? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Heia Dunn, åssen går det??
Høres jo litt mer lovende ut når spottingen har sluttet?? Opplevd det før eller??
Venter spent på fortsettelsen...
 
ORIGINAL: Rosamunde

Tusen takk for hyggelig innlegg i tråden min, Dunn!!
 
Det hjalp [:D]

 
Bare hyggelig! Mente hvert eneste ord! Klem
 
ORIGINAL: Sola1979

Heia Dunn, åssen går det??
Høres jo litt mer lovende ut når spottingen har sluttet?? Opplevd det før eller??
Venter spent på fortsettelsen...

 
Nja, jeg har vel opplevd det før.. ikke det samme, men noe lignende. Eneste forskjellen er vel tempen, selvom de jeg tar disse siste dagene denne syklusen ikke teller.
 
Jeg venter også spent på fortsettelsen! hi hi
 
 
 Vi satser på en APRIL BABY!!

Dag 1, 2/7: Da ble denne syklusen bare 26 dager også. Begynte å spotte idag.
Dag 2, 3/7: Mensen kom for fullt.
Dag 3, 4/7: Mensen
Dag 4, 5/7: Mensen
Dag 5, 6/7: Da var denne pp igang. Pga. ferie og besøk får vi se hvor mye vi får prøvd.
Dag 6, 7/7:
Dag 7, 8/7:
Dag 8, 9/7:
Dag 9, 10/7:
Dag 10, 11/7:
Dag 11, 12/7: 36,48 (Sex)
Dag 12, 13/7: Minus temp  EL forrige månde. (Sex)
Dag 13, 14/7: 35,94 Hmmm.. tror jeg sov litt fdårlig.
Dag 14, 15/7: 36,55 Lurer på om jeg har hatt EL????
Dag 15, 16/7: 36,12 Å der kom skuffelsen igjen, den er helt mongo denne tempingen min jo.. Hva skjer egentlig med denne kropen. [:@][:@]
Dag 16, 17/7: Minus temp
Dag 17, 18/7: 35,90 [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Dag 18, 19/7: Sov dårlig, ingen temp.
Dag 19, 20/7:
Dag 20, 21/7:
Dag 21, 22/7: Hadde veldig stikkinger neders i magen på høyere side.
Dag 22, 23/7: 36,86 (Tempet på nytt sted, så de teller ikke med, men må ha når neste syklus starter)
Dag 23, 24/7: 36,77 Sov litt dårlig de siste timene i morges, så denne teller heller ikke me.. Bittelitt mens vondt, men spotter ikke mer/enda.
Dag 24, 25/7: 36,84 Litt mens murring, men ingen tegn til tanta enda..  
Dag 25, 26/7:
Dag 26, 27/7: Ikm forrige månde
Dag 27, 28/7:
Dag 28, 29/7:
Dag 29, 30/7: Ikm her også..

Jeg hadde faktisk telt med spottedagen, så jeg oppdaterte den litt [:)][:)][:)] Nå skal den stemme.
 
Hallo Dunn!
 
Jeg fikk med meg at du spottet litt her for tre dager siden, men at det sluttet. Det samme skjer med meg i dag, men det gjenstår å se om det stopper opp da. Kan ikke skjønne at jeg skal begynne med det alt nå, siden jeg bare er på dag 22. Hvis jeg husker riktig har jeg ikke startet før på dag 24 når jeg har hatt min korteste syklus. Sist var den jo 30 dager!!
 
Problemet mitt er at jeg IKKE vil begynne å håpe på noen festeblødning, og det er vanskelig siden jeg har lest at  det er rundt denne tiden egget i såfall fester seg. ARGH!!
 
Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men skriver det til deg fordi du har opplevd det samme!
 
 
 
ORIGINAL: Rosamunde

Hallo Dunn!
 
Jeg fikk med meg at du spottet litt her for tre dager siden, men at det sluttet. Det samme skjer med meg i dag, men det gjenstår å se om det stopper opp da. Kan ikke skjønne at jeg skal begynne med det alt nå, siden jeg bare er på dag 22. Hvis jeg husker riktig har jeg ikke startet før på dag 24 når jeg har hatt min korteste syklus. Sist var den jo 30 dager!!
 
Problemet mitt er at jeg IKKE vil begynne å håpe på noen festeblødning, og det er vanskelig siden jeg har lest at  det er rundt denne tiden egget i såfall fester seg. ARGH!!
 
Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men skriver det til deg fordi du har opplevd det samme!
 
 

 
Hei.
 
Jeg har faktisk opplevd dette før også, vet egentlig ikke hva det betyr. MEN syklusene blir jo faktisk ikke kortere, for spotting er ikke en del av syklusen, så den kan jo begynne på dag 22. hos deg fordet.  Du kan jo i prinsippe spotte i mange dager.. men spotting kan jo som du sier bety festeblødning.
 
Jeg er så dum om dagen, jeg leter, og leter og faktisk så finner jeg tegn! Helt utolig, innbilte tegn.. Er så irriterende, for fall høyden blir så utrolig mye høyere. [:(] denne gangen er den kjempe høy..
 
Hvorfor gjør vi dette hver gang? Håper, og håper men vi vet at det ikke er noe der..
 
Uff, jeg er så neg. om dagen..
 
Men Rosamunde, spotting kan jo faktisk bety festeblødning også.. noe jeg VIKRLEIG håper for deg/dere denne gangen.
 
Takk for svar [:D]
 
Det kan være at jeg har startet ekstra tidlig med spotting, og at det vil vare lenger enn før. Grunnen til at jeg begynte å lure er at jeg ikke har startet
lenger enn maks tre dager før TR tidligere. Kan jo være denne kroppen har tenkt å spandere på meg en 24 dagers syklus denne gangen. Får nå bare vente å se.
 
Jeg hadde tenkt å legge ut kroppen min på billigsalg her på forumet fordi den driver å kødder med meg hele tiden [:'(]. Nå hadde jeg også planer om å ikke gå på symptomjakt, men bare slappe av. Men hva skjer?? Jo, denne jæv.... kroppen setter i gang så jeg begynner å lure uansett. Skal det ikke være fred å få? Hadde vært fint om den kunne oppføre seg "normalt" for en gangs skyld [&:]
 
Ja,ja, Dunn, vi får bare vente og se. Jeg håper det beste for oss begge [;)]
 
ORIGINAL: Rosamunde

Takk for svar [:D]
 
Det kan være at jeg har startet ekstra tidlig med spotting, og at det vil vare lenger enn før. Grunnen til at jeg begynte å lure er at jeg ikke har startet
lenger enn maks tre dager før TR tidligere. Kan jo være denne kroppen har tenkt å spandere på meg en 24 dagers syklus denne gangen. Får nå bare vente å se.
 
Jeg hadde tenkt å legge ut kroppen min på billigsalg her på forumet fordi den driver å kødder med meg hele tiden [:'(]. Nå hadde jeg også planer om å ikke gå på symptomjakt, men bare slappe av. Men hva skjer?? Jo, denne jæv.... kroppen setter i gang så jeg begynner å lure uansett. Skal det ikke være fred å få? Hadde vært fint om den kunne oppføre seg "normalt" for en gangs skyld [&:]
 
Ja,ja, Dunn, vi får bare vente og se. Jeg håper det beste for oss begge [;)]

 
Bor jo her inne, så kan jo nesten svare med en gang da!
 
Du kan få kjøpe min kjempe billig, den funker okei da.. ikke perfekt liksom. [8D]
 
Håper for oss begge Rosamunde, en dag.. *drømme*
 
Lykke til denne pp, ser det er snart tid for testing[:)]
 
Har du testa enda??....
huff....så spennende....
når skal du teste om du ikke har testa da??....[;)][;)]
 
Takk for lykke ønskninger AnetteN, Kizzie og MammanTilAdrian!
 
 Vi satser på en APRIL BABY!!

Dag 1, 2/7: Da ble denne syklusen bare 26 dager også. Begynte å spotte idag.
Dag 2, 3/7: Mensen kom for fullt.
Dag 3, 4/7: Mensen
Dag 4, 5/7: Mensen
Dag 5, 6/7: Da var denne pp igang. Pga. ferie og besøk får vi se hvor mye vi får prøvd.
Dag 6, 7/7:
Dag 7, 8/7:
Dag 8, 9/7:
Dag 9, 10/7:
Dag 10, 11/7:
Dag 11, 12/7: 36,48 (Sex)
Dag 12, 13/7: Minus temp  EL forrige månde. (Sex)
Dag 13, 14/7: 35,94 Hmmm.. tror jeg sov litt fdårlig.
Dag 14, 15/7: 36,55 Lurer på om jeg har hatt EL????
Dag 15, 16/7: 36,12 Å der kom skuffelsen igjen, den er helt mongo denne tempingen min jo.. Hva skjer egentlig med denne kropen. [:@][:@]
Dag 16, 17/7: Minus temp
Dag 17, 18/7: 35,90 [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Dag 18, 19/7: Sov dårlig, ingen temp.
Dag 19, 20/7:
Dag 20, 21/7:
Dag 21, 22/7: Hadde veldig stikkinger neders i magen på høyere side.
Dag 22, 23/7: 36,86 (Tempet på nytt sted, så de teller ikke med, men må ha når neste syklus starter)
Dag 23, 24/7: 36,77 Sov litt dårlig de siste timene i morges, så denne teller heller ikke me.. Bittelitt mens vondt, men spotter ikke mer/enda.
Dag 24, 25/7: 36,84 Litt mens murring, men ingen tegn til tanta enda..  
Dag 25, 26/7: 36,95 Spotter så vidt. Men SEE på den høye tempen da..
Dag 26, 27/7: Ikm forrige månde
Dag 27, 28/7:
Dag 28, 29/7:
Dag 29, 30/7: Ikm her også..

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro! Spotter, men den høye tempen.. men.. Tiden vil vise. TR må jo kommer snart så..
 
Hei Dunn..
Oi den var høy....
 Krysse fingrene for deg jeg....... ..
 
Hilzen fra Kizzie....
 
ORIGINAL: Kizzie

Hei Dunn..
Oi den var høy....
 Krysse fingrene for deg jeg....... ..
 
Hilzen fra Kizzie....

 
Den er høy, men den teller egentlig ikke med siden jeg skiftet sted å tempe..
 
 
Ojsann, Dunn! Håper virkelig at den tempen holder seg høy, og at det er den riktige grunnen til det [;)] (klønete skrevet, men håper du skjønner)
 
Hva søren er det med denne spottinga da?? Argh og urgh [8D]
 
Forsåvidt greit med et lite forvarsel om TR, men ikke i hytt og pine!
 
Hvordan er humøret ditt ellers?
 
ORIGINAL: MammanTilAdrian

hva betyr det at tempen er høy?[8D]

 
Det KAN bety at man er gravid! Men behøver ikke bety det.. er viktigst om den stiger.
 
ORIGINAL: Rosamunde

Ojsann, Dunn! Håper virkelig at den tempen holder seg høy, og at det er den riktige grunnen til det [;)] (klønete skrevet, men håper du skjønner)
 
Hva søren er det med denne spottinga da?? Argh og urgh [8D]
 
Forsåvidt greit med et lite forvarsel om TR, men ikke i hytt og pine!
 
Hvordan er humøret ditt ellers?

 
Tja, humøret er vel opp og ned... frem og tilbake, gravid og ikke gravid.. masse ting som svirrer der oppe om dagen.
 
Enn hos deg?
 
 Vi satser på en APRIL BABY!!

Dag 1, 2/7: Da ble denne syklusen bare 26 dager også. Begynte å spotte idag.
Dag 2, 3/7: Mensen kom for fullt.
Dag 3, 4/7: Mensen
Dag 4, 5/7: Mensen
Dag 5, 6/7: Da var denne pp igang. Pga. ferie og besøk får vi se hvor mye vi får prøvd.
Dag 6, 7/7:
Dag 7, 8/7:
Dag 8, 9/7:
Dag 9, 10/7:
Dag 10, 11/7:
Dag 11, 12/7: 36,48 (Sex)
Dag 12, 13/7: Minus temp  EL forrige månde. (Sex)
Dag 13, 14/7: 35,94 Hmmm.. tror jeg sov litt fdårlig.
Dag 14, 15/7: 36,55 Lurer på om jeg har hatt EL????
Dag 15, 16/7: 36,12 Å der kom skuffelsen igjen, den er helt mongo denne tempingen min jo.. Hva skjer egentlig med denne kropen. [:@][:@]
Dag 16, 17/7: Minus temp
Dag 17, 18/7: 35,90 [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Dag 18, 19/7: Sov dårlig, ingen temp.
Dag 19, 20/7:
Dag 20, 21/7:
Dag 21, 22/7: Hadde veldig stikkinger neders i magen på høyere side.
Dag 22, 23/7: 36,86 (Tempet på nytt sted, så de teller ikke med, men må ha når neste syklus starter)
Dag 23, 24/7: 36,77 Sov litt dårlig de siste timene i morges, så denne teller heller ikke me.. Bittelitt mens vondt, men spotter ikke mer/enda.
Dag 24, 25/7: 36,84 Litt mens murring, men ingen tegn til tanta enda..  
Dag 25, 26/7: 36,95 Spotter så vidt. Men SEE på den høye tempen da.. pluss litt strålesmerter i rygg og bekken.
Dag 26, 27/7: 36,77 og spotter en del mer.. nå er nok denne pp over også [:(] Gadd ikke teste idag en gang.
Dag 27, 28/7:
Dag 28, 29/7:
Dag 29, 30/7: Ikm her også..
 
Tusen takk for lykke ønskninger Marelia! Jeg som hadde lyst å slå følge inn med deg inn i et terminforum.. men  kroppen ville det anderledes. [:(] Klem
 
Dette var triste nyheter, Dunn [:(] Jeg håpet virkelig at det skulle gå din vei denne gangen.
 
Du og samboeren får ta vare på hverandre som best dere kan fremover [:)]
 
Blir litt tom for ord, og jeg vet så altfor godt hvordan du har det.
 
Tror det beste er å gi deg en klem jeg
 
Back
Topp