? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

EN DAG ER DET DIN TUR!
 
Ja, den tanken skal du holde fast på. For en gang blir det din tur!
 
Krysser fingrene for prøvesvar.
 
Men hvilken dag blir det min tur?
 
Den som visste det...
 
Det vet jeg dessverre ikke. Men vi kan ikke gi opp håpet...
 
Får du blodprøvesvarene i dag, eller venter du til i morgen?
 
ORIGINAL: *Stella*

Den som visste det...

Det vet jeg dessverre ikke. Men vi kan ikke gi opp håpet...

Får du blodprøvesvarene i dag, eller venter du til i morgen?

 
Hadde vi bare visst det! Da hadde det faktisk ikke gjort noe å vente.. [8|] [&o]
 
Jeg venter til i morgen, tror de er stengt nå og ville ikke ringe fra jobb da hvem som helst kan komme inn på kontoret. Men i morgen får jeg vite.
 
Krysser fingrene for oppløftende svar.
 
Hei Dunn[:)]

Sender deg en liten klem eg, håper at det snart blir din tur!
Det må jo bare det!![:D]

Klem[:)]
 
Jeg vet jeg kommer til å bli mamma en dag, men når og hvordan er fortsatt usikkert!
 
 
 
Da er "dommen" kommet [8D] Svar på blodprøvenen mine.
 
Alle lå innen for normalen, så da er hormonenen mine fine da. Nå må vi bare vente til neste mandag, for svar på hans prøver.. virker som en evighet nå, men forrige uke gikk jo fort. Så vi får håpe denne gjør det også.
 
 
 
Greit med normale prøver ja.
 
Og en uke, den flyr fort.
 
Minner meg på at jeg må mase på min mann, få ham til å ringe og få resultatet av sin prøve!
 
Sa ikke jeg til deg for leeeenge siden at jeg måtte legge meg?
Og se på klokka når jeg skriver det innlegget her... [:-][:-][:-][:-][:-]
 
Hva skjedde???
Bortsett fra halsbrannen som koser seg max i halsen, og en liten snuppe som tror at det er våketid nå...
 
Håper prøvene til M er bra, og at lykkespiren bare er litt treig og ikke har lært normal folkeskikke enda...
 
Vil bare legge til at du er en kjempekoselig jente, og jeg unner deg og M alt godt (selv om han snakker bergensdialekt [8D][8D] ha ha jeg er trøtt)...
Tror du blir en aller tiders mamma når den tid kommer, og en god "tante" mens du venter...
Håper du klarer å se fremover på de verste dagene, selv om det er tungt.
 
Vi heier på deg fra denne siden av Norge!
 
Orker ikke lage masse tegn og sånn nå, men sender en privat dose med babystøv...
 
Så skal du få halsbrann, kviser, håravfall og ikke minst strekkmerker av meg på kjøpet! [8D]
HVERTFALL strekkmerker [:-][:-]
 
Men nå skal jeg faktisk legge meg assa..
Skal bare pusse tenna, og ordne meg litt...
 
Og O er furt fordi jeg har sittet lenge på pc'n, og siden vi skal sende 3D bilder til moren hans, så ble han plutselig grinete nå fordi jeg prøvde å minne han på at han må opp tidlig i morgen...
*gaaahhhhh*
Hva er vitsen liksom??
 
ja ja,
DA skal jeg legge meg!
 
Håper du sover godt i senga di!
At du får en fin dag i morgen, og så snakkes vi heeelt sikkert snart igjen! :)
 
klem fra meg og bolla[:)]
 
Ha ha! Jeg hadde faktisk lagt meg [:)] Medium var ferdig, og vi lå i en KALD seng. Usj, vi glemte å sette på varmovnen. [8D] Men det er jo litt kos også [;)]
 
Vi snakket faktisk om prøvene hans igår, du vet jo hva han tror. Men nå er det bare 5 dager til vi kan ringe (forhåpentligvis.. faktisk så er legen vår sykemeldt 50% og lam i ene hånda, og dette er jo ikke akkurat prioritet tror jeg.. men vi skal nå ringe)
Men jeg sier jo at prøvene helt sikkert er fine, og at vi må inn til samtale sammen igjen. Det hadde vært så godt å slippe det, bare bli overrasket. Jeg har jo allerede gitt opp.. så slappe av funker ikke akkurat.
 
Tusen takk for gode ord og privat babystøv vennen! Sender de tilbake jeg. Du skulle ha bodd i Bergen altså.. [8D]
 
Jeg sov godt [:)] Skal snart komme meg opp av sofaen og jobbe litt i garderoben, før jeg skal på seinvakt idag.. (må innom spar kjøp for de gamle først..)
 
Klem tilbake til deg og Bolla! [:D] 
 
 
Kald seng er kaldt. Da trenger man en god, varmblodig mann å stikke tærne inntil...
 
Seng SKAL liksom ikke være kald, den skal være god, og varm, og myk, og lun, og koooooos
 
Ja. Sengen skal være varm. Men min mann er alltid varm, så da går det fint.. og varmeflasken hjelper alltids. [:)]
 
Nå skal jeg på seinvakt. Ha en fin dag jenter!
 
Hei Dunn[:)]
 
Klarer ikke helt å holde meg borte fra dere snuppene her inne....[;)]
Det er liksom her jeg alltid har hørt til....
 
Gleder meg masse til du også snart skal over i et terminforum, for jeg har på følelsen at det ikke er så veldig lenge til spiren sitter fast.....[:)]
 
Krysser alt jeg har for deg Dunn
 
Masse klemmer fra Lille[;)][;)][;)]
 
ORIGINAL: Majavennen

Hei Dunnen! Bra der borte i vest?

Nå gleder jeg meg til ålegge meg med varmeflaske og varm mann. November gjør meg trøtt. Men gleder meg til jul, kjøpe gaver og bake julekaker[:)]


 
Her i vest regner det! [:'(] Jeg vil jo ha hvit jul, og det får vi sannsynligvis siden vi skal "hjem" til jul [:)] 
 
Varmeflaska er deilig å ha i senga. (Jeg trodde det var vanlig, men igår skulle jeg kjøpe til en på jobben og jeg lettet i maaaaaange butikker...)
 
Der i øst da??
 
ORIGINAL: lille70

Hei Dunn[:)]
 
Klarer ikke helt å holde meg borte fra dere snuppene her inne....[;)]
Det er liksom her jeg alltid har hørt til....
 
Gleder meg masse til du også snart skal over i et terminforum, for jeg har på følelsen at det ikke er så veldig lenge til spiren sitter fast.....[:)]
 
Krysser alt jeg har for deg Dunn
 
Masse klemmer fra Lille[;)][;)][;)]

 
Hei Lille! Lenge siden sist...
 
Håper følelsen din stemmer, og at jeg får pos test om ca. 14 dager. [:)] Vil over i terminforum.
 
Klem tilbake!
 
GODE NYHETER!
 
Jeg har gode nyheter. Mannen min funker [:)] Han ringte legen idag, og snakket med søsteren.. legen hadde ikke tid, men hun skulle hilse fra han å si at det var bra med antall og bra bevegelighet! [:)] Da er egentlig alt i orden med oss begge to.
 
Skal ringe gyn på mandag, å spørre hvordan prossesen blir videre! Spennende. a
 
Det er bra han funker [:D][:D]
Da er det ikke noen troll i trompeten [8D] (eller kanskje det er nettopp det det er [;)])
 
Jeg er spent på hva gyn sier!
 
Dette her skal gå sååå bra!
 
ORIGINAL: Majavennen

Hyggelig med gode nyheter!!!
Her i øst er det også vært ganske vått. [&:]
Ellers nyter jeg frihelg[:)]


 
Deilig med fri helg [:)] Det har jeg her også. Bruker helgen til å male jeg.
 
såå bra at alt funker . håper det snart sitter med en spire her da
 
Back
Topp