TakkSender deg en god klem!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSender deg en god klem!![]()

Ååå du da! Du også! Kanskje vi får uttak på samme dag!Du gidder dette fordi junibaby 2019![]()
Oh yes, det er bare derfor jeg gidderÅåå du da! Du også! Kanskje vi får uttak på samme dag!
Du gidder dette fordi junibaby 2019![]()
Fordi det er verdt det til slutt! Når du sitter med babyen din i armene dine, kommer du til å være glad for at du ikke gitt opp!Kontroll 1 sprøytedag 6
Kontroll overstått. Det var 9 follikler på str ca 10. Ny kontroll fredag.
Jeg spurte legen om tanker rundt dyrking og det kommer jo an på alt. Eneste hun sa var at det ikke blir 5dagers siden det gikk dårlig sist. Støttemedisin måtte de også vurdere ved uttak. Ingenting kan jeg få svar på, og det er som sykepleier sa i samtalen etterpå at det er det som er så frustrerende med dette, at vi ikke kan vite noe, vi må bare prøve oss frem.
Snakk om berg- og dalbane! I stad var jeg optimistisk og nå er jeg så lei at jeg vil spy. Er så lei!! Hvorfor gidder jeg dette?

Signerer [emoji173]️[emoji173]️

Ja, herregud som jeg lengter! Hadde besøk av en liten en i går og det var bare så koselig og virkelig påminnelse om lengselen.Fordi det er verdt det til slutt! Når du sitter med babyen din i armene dine, kommer du til å være glad for at du ikke gitt opp!
Masse lykke til og krysser fingre for oss begge![]()

Det blir din tur snart!Ja, herregud som jeg lengter! Hadde besøk av en liten en i går og det var bare så koselig og virkelig påminnelse om lengselen.![]()

Takk! God helg til deg og dine!Kos deg i helgen, og lykke til med siste stimlueringsuke nå.![]()
Nei nå røyner det på så nå må jeg sykmeldes! Jo takk, god helg til deg også, og god bedring! Har absolutt fått fokuset litt bort i helga med andre hyggelige ting, og det er så godt!Få deg en sykemelding så du får litt ro, det er ikke akkurat småtteri du skal gjennom.
Men hurra for siste stimuleringsuke, snart er du ferdig!
Håper du får en fin helg med hyggelige planer som kan ta fokus litt vekk fra IVF![]()
TakkKos deg i helgen og ta vare på deg selv etterpå!
Så bra. Tusen takkTakkHar det så bra som jeg kan ha det akkurat nå. God helg til deg og dine!
Takk i like måte, nå ligger jeg i badekaret og varmer megRiktig god helg, FruAlve [emoji173]️

Det hørtes deilig ut med badekarTakk i like måte, nå ligger jeg i badekaret og varmer meg![]()