Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det fine duHåper du har det bra[emoji173]️ Så bra du kan få det hvertfall[emoji5]
Da har jeg fortalt om det kommende forsøket til min leder. Hun syntes det var spennende og var veldig forståelsesfull for at jeg ville fortelle og at jeg kan bli sykmeldt- som jeg jo kommer til å bli. Føles godt at hun vet det og kan tilrettelegge for meg med hjemmekontor og forståelse for at jeg ikke er på topp for tiden.
Ja det var veldig greit. Jeg har brukt lang tid på å komme dit at jeg ville fortelle på jobb. Nå kan jeg slappe litt mer av med det at det er mye som skjer på jobb fremover og det er usikkert om jeg får vært med på alt. Ikke minst at akkurat hun slipper å lure på mine uforutsigbare fravær. Fallhøyden er stor foran dette forsøket kjenner jeg. Må være pga ventetiden. For jeg har liksom ikke troa på at det skal gå bra nå. Men tenk om da...Tenker det er godt å få det litt ut av systemet! Følte det var en befrielse å få fortalt det til lederen jeg og, da slipper det å bli så mye spekulasjoner osv!
Nå håper jeg bare det går veien for deg [emoji173]️
Ja det var veldig greit. Jeg har brukt lang tid på å komme dit at jeg ville fortelle på jobb. Nå kan jeg slappe litt mer av med det at det er mye som skjer på jobb fremover og det er usikkert om jeg får vært med på alt. Ikke minst at akkurat hun slipper å lure på mine uforutsigbare fravær. Fallhøyden er stor foran dette forsøket kjenner jeg. Må være pga ventetiden. For jeg har liksom ikke troa på at det skal gå bra nå. Men tenk om da...
Ja hun er en god leder for meg. Ja det er nok stress som det er med forsøk så vil stresse minst mulig med jobb og andre ting.Så godt med sånn forståelse fra leder. Det er et godt utgangspunkt for å slippe dårlig samvittighet og stress ovenfor jobben!
Sant det, av og til er det bedre å dele enn å ikke gjøre det. TakkJa det er jo ikke alt man har så fryktelig lyst å dele med alle, men av og til kan det være for det beste [emoji4] Håper så inderlig for deg nå [emoji173]️[emoji173]️

Ja det er godt å ha kommet dit at leder vet, siden IVF-reisen ble langvarig og jeg følte det ble rart å skulle finne på ting igjen nå denne runden fordi jeg ikke liker tanken på at hun skal lure på hvorfor jeg er borte igjen.Så godt å endelig ha fått luftet det for leder, tenker jeg [emoji4] Jeg opplever også at det er lettere å gå gjennom denne prosessen når leder vet at du kan bli sykemeldt og hvorfor.
Sånn dag som i dag, det striregner og er kaldt og grått. Så får jeg melding med bilde fra venninna (som vet hva jeg går gjennom)som nettopp har født sin andre og forteller hvor lykkelig hun er og hvor høyt de elsker sitt nyfødte gull.
Synes liksom de kunne tatt litt hensyn.. men jeg sier jo ikke til henne at jeg ville gjort hva som helst for å være i hennes sko. Hun skjønner bare ikke hvordan det føles. Men ille er det likevel. Du må fortelle venninna di at hun skal vite hvor heldig hun er.[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Det er bare fælt..
Har en venninne nå som har blitt gravid igjen og har en datter fra før, og hun er så trøtt hele tiden og så sliten og huffameg, alt er så tungt.. Det må de bare gni inn liksom [emoji29]
Sånn dag som i dag, det striregner og er kaldt og grått. Så får jeg melding med bilde fra venninna (som vet hva jeg går gjennom)som nettopp har født sin andre og forteller hvor lykkelig hun er og hvor høyt de elsker sitt nyfødte gull.