
Hvis de skal ha meg til å gå til mandag så kan det godt hende!
Jeg har fremdeles et håp om fredag da, for da får jeg inn 3-dagers istedet for 2-dagers.
Men det spørs helt om dobbel stimulering var det som skulle til eller ei :)

Kontroll 1 sprøytedag 6

Kontroll overstått. Det var 9 follikler på str ca 10. Ny kontroll fredag.

Jeg spurte legen om tanker rundt dyrking og det kommer jo an på alt. Eneste hun sa var at det ikke blir 5dagers siden det gikk dårlig sist. Støttemedisin måtte de også vurdere ved uttak. Ingenting kan jeg få svar på, og det er som sykepleier sa i samtalen etterpå at det er det som er så frustrerende med dette, at vi ikke kan vite noe, vi må bare prøve oss frem.

Snakk om berg- og dalbane! I stad var jeg optimistisk og nå er jeg så lei at jeg vil spy. Er så lei!! Hvorfor gidder jeg dette?
Fordi det er verdt det til slutt! Når du sitter med babyen din i armene dine, kommer du til å være glad for at du ikke gitt opp!
Masse lykke til og krysser fingre for oss begge :Heartred

Fordi det er verdt det til slutt! Når du sitter med babyen din i armene dine, kommer du til å være glad for at du ikke gitt opp!
Masse lykke til og krysser fingre for oss begge :Heartred
Ja, herregud som jeg lengter! Hadde besøk av en liten en i går og det var bare så koselig og virkelig påminnelse om lengselen. :Heartred

Sprøytedag 8, kontroll 2.

Over ti follikler på min ene eggstokk og de største var 12 nå. Kan se ut som det produseres mer denne gangen enn tidligere. Ny kontroll mandag og uttak mot slutten av neste uke.

Mye er annerledes denne gangen; jeg er enda på jobb og det ligger an til flere egg. Samt at jeg har en annen innstilling til dette. Prøver hardt å psyke meg selv ned og tenke at dette går ikke, så det er det jeg er forberedt på. For å prøve å unngå nedturen! Men begynner å bli sliten av dette opplegget så får meg sykmelding på mandag tenker jeg. Dette er så tungt at akkurat nå vil jeg bare gråte, men det er jo ikke vits. Heldigvis at vi har hyggelige planer i ettermiddag og kveld!

Kos deg i helgen, og lykke til med siste stimlueringsuke nå. :)

Få deg en sykemelding så du får litt ro, det er ikke akkurat småtteri du skal gjennom.
Men hurra for siste stimuleringsuke, snart er du ferdig!
Håper du får en fin helg med hyggelige planer som kan ta fokus litt vekk fra IVF :Heartred

Kos deg i helgen og ta vare på deg selv etterpå!

Få deg en sykemelding så du får litt ro, det er ikke akkurat småtteri du skal gjennom.
Men hurra for siste stimuleringsuke, snart er du ferdig!
Håper du får en fin helg med hyggelige planer som kan ta fokus litt vekk fra IVF :Heartred
Nei nå røyner det på så nå må jeg sykmeldes! Jo takk, god helg til deg også, og god bedring! Har absolutt fått fokuset litt bort i helga med andre hyggelige ting, og det er så godt!

Riktig god helg, FruAlve [emoji173]️

Noen tanker på morran nå når det nærmer seg action på oss, med uttak i løpet av uka. Optimisme og pessimisme går hånd i hånd her. Tenker at denne gangen må det gå. Samtidig så tenker jeg på de som må gjennom enda mer enn oss og at det aldri er noen garanti. Vi går straks inn i vårt 4 år som prøvere. 2 og et halvt år siden sist graviditet, som var så katastrofal. Er det ikke vår tur snart? Jeg kjenner jeg har endret litt mentalitet overfor andres babylykke i det siste. Til det bedre. Jeg klarer og være litt glad på andres vegne igjen og heller fokusere på at det skal skje oss også snart, ikke bare tenke på hvor urettferdig det er at andre får det til uten problemer. Sånn er jo verden på så mange måter, urettferdig. Jeg er blitt ett sterkere og mere ydmykt menneske etter dette. Og mye mer takknemlig når den tid kommer, håper jeg! Men dette har kostet! Det har kostet både familieforhold og en psyke som jeg er bekymret for i mange år fremover. Men det får jeg ta etterhvert. Nå er alt fokus på IVF, og jeg bruker ikke energi på noe annet for tiden.

Back
Topp