? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: Sola1979

Uff, høres ut som du har det litt tungt for tiden Dunn. Er ikke lett å være prøver når det tar tid... Er så mange tanker og følelser inne i bildet...

Men jeg tenker at denne prøve prosessen må være godt for noe, motgang gjør en sterkere. (BLÆH) Det føles ikke sånn når man står midt oppi det, men tenk den dagen du står der med en positiv test, da har det ikke spilt noen rolle om det har tatt 4 mnd, 1 år eller mer. Da er det resultatet som betyr noe.
Det en kanskje bekymrer seg mest om er om en i det hele tatt får oppleve det... Det er hvertfall min største bekymring, ikke om det tar ett eller to år... Så lenge jeg kunne fått visst at det kom til å skje... Men det får en jo ikke... Sånn er livet, innimellom ganske urettferdig!

*En god klem til deg i tunge tider*


Takk for en god klem sola! Trenger de om dagen.. men "life goes on" sier de jo, så jeg får vel høre på de.

Ja, er jo det. Hadde vi visst at en dag så var en positiv.. men vi vet jo ikke det, er vel det som er så vondt. Men EN ting er sikkert, en dag skal jeg bli mamma på den ene eller den andre måten. Vi er enig om det. [:)] Vi får bare se hvordan og når..

Er jo mange her inne som gir håp, Ida82, Nesing, Pastella, angelina, Sarah78 osv. [:)]

Gir deg en god klem tilbake sola! Ha en fin søndag i fin været. Her skinner sola ihvertfall [:)]
 
hei igjen Dunn....[:D]
sikker på at det ikke er festeblødning da?...[:)]
 
 
hei dunn, ville bare titte innom å se om alt var bra med deg.
ikke mist motet, ja er mange å se opp til. vi skal nok få barn på den ene eller andre måten.
håper du snart får en spire, det fortjener du virkelig
 
ORIGINAL: Kizzie

hei igjen Dunn....[:D]
sikker på at det ikke er festeblødning da?...[:)]



 
Nja, jeg er redd det ikke er det. Jeg har hatt sånn før, og tror ikke på det.. men er lov å håpe, siden jeg har sluttet å spotte. Bare den ene gangen i går kveld, men følelsen er heeelt borte.
 
ORIGINAL: hegemw

hei dunn, ville bare titte innom å se om alt var bra med deg.
ikke mist motet, ja er mange å se opp til. vi skal nok få barn på den ene eller andre måten.
håper du snart får en spire, det fortjener du virkelig

 
Hei hegemw! Alt er forsåvidt bra, prøver å ikke miste motet.. selvom det er vanskelig.
 
Håper du får en spire snart også hegemw!
 
Hei på deg snuppa :)
Lenge siden jeg har skrevet noe i dagboka di.
 
Vil bare si at du ikke må miste håpet, fordi du skal bli mamma en dag. Du skal bli en kjempegod mor!
 
Jeg tenker masse på dere to hele tiden, og håper virkelig det klaffer før du vet ordet av det.
Var veldig trist med spottingen, men jeg håper og håper at det er en festeblødning!
 
Stooor klem fra meg!
 
ORIGINAL: pusita

Hei på deg snuppa :)
Lenge siden jeg har skrevet noe i dagboka di.

Vil bare si at du ikke må miste håpet, fordi du skal bli mamma en dag. Du skal bli en kjempegod mor!

Jeg tenker masse på dere to hele tiden, og håper virkelig det klaffer før du vet ordet av det.
Var veldig trist med spottingen, men jeg håper og håper at det er en festeblødning!

Stooor klem fra meg!

 
Klem tilbake vennen!
 
 Vi satser på en APRIL BABY!!

Dag 1, 1/7: Da ble denne syklusen bare 26 dager også. Begynte å spotte idag.
Dag 2, 2/7: Mensen kom for fullt.
Dag 3, 3/7: Mensen
Dag 4, 4/7: Mensen
Dag 5, 5/7: Da var denne pp igang. Pga. ferie og besøk får vi se hvor mye vi får prøvd.
Dag 6, 6/7:
Dag 7, 7/7:
Dag 8, 8/7:
Dag 9, 9/7:
Dag 10, 10/7:
Dag 11, 11/7: 36,48 (Sex)
Dag 12, 12/7: Minus temp  EL forrige månde. (Sex)
Dag 13, 13/7: 35,94 Hmmm.. tror jeg sov litt fdårlig.
Dag 14, 14/7: 36,55 Lurer på om jeg har hatt EL????
Dag 15, 15/7: 36,12 Å der kom skuffelsen igjen, den er helt mongo denne tempingen min jo.. Hva skjer egentlig med denne kroppen. [:@][:@]
Dag 16, 16/7: Minus temp
Dag 17, 17/7: 35,90 [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Dag 18, 18/7: Sov dårlig, ingen temp.
Dag 19, 19/7:
Dag 20, 20/7:
Dag 21, 21/7:
Dag 22, 22/7:
Dag 23, 23/7: 36,86 (Tempet på nytt sted, så de teller ikke med, men må ha når neste syklus starter)
Dag 24, 24/7:
Dag 25, 25/7:
Dag 26, 26/7: Ikm forrige månde
Dag 27, 27/7:
Dag 28, 28/7:
Dag 29, 29/7: Ikm her også..

Jeg tempet alle dagene, MEN en idiot stjal mobilen som jeg hadde skrevet de inn på.. akkurat som om han ikke vil vi skal bli gravid. [:@][:@]
 
Vet jo at man ikke skal endre tempe sted midt i en syklus, men siden jeg likevel hdde gitt opp å tempe begynte jeg igjen så jeg kunne se når neste syklus starter.. Den tempen idag var kjempe høy [8|]
 
Håper at den tempen i dag har noe spesielt å fortelle deg [:D] 
 
Jeg ser at det røyner på for deg nå om dagen hva tålmodighet angår, og det skjønner jeg veldig godt. Har det slik selv om dagen. Noe må da skje snart, Dunn??
 
Tenk om vi kunne visst når det klaffet, da kunne vi bare ha slappet av nå. Ønsketenkning kalles visst det.....
 
Uansett, LYKKE TIL [;)][:D][:)]
 
 Vi satser på en APRIL BABY!!

Dag 1, 2/7: Da ble denne syklusen bare 26 dager også. Begynte å spotte idag.
Dag 2, 3/7: Mensen kom for fullt.
Dag 3, 4/7: Mensen
Dag 4, 5/7: Mensen
Dag 5, 6/7: Da var denne pp igang. Pga. ferie og besøk får vi se hvor mye vi får prøvd.
Dag 6, 7/7:
Dag 7, 8/7:
Dag 8, 9/7:
Dag 9, 10/7:
Dag 10, 11/7:
Dag 11, 12/7: 36,48 (Sex)
Dag 12, 13/7: Minus temp  EL forrige månde. (Sex)
Dag 13, 14/7: 35,94 Hmmm.. tror jeg sov litt fdårlig.
Dag 14, 15/7: 36,55 Lurer på om jeg har hatt EL????
Dag 15, 16/7: 36,12 Å der kom skuffelsen igjen, den er helt mongo denne tempingen min jo.. Hva skjer egentlig med denne kropen. [:@][:@]
Dag 16, 17/7: Minus temp
Dag 17, 18/7: 35,90 [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Dag 18, 19/7: Sov dårlig, ingen temp.
Dag 19, 20/7:
Dag 20, 21/7:
Dag 21, 22/7: Hadde veldig stikkinger neders i magen på høyere side.
Dag 22, 23/7: 36,86 (Tempet på nytt sted, så de teller ikke med, men må ha når neste syklus starter)
Dag 23, 24/7: 36,77 Sov litt dårlig de siste timene i morges, så denne teller heller ikke me.. Bittelitt mens vondt, men spotter ikke mer/enda.
Dag 24, 25/7:
Dag 25, 26/7:
Dag 26, 27/7: Ikm forrige månde
Dag 27, 28/7:
Dag 28, 29/7:
Dag 29, 30/7: Ikm her også..

Jeg hadde faktisk telt med spottedagen, så jeg oppdaterte den litt [:)][:)][:)] Nå skal den stemme.
 
ORIGINAL: Rosamunde

Håper at den tempen i dag har noe spesielt å fortelle deg [:D] 
 
Jeg ser at det røyner på for deg nå om dagen hva tålmodighet angår, og det skjønner jeg veldig godt. Har det slik selv om dagen. Noe må da skje snart, Dunn??
 
Tenk om vi kunne visst når det klaffet, da kunne vi bare ha slappet av nå. Ønsketenkning kalles visst det.....
 
Uansett, LYKKE TIL [;)][:D][:)]

 
Er litt sånn jeg tenker også, npe må  da skje snart? Men jeg vet jo, at en dag blir jeg mamma.. skulle såå ønske jeg visste når. Tusen takk for lykkeønskning Rosamunde. Klem
 
Huff da, frastjålet tempersturene, det er jo max uflaks...
 
Forresten, du har på en måte feil telling av dager. Ikke at det betyr allverden altså, men det er den dagen mensen setter igang som er dag 1, den dagen med spotting tilhører forrige syklus.
 
Håper nå uansett at det ordner seg for eg snart, det fortjener du.
 
En dag skal du bli mamma. Bare ikke glem den tanken [:)]
 
ORIGINAL: *Stella*

Huff da, frastjålet tempersturene, det er jo max uflaks...

Forresten, du har på en måte feil telling av dager. Ikke at det betyr allverden altså, men det er den dagen mensen setter igang som er dag 1, den dagen med spotting tilhører forrige syklus.

Håper nå uansett at det ordner seg for eg snart, det fortjener du.

En dag skal du bli mamma. Bare ikke glem den tanken [:)]

 
Jeg vet det, men glemte å skrive at jeg begynte å blø den dagen også [:)] Ha ha, dumme meg.
 
Jeg glemmer ikke den tanken, om at en dag skal jeg bli mamma.. Men takk for påminnelsen. [:)]
 
hei Dunn.....åssen er formen??, merker du noen tegn?.....[:)]
når skal du teste da?? [;)]
 
ORIGINAL: Kizzie

hei Dunn.....åssen er formen??, merker du noen tegn?.....[:)]
når skal du teste da?? [;)]

 
Hei Kizzie! Tester TIDLIGST på lørdag.. jeg kjenner lite, har ingen tro.
 
huff....ja jeg skal teste lørdag eller søndag tror jeg.... jeg har jo ikm på mandag, så da passer det vel med en av de dagene.....[;)]
MEN jeg tror ikke det lyser noe + mot meg heller.... kommer vel ikke til å tro det om det en dag gjør det...[:D].....formen min er som den har vært den, men tør ikke gi meg selv falske forhåpninger heller...[&:]
 
 
 
 
[:D] stikker innom for å ønske lykke til.
er ikke lett når det drøyer å drøyer..men man må bare holde motet oppe og at en dag
så klaffer det.
 
Hei Dunn...
Hvordan går det med deg da?, skal du teste til helga?, det skal jeg å guuud så spent jeg er[:D]...
var å kjøpte CB i dag sånn at jeg har alt klart...Kjøpte også folat, og tok en tablett med en gang, det var en om dagen var det ikke??[8|]
 
Om det blir et - på meg til helga skal jeg begynne å måle temp neste syklus.... det ser jo litt spennende ut det også da.....[:)]
Men håper så inderlig gjerne at det lyser et + mot meg....[&:]
jeg kommer sikkert til å være så spent at det er samboeren min som må lese den av....[:D][;)]....hvis han tør da....han er jo like spent han som meg....hmm jeg har ikm på mandag, tror du det er tidlig å teste på fredag morgen da??.....(med morgen urinen)....[&:]
hadde vært så fint om det blei positivt og jeg da kunne ha overasket samboeren når han kommer fra jobb på fredag ettermiddag[:)]....
Herregud da hadde han sikkert svima av stakkars....... hehe.... er vel kanskje best å be han sette seg godt til rette først ogsånn....hehe....
 
Nei, nå får jeg ikke drømme meg helt bort da, selv om det frister.... hvordan ville du ha sagt det da? og ikke minst til foreldre osv....[&:]...
 
Fortsatt lykke til...
Mange støttende klemmer fra
Kizzie...[:)]
 
 
Back
Topp