Min dagbok

Hatt murringer nederst i magen i går og i dag. Tr som er på vei eller? Litt tidlig egentlig men.. Hadde lyst å ta et glass vin i kveld men er usikker på om jeg tør siden det murrer sånn. Men kan jo være bivirkninger av Synarela for alt jeg vet..
 
Hatt murringer nederst i magen i går og i dag. Tr som er på vei eller? Litt tidlig egentlig men.. Hadde lyst å ta et glass vin i kveld men er usikker på om jeg tør siden det murrer sånn. Men kan jo være bivirkninger av Synarela for alt jeg vet..
Ja er det som er så dumt med de derre bivirkninger , man kan liksom aldri være helt sikker :yuck:
 
Ja er det som er så dumt med de derre bivirkninger , man kan liksom aldri være helt sikker :yuck:
Nei det er sikkert og visst! Ble alkoholfri helg på meg og det var veldig greit. Blir nok det fremover også siden nærmer seg oppstart.
 
Lykke til med oppstart snart! Innom og ville ikke snike [emoji6]
 
Da er tr i anmarsj on time. Har håpet i det lengste om av vi skulle greie det selv nå i ventetiden men det er jo seriøst helt tullete av meg. Så nå kan ikke tiden frem til sprøytestart 9 mai gå fort nok!
 
Da er tr i anmarsj on time. Har håpet i det lengste om av vi skulle greie det selv nå i ventetiden men det er jo seriøst helt tullete av meg. Så nå kan ikke tiden frem til sprøytestart 9 mai gå fort nok!

Åå, om bare en drøy uke er du i gang[emoji1374][emoji173]️
 
Her er det ingen blødning enda[emoji849] Og jeg begynte å spraye før deg. Men får vel som regel litt sen blødning etter jeg har begynt på spray. Skal ikke begynne på sprøyter før 16 mai så går helt fint
 
Her er det ingen blødning enda[emoji849] Og jeg begynte å spraye før deg. Men får vel som regel litt sen blødning etter jeg har begynt på spray. Skal ikke begynne på sprøyter før 16 mai så går helt fint
Tror ikke blødningen min kommer ordentlig i gang før om et par dager. Men fikk liksom de sikre tegn de siste dagene og i dag. Husker de sa det der med forsinkelse så jeg skal ikke si helt for sikkert altså. Ikke lenge til ferie for dere nå! Blir nok herlig!
 
Tror ikke blødningen min kommer ordentlig i gang før om et par dager. Men fikk liksom de sikre tegn de siste dagene og i dag. Husker de sa det der med forsinkelse så jeg skal ikke si helt for sikkert altså. Ikke lenge til ferie for dere nå! Blir nok herlig!

Ja, den blødningen kan godt vente 1,5 uke nå for min del[emoji38][emoji38]
 
Der er tr her for fullt og jeg er i rute med god margin. Og det er jo bra.

Jeg var og hentet ut medisiner i går. Tok med to pakker Menopur, men kunne tatt to til. Når jeg kommer hjem ser jeg at det er 600IU i hver så da må jeg hente resten med en gang fordi jeg kommer til å få bruk for alle før kontrollen. Jaja, en extra tur til apoteket må jeg vel klare..

Jeg har verken bivirkninger eller utsatt blødning av Synarela, så da dukker bekymringen opp om den virker som den skal.
 
Og i natt var det min tur å drømme søtt om at jeg var gravid. Jeg var så lykkelig og så våknet jeg..
 
Spennende med forsøk nå, så håper jeg at den drømmen er et tegn på hva du har i vente nå. :Heartred
 
Synes det er så lenge mellom blødning og sprøytestart jeg nå. Skal starte sprøyter onsdag. Hva tror dere? Er det vits å ringe klinikken og spørre om tidligere oppstart med sprøyter?
 
Synes det er så lenge mellom blødning og sprøytestart jeg nå. Skal starte sprøyter onsdag. Hva tror dere? Er det vits å ringe klinikken og spørre om tidligere oppstart med sprøyter?
Nei, det går bra det[emoji4] Jeg har fått mensen nå og begynner ikke før 16.mai. De har nok fullt opp før det, tror du ikke? Synarela gjør at alt holdes nedregulert.
 
Nei, det går bra det[emoji4] Jeg har fått mensen nå og begynner ikke før 16.mai. De har nok fullt opp før det, tror du ikke? Synarela gjør at alt holdes nedregulert.
Det var betryggende å høre at det ikke har noe å si. Tror jeg ringer for å høre, sånn i tilfelle de skulle ha kapasitet :)
 
Blødning på Synarela er egentlig bortfallsblødning. Kroppen går jo helt ned i "null aktivitets"-modus, så den slimhinnen som ble bygd opp før spraystart må kroppen bare kvitte seg med. Jeg har bare hatt lang nedregulering hittil, så det har jo vært noen uker med spray etter blødning. I teorien kan du spraye i månedsvis nå. For kroppen er i dvale. :) Men om de har kapasitet til deg før så skader det jo ikke å høre. ;) :D
 
Back
Topp