? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Det blir spennende å høre hva som skjer videre ja.
 
Hvordan går det med malingen da?
 
Takk for hilsen *Babysyk*, *tulla* og *Stella*!
 
Er også spent på hva som skjer videre. Denne månden ble det nok ingen bebis, ikke akkurat sex på de rette dagene av forskjellige grunner.. men vi satser på å lage en i løpet av 2008. (Helst få den også..)
 
Egentlig er malingen "ferdig". Men mangler litt putle arbeid, så blir nok ferdig med rommet i morgen el. iløpet av tirsdagen. Så da skal jeg legge ut bilde. [:)] Så kan du få se. Mangler å skifte gulvet da, men vi har ikke råd etter vindus skiftingen som kom uventet.  
 
Så koselig du tenker på meg Sofie_Skatten_vår! [:)] Nå er det ikke lenge til lillemor kommer [:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: Dunn

Så koselig du tenker på meg Sofie_Skatten_vår! [:)] Nå er det ikke lenge til lillemor kommer [:)][:)][:)]

 
tenker på deg ofte og følger med deg og dagboken nesten daglig [:)] 
vi krysser fingrene for deg og hååååååper på en veldig god nyhet så fort som overhodet mulig!!! Desember er jo drømmenes og forventningens måned- da hååååååååper jeg dine og dere drømmer går i oppfyllelse en gang for alle!!!!!!!!!!!!!
 
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
 
nei ikke lenge til lillemor kommer! håååper jeg... begynner å bli utålmodig og sliten[:-] men det går fint[:)]
 
klemmmmer deres vei hjem til bergen!!!! (er selv fra fana)[:)][:)]
 
Jeg sendte deg PM hopefullgirl! [:)]
 
Takk for beskjed!
 
ville bare titte innom og si hei jeg, og håper spiren nå sitter og at du vil få en pos test om ikke mange dagene
 
hei hei. Limahl her. sletta profilen min oppi praksis og eksamensjag[:)] derfor har jeg ikke skrevet på en stund. men har vært innom og lest i dagboka di av og til. Masse lykke til. krysser fingrene for dere[;)]
 
ORIGINAL: ~pepperkakesmule~

hei hei. Limahl her. sletta profilen min oppi praksis og eksamensjag[:)] derfor har jeg ikke skrevet på en stund. men har vært innom og lest i dagboka di av og til. Masse lykke til. krysser fingrene for dere[;)]


Hei ~Pepperkakesmule~! Koselig du stikker innom igjen. Lurte på hvor du ble av ja.. Takk for at du krysser fingre.
 
ORIGINAL: hegemw

ville bare titte innom og si hei jeg, og håper spiren nå sitter og at du vil få en pos test om ikke mange dagene


Hei hegemw! Takk for koselig melding. Går noen spente dager imøte ja.
 
ååå håper du slår følge med stella ,duun[:D]
 
ORIGINAL: *tulla*

ååå håper du slår følge med stella ,duun[:D]

 
Så koselig sagt *tulla*! Det gjør jeg også.
 
Da er det 4 dager til testing i følge tickeren min! Ja, hvis TR ikke er kommet til helgen kommer jeg nok til å teste. Jeg har to stemmer i hode, den ene er pessimist (som vanlig) og sier: "neida, dere klarte det ikke denne gangen heller.."! (Og den har jo "vunnet" i 16pp nå.) Mens den andre stemmen sier: "Dere har sikkert klart det denne gangen. I August blir dere foreldre"! (Denne har tapt 16pp.) Hva skal man tro?
 
Jeg har så lyst å bli gravid nå. Alt er jo iorden med oss, så hvorfor skal ikke dette skje av seg selv?
 
En liten anelse spotting på toalettet idag [:'(] Bra vi skal til "prosjekt lederen" vår på torsdag!
 
ååånei håper det blir med litt spotting bare..
 
Takk for det Apple! Jeg er så spent på "prosjektlederen" på torsdag, hva han kommer til å si og gjøre. Vil han hjelpe oss videre, eller bare sende oss hjem å prøve litt til? Mange tanker ang. dette her om dagen.
 
Lykke til i morra, send oss oppdatering!! [:)]
 
Da er timen over:

Det var en velig kort time. Tror vi var inne i 5min. [:)]

Han sa at han ikke hadde noe bevis for at jeg hadde EL. så han ville jeg skulle begynne på pergo fra dag 3 denne syklusen (som er på lørdag), også ta GU 12 dager etter for å se om det var mange folikker (tror det skrives slik..) det blir 18/12 så da fikk jeg ny time da. Han sa også at pergo kunne gjøre så kroppen slapp flere egg.. og gyn sa at det fikk man bare ta med. Sambo ble helt hvit i fjeset stakar.

Så da blir jeg Pergo snuppe, og et hormontroll fremover. [:)] 
 
Ikveld skal vi til noen venner å hilse på en tre uker gamel baby! [:)][:)]
 
ORIGINAL: Nesing

Lykke til med Pergo fremover! Håper det er det som skal til for at spiren endelig sitter! [:)]

 
Tusen takk Nesing! [:)]
 
lykke til med pergo, kanskje akkurat det som skal til[:D]
 
Back
Topp