Min dagbok

CD1
Og ganske riktig- i dag er CD1. Hurra for kroppen som oppfører seg pent. Ringer til klinikken senere i dag. Og må hente medisiner i morgen for i dag rekker jeg ikke. Så mulig jeg ringer apoteket også i dag for å være sikker på at de har inne så jeg får sove i natt.
Så bra at kroppen er i rute! Fikk du ordnet medisiner?

Hurra for oppstart!!!

Så bra at kroppen er i rute! Fikk du ordnet medisiner?
Ja! Nei jeg ringte til apoteket i går og sjekket beholdningen og drar innom der før arbeidsdagen er slutt i dag. Så er det rett hjem og stikke.

Da jeg midlertidig 9000 kr fattigere og to 900 og en 450 Gonal F og 5 Orgalutran rikere. Er bestandig litt realitycheck å hente medisiner for meg. I går var jeg opprømt for oppstart, mens nå ble jeg litt melankolsk og lei av dette opplegget. Det er så virkelig nå, dette koster både penger og så mye mye mer. Prøver å være optimistisk også, kanskje det går denne gangen?

Håper du er ved starten på noe veldig veldig bra. :Heartred

Har det blitt bestemt når du får innsett denne gangen? Tenkte ift det som skjedde sist med å dyrke til blastocyst.
Det har de ikke sagt noe om, men jeg har kontroll allerede tirsdag så jeg kommer til å spørre da hva de tenker. Jeg håper de vil prøve å dyrke de 5 dager denne gangen også. Men det kommer jo an på når uttak blir. Jeg vil heller ha avbrutt igjen etter 5 dager enn å sette inn på dag 2 eller 3. Men det er ikke ett lett valg altså. Men har tenkt mye på dette etter sist gang. Det er her spenningen ligger nå føler jeg.

Satte første sprøyte 16.30 i dag. Nå kjenner jeg det godt. En slik rar kribling /varme som brer seg nederst i magen.

Merker at dette forsøket er annerledes. Jeg og mannen snakker knapt om det. Jeg er rolig med det hele og stresser ikke nå. Tar det som det kommer med jobb, prøver å være i full jobb så lenge det går. Tidligere har jeg vært sykmeldt på dette tidspunktet . Håper det er et bra tegn at vi er mer avslappet til det hele!

Da kaster jeg inn håndkleet og har fått legetime mandag. Så lenge varte det liksom...

Da kaster jeg inn håndkleet og har fått legetime mandag. Så lenge varte det liksom...

Tenk på deg selv, og ingenting annet [emoji173]️[emoji173]️ Man tenker jo ofte at man klarer mer enn man gjør, og pusher seg til man når bunnen, sånn som jeg gjorde denne gangen.. Det er en sinnsykt tøff periode av livet dette her, så vi må få lov å ta vare på oss selv [emoji173]️

Tenk på deg selv, og ingenting annet [emoji173]️[emoji173]️ Man tenker jo ofte at man klarer mer enn man gjør, og pusher seg til man når bunnen, sånn som jeg gjorde denne gangen.. Det er en sinnsykt tøff periode av livet dette her, så vi må få lov å ta vare på oss selv [emoji173]️
Så sant det du sier. Jeg burde ikke være på felgen når uttak nærmer seg. Er nok ikke optimalt å være på felgen når man skal ruge. Nå skal det bli godt med helg!

Så sant det du sier. Jeg burde ikke være på felgen når uttak nærmer seg. Er nok ikke optimalt å være på felgen når man skal ruge. Nå skal det bli godt med helg!

Helt sant [emoji173]️ Jeg vet allerede nå at jeg trenger lenger sykmelding, så venter faktisk på telefon fra sjefen min nå, og vet hun ikke kommer til å bli så begeistret over det, men jeg velger å ikke bry meg. Dette er mye viktigere enn jobb akkurat nå [emoji173]️

Helt sant [emoji173]️ Jeg vet allerede nå at jeg trenger lenger sykmelding, så venter faktisk på telefon fra sjefen min nå, og vet hun ikke kommer til å bli så begeistret over det, men jeg velger å ikke bry meg. Dette er mye viktigere enn jobb akkurat nå [emoji173]️
Håper samtalen med sjefen din går greit. Det er aldri gøy å være borte fra jobb. Så for min del er jeg, midt oppi denne dritten, veldig takknemlig for at jeg har en bra jobb og en god leder. Det er mitt lyspunkt og har vært det siden jeg fikk denne jobben.

Back
Topp