Min dagbok

Håper samtalen med sjefen din går greit. Det er aldri gøy å være borte fra jobb. Så for min del er jeg, midt oppi denne dritten, veldig takknemlig for at jeg har en bra jobb og en god leder. Det er mitt lyspunkt og har vært det siden jeg fikk denne jobben.

Det er ikke det altså, og det er så mye som foregår der nå og jeg sliter med turnuslivet når sambo også jobber skift.. Jager liksom hele tiden etter noe annet, men det finnes ikke [emoji30]

Sprøytedag 5
Orgalutran dag 1
Kontroll i morgen
Legetime i dag, skal diskutere sykmelding, antibiotika (Hvis dette forsøket ikke går), Prednisolon.

Mye som skjer for tiden!

Sprøytedag 5
Orgalutran dag 1
Kontroll i morgen
Legetime i dag, skal diskutere sykmelding, antibiotika (Hvis dette forsøket ikke går), Prednisolon.

Mye som skjer for tiden!

Lykke til hos legen i dag og på kontroll i morgen. :)

Legetime overstått. Ble ikke sykmeldt, etter eget ønske. Føler at det enda går bra å være i vanlig drift og får sykmelding når jeg ber om det, som blir senest uttaksdag og videre noen dager etter uttak. Ser positivt på at det går så bra under stimulering så langt. Tidligere forsøk har jeg vært helt på felgen på dette tidspunktet. Alt som er annerledes enn tidligere forsøk er bra tegn synes jeg.

Hun var skeptisk til å gi meg Prednisolon og ville jeg skulle ta det med klinikken.

Da jeg fortalte at folk tar antibiotikakur og blir gravid etter det ble hun overrasket. Selvfølgelig fordi hun ikke har greie på IVF, noe jeg ikke forventer hun skal ha heller. Men hun var veldig skeptisk til antibiotikakur.

Legetime overstått. Ble ikke sykmeldt, etter eget ønske. Føler at det enda går bra å være i vanlig drift og får sykmelding når jeg ber om det, som blir senest uttaksdag og videre noen dager etter uttak. Ser positivt på at det går så bra under stimulering så langt. Tidligere forsøk har jeg vært helt på felgen på dette tidspunktet. Alt som er annerledes enn tidligere forsøk er bra tegn synes jeg.

Hun var skeptisk til å gi meg Prednisolon og ville jeg skulle ta det med klinikken.

Da jeg fortalte at folk tar antibiotikakur og blir gravid etter det ble hun overrasket. Selvfølgelig fordi hun ikke har greie på IVF, noe jeg ikke forventer hun skal ha heller. Men hun var veldig skeptisk til antibiotikakur.

Så bra at du føler deg så bra [emoji4] Tiden går jo litt fortere når man kan fylle dagene med jobb.
Jeg tenker også sånn; alt som er annerledes fra forrige gang må være bra [emoji4] Nå er det din tur [emoji322][emoji322][emoji257]

Så bra at du føler deg så bra [emoji4] Tiden går jo litt fortere når man kan fylle dagene med jobb.
Jeg tenker også sånn; alt som er annerledes fra forrige gang må være bra [emoji4] Nå er det din tur [emoji322][emoji322][emoji257]
Ja det med at tiden går fortere og tankene er litt på jobb også er det som gjør at jeg vil fortsette å jobbe mest mulig fremover.

Æsj nå ble jeg litt bekymret. Etter jeg spiste middag fikk jeg sånn luftsmertevondt i høyre siden på magen. Eggstokken er på venstre så det var jo litt rart. For hvert åndedrag kjenner jeg også luftsmerte i høyre skulder. Minner veldig om samme smerte jeg hadde da jeg ble innlagt med exu. Jeg måtte løpe litt i dag for å rekke legetimen i formiddag. Hvis noe har vridd seg inni der skulle det vel blitt vondt tidligere? Huff dette er ekkelt.

Håper det bare er ømt og at det går over. Jeg har hørt at vridning er ekstremt smertefullt.

Håper det bare er ømt og at det går over. Jeg har hørt at vridning er ekstremt smertefullt.
"Godt" å høre at vridning er ekstremt smertefullt, for da er det ikke det her. Men blir litt bekymret likevel. Men overlever dette helt fint til i morgen så lenge det ikke blir verre.

"Godt" å høre at vridning er ekstremt smertefullt, for da er det ikke det her. Men blir litt bekymret likevel. Men overlever dette helt fint til i morgen så lenge det ikke blir verre.

Bare følg med. Og kom deg til legevakt om det blir ille. Så du får en ultralyd. Jeg krysser fingrene for at det bare går over igjen.

Bare følg med. Og kom deg til legevakt om det blir ille. Så du får en ultralyd. Jeg krysser fingrene for at det bare går over igjen.
Takk! Har heldigvis kontroll i morgen formiddag så med mindre det blir verre nå så holder jeg ut til i morgen.

Bedre igjen i dag, nå er jeg mer normalt stinn i magen og kjennes litt mer tungt å puste. Føles som kroppen responderer bra på hormoner og jeg gjetter på at jeg får vite uttak på kontrollen etterpå.

Satte sprøyte for første gang på jobb i stad. Føler meg ganske rå akkurat nå altså! Og litt optimistisk! Og sykt spent på om jeg får svar på mine spørsmål i dag.

Lykke til på kontroll! [emoji173]️ Spent på videre plan [emoji4]

Kontroll 1 sprøytedag 6

Kontroll overstått. Det var 9 follikler på str ca 10. Ny kontroll fredag.

Jeg spurte legen om tanker rundt dyrking og det kommer jo an på alt. Eneste hun sa var at det ikke blir 5dagers siden det gikk dårlig sist. Støttemedisin måtte de også vurdere ved uttak. Ingenting kan jeg få svar på, og det er som sykepleier sa i samtalen etterpå at det er det som er så frustrerende med dette, at vi ikke kan vite noe, vi må bare prøve oss frem.

Snakk om berg- og dalbane! I stad var jeg optimistisk og nå er jeg så lei at jeg vil spy. Er så lei!! Hvorfor gidder jeg dette?

Sender deg en god klem! :Heartred

Kontroll 1 sprøytedag 6

Kontroll overstått. Det var 9 follikler på str ca 10. Ny kontroll fredag.

Jeg spurte legen om tanker rundt dyrking og det kommer jo an på alt. Eneste hun sa var at det ikke blir 5dagers siden det gikk dårlig sist. Støttemedisin måtte de også vurdere ved uttak. Ingenting kan jeg få svar på, og det er som sykepleier sa i samtalen etterpå at det er det som er så frustrerende med dette, at vi ikke kan vite noe, vi må bare prøve oss frem.

Snakk om berg- og dalbane! I stad var jeg optimistisk og nå er jeg så lei at jeg vil spy. Er så lei!! Hvorfor gidder jeg dette?
Du gidder dette fordi junibaby 2019 :Heartred

Back
Topp