Min dagbok

Forstår veldig godt at du håper det går naturlig. Det skjedde til oss og jeg satt med 10000 nok medisiner som var ikke dekket at HELFO heller. Det var også etter 3 år prøving og tre runder med feilet forsøk. Det er alltid mulig. Krysser fingre så hardt jeg kan at denne runden blir klaff på dere :Heartred
Å herlighet for en historie! Så utrolig at dere fikk til selv etter så lang tid! Det er jo det som er tanken om å vente lengst mulig med å ta ut medisiner. I tilfelle.. takk for kryssing!

Spotter litt nå i ettermiddag så kroppen er helt i rute. Tipper tr kommer om et par dager.

Ja litt rart at jeg fortsatt håper etter tre år.. Men egentlig litt bra også, viser at jeg aldri gir opp. Takk- håper virkelig dette blir siste ivf- runde på lenge!

Sånn er det her også, håpet er der, uansett [emoji28] Det håper jeg og [emoji173]️

Straks sprøytestart nå da [emoji1374][emoji173]️

Snart sprøytestart :) Oppi all elendigheten som IVF er, så er det litt trivelig at man er flere som går gjennom det samtidig. Og det skal bli skikkelig trivelig med juni-terminklubb :D

Snart sprøytestart :) Oppi all elendigheten som IVF er, så er det litt trivelig at man er flere som går gjennom det samtidig. Og det skal bli skikkelig trivelig med juni-terminklubb :D

Håper vi blir mange som joiner juni-terminklubben! [emoji173]️[emoji1374]

Straks sprøytestart nå da [emoji1374][emoji173]️
Ja! Du også snart! Tiden har gått fort egentlig , følte sommeren bare ble ett blaff i år, tenkte liksom jeg skulle rekke å bli brunere. Regner med det ikke gjelder for dere i sør det ønsket da! Men her er vi og det er godt at ventetiden snart er over!

Helt riktig! Jeg trenger ikke mannen som samtalepartner når jeg har dere damer! Det tror jeg han synes er helt ok! Vi skal bli en trivelig gjeng i juni 2019 ja!

CD1
Og ganske riktig- i dag er CD1. Hurra for kroppen som oppfører seg pent. Ringer til klinikken senere i dag. Og må hente medisiner i morgen for i dag rekker jeg ikke. Så mulig jeg ringer apoteket også i dag for å være sikker på at de har inne så jeg får sove i natt.

Nå er du i gang! :D

Herlig[emoji7]

CD1
Og ganske riktig- i dag er CD1. Hurra for kroppen som oppfører seg pent. Ringer til klinikken senere i dag. Og må hente medisiner i morgen for i dag rekker jeg ikke. Så mulig jeg ringer apoteket også i dag for å være sikker på at de har inne så jeg får sove i natt.

Hurra for kropp som spiller på lag! Nå er du i gang [emoji322][emoji322]

Så godt å se dere heier på meg! Kjenner at jeg ser litt lysere på ting da!

Nå ringte klinikken tilbake og bekreftet oppstart i morgen og fikk kontroll på tirsdag. Orgalutran fra mandag.

Nå er jeg endelig i gang!

Hurra for flinke kroppen :D
Junibaby 2019 in the making :D :Heartpink

Huurraaa for sprøytestart og snart baby! [emoji173]️[emoji1374]

Back
Topp