Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

Det er jeg enig i :) Leser stadig i dagboken din, men er litt dårlig på å legge igjen spor! (Måtte bytte Nick da det ikke funket med stjerner etc, het ea☆ før :) )

Ja, fikk med meg navneskiftet! Likte så godt Ea, det var jentenavnet til baby første gang jeg ble mor. Det ble en gutt, så jeg sparte det til senere. Har det fremdeles på listen min ❤️ Hvordan er formen din?
 
Ja, fikk med meg navneskiftet! Likte så godt Ea, det var jentenavnet til baby første gang jeg ble mor. Det ble en gutt, så jeg sparte det til senere. Har det fremdeles på listen min ❤️ Hvordan er formen din?

Da håper du snart får din Ea❤ :) Den svinger veldig, er værst på ettermiddag/kveld så kveldsvakter er drepen. Håper det går seg til snart! :)
 
:::CD 6- pp 12:::
Da er tantebøsket over, og vi er klar fornen ny runde med prøving :)
Har vært litt nedfor etter forrige pp, ettersom negativt resultat betydde at vi må oppsøke hjelp. Ikke at det å oppsøke hjelp er noe negativt, men det er en annen greie enn å «bare» være prøvere, og det gjør meg bekymret for om vi i det hele tatt kan bli gravide sammen. Hausken har gitt oss time MIDT i neste TR, så jeg må flytte timen en uke, tror jeg. Er ikke så veldig klar for GU midt i mensen, gitt.

Ellers har dette vært en voldsomt kraftig menstruasjon, der jeg har hatt uvanlig kraftig blødning, veldig vondt og nesten fått litt feberliknende symptomer. Kanskje dette var første skikkelige mens etter p-sprøyta? Kan det ta så lang tid som 15 mnd før den er skikkelig på plass?ikke vet jeg, men forrige EL opptrådte helt annerledes enn noe jeg har opplevd dette året med mye mer åpenbart slim, stikninger over flere dager etc. Er litt spent på kommende EL og ikm, om kroppen gjør det samme nå- da kan det jo være hold i teorien om p-sprøyte som henger igjen. Vi får se!
Bingobrettet ligger klart for en spillrunde! :)
 
:::CD 6- pp 12:::
Da er tantebøsket over, og vi er klar fornen ny runde med prøving :)
Har vært litt nedfor etter forrige pp, ettersom negativt resultat betydde at vi må oppsøke hjelp. Ikke at det å oppsøke hjelp er noe negativt, men det er en annen greie enn å «bare» være prøvere, og det gjør meg bekymret for om vi i det hele tatt kan bli gravide sammen. Hausken har gitt oss time MIDT i neste TR, så jeg må flytte timen en uke, tror jeg. Er ikke så veldig klar for GU midt i mensen, gitt.

Ellers har dette vært en voldsomt kraftig menstruasjon, der jeg har hatt uvanlig kraftig blødning, veldig vondt og nesten fått litt feberliknende symptomer. Kanskje dette var første skikkelige mens etter p-sprøyta? Kan det ta så lang tid som 15 mnd før den er skikkelig på plass?ikke vet jeg, men forrige EL opptrådte helt annerledes enn noe jeg har opplevd dette året med mye mer åpenbart slim, stikninger over flere dager etc. Er litt spent på kommende EL og ikm, om kroppen gjør det samme nå- da kan det jo være hold i teorien om p-sprøyte som henger igjen. Vi får se!
Bingobrettet ligger klart for en spillrunde! :)
Det blir vel godt å få avklart hva status er:) Det trenger jo ikke å være noe galt, og ofte er det noe man kan gjøre noe med;) Til tross for at vi har holdt på en stund, ble jeg beroliget av gynekologen fordi hun fortalte at det var masse egg å ta av:happy: Du har ikke tenkt på å ta det offentlig, da? Eller er det ikke et alternativ?
 
:::CD 6- pp 12:::
Da er tantebøsket over, og vi er klar fornen ny runde med prøving :)
Har vært litt nedfor etter forrige pp, ettersom negativt resultat betydde at vi må oppsøke hjelp. Ikke at det å oppsøke hjelp er noe negativt, men det er en annen greie enn å «bare» være prøvere, og det gjør meg bekymret for om vi i det hele tatt kan bli gravide sammen. Hausken har gitt oss time MIDT i neste TR, så jeg må flytte timen en uke, tror jeg. Er ikke så veldig klar for GU midt i mensen, gitt.

Ellers har dette vært en voldsomt kraftig menstruasjon, der jeg har hatt uvanlig kraftig blødning, veldig vondt og nesten fått litt feberliknende symptomer. Kanskje dette var første skikkelige mens etter p-sprøyta? Kan det ta så lang tid som 15 mnd før den er skikkelig på plass?ikke vet jeg, men forrige EL opptrådte helt annerledes enn noe jeg har opplevd dette året med mye mer åpenbart slim, stikninger over flere dager etc. Er litt spent på kommende EL og ikm, om kroppen gjør det samme nå- da kan det jo være hold i teorien om p-sprøyte som henger igjen. Vi får se!
Bingobrettet ligger klart for en spillrunde! :)
GU midt i mensen hadde jeg også glatt hoppet over :hilarious:

Jeg har trua på p-sprøyte kan klusse til litt lenger enn «lovet» fra produsentene! Jeg kan muligens være så himla optimistisk at det blir slitsomt :laughing021 Men jeg synes at det er litt spennende at både eggløsning og menstruasjon er annerledes denne mnd! Det kan selvfølgelig være tilfeldigheter, men det kan jo også være kroppen som endelig er ordentlig i gang igjen! Surt at det da har tatt så lang tid - men da vil dere jo ha en større mulighet fremover!! :joyful:

Jeg gleder meg til symptombingo!! :D Og denne mnd får vi BINGO! :Heartred
 
Det blir vel godt å få avklart hva status er:) Det trenger jo ikke å være noe galt, og ofte er det noe man kan gjøre noe med;) Til tross for at vi har holdt på en stund, ble jeg beroliget av gynekologen fordi hun fortalte at det var masse egg å ta av:happy: Du har ikke tenkt på å ta det offentlig, da? Eller er det ikke et alternativ?

Går over til offentlig hvis det viser seg at det er problemer, men gidder ikke vente i hundre år bare for undersøkelsen liksom! :)
 
...da blir det time på Hausken 30.10.
Nå er jeg spent, nervøs, litt glad. Snart litt blakkere! Hahaha. Dette blir nok interessant! :)

Håper det går fint [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Eller at du er på tjukken før den tid [emoji7][emoji173]️
 
Håper det går fint [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Eller at du er på tjukken før den tid [emoji7][emoji173]️

Thank you, ma'm! Har ikke tenkt å la deg dingle i preggo-land uten meg så innmari lenge, altså! :) Tjukken here I come!
 
CD 8- pp 12

Da har vi fått all info fra Hausken, og nå føler jeg meg klar til å gyve løs på denne siste pp’n før vi skal finne ut hvor skoen trykker. I dag tok jeg høstferie, og jeg er klar for en liten jentetur! Hurra! God helg, ladies! ❤️
 
CD 8- pp 12

Da har vi fått all info fra Hausken, og nå føler jeg meg klar til å gyve løs på denne siste pp’n før vi skal finne ut hvor skoen trykker. I dag tok jeg høstferie, og jeg er klar for en liten jentetur! Hurra! God helg, ladies! ❤️
God helg! Og kos deg med alt smelt-på-tjukka-livet ikke kan by på!! For snart er det BINGO - FULL POTT (PUPP?) - ALL IN - BABYBANANASBONANZA!
aka. gravid. :D
 
CD 8- pp 12

Da har vi fått all info fra Hausken, og nå føler jeg meg klar til å gyve løs på denne siste pp’n før vi skal finne ut hvor skoen trykker. I dag tok jeg høstferie, og jeg er klar for en liten jentetur! Hurra! God helg, ladies! ❤️
God tur!:joyful: Og god høstferie:D Her skal den nytes:happy:
 
God helg! Og kos deg med alt smelt-på-tjukka-livet ikke kan by på!! For snart er det BINGO - FULL POTT (PUPP?) - ALL IN - BABYBANANASBONANZA!
aka. gravid. :D

Jaa! Håper dette blir min siste morohelg på 9 mnd! Bingo bingo bingooooo!
 
CD 8- pp 12

Da har vi fått all info fra Hausken, og nå føler jeg meg klar til å gyve løs på denne siste pp’n før vi skal finne ut hvor skoen trykker. I dag tok jeg høstferie, og jeg er klar for en liten jentetur! Hurra! God helg, ladies! [emoji173]️

Masse lykke til denne pp [emoji173]️ Håper med alt jeg har at dere lykkes denne gang og at dere kan avbestille time på Hausken [emoji173]️ God helg, kos deg masse på jentetur og lad godt opp til forhåpentligvis den siste pp’en på lenge [emoji8] Jeg heier og håper [emoji173]️
 
Hvordan går det eplekjerringa mi? :dance008
Like utålmodig som meg på el? Eller er du magisk relaxitaxi? :_rr I så tilfelle får du dele hemmeligheten din!

Her nytes kaffekoppene til det fulle! Jeg er fast bestemt på at det om litt blir lenge til jeg kan drikke masse kaffe!! :D
 
Hvordan går det eplekjerringa mi? :dance008
Like utålmodig som meg på el? Eller er du magisk relaxitaxi? :_rr I så tilfelle får du dele hemmeligheten din!

Her nytes kaffekoppene til det fulle! Jeg er fast bestemt på at det om litt blir lenge til jeg kan drikke masse kaffe!! :D

Hello there, my Brightest Bingo Broad! (Les det med sånn new jersey aksent!)
Jeg tror jeg har EL i disse dager , tempdropp i går, økning i dag, men venter på det sabla krysset! Samme for meg, jeg kan godt ta noen flere dager med prøving, jeg! :) ligger ved siden av en snorkende fyr som overhodet ikke har lyst til å våkne til banandansen, da! Så hva fanden gjør man?! :laughing021
Smelle en pupp i panna på’n? Neiiida. Joda. Litt så.
Men sånn generelt føler jeg meg helt cool og avslappet til denne ppn. Mer spent på Hausken og hva som skal skje der. Har i grunn innsett at dette ikke klaffer sv seg selv, så jeg stresser ikke med det så veldig. Den første uka på jobb etter ferie blir midt i første dpo-uka, så den går nok fort unna! :)
 
Hello there, my Brightest Bingo Broad! (Les det med sånn new jersey aksent!)
Jeg tror jeg har EL i disse dager , tempdropp i går, økning i dag, men venter på det sabla krysset! Samme for meg, jeg kan godt ta noen flere dager med prøving, jeg! :) ligger ved siden av en snorkende fyr som overhodet ikke har lyst til å våkne til banandansen, da! Så hva fanden gjør man?! :laughing021
Smelle en pupp i panna på’n? Neiiida. Joda. Litt så.
Men sånn generelt føler jeg meg helt cool og avslappet til denne ppn. Mer spent på Hausken og hva som skal skje der. Har i grunn innsett at dette ikke klaffer sv seg selv, så jeg stresser ikke med det så veldig. Den første uka på jobb etter ferie blir midt i første dpo-uka, så den går nok fort unna! :)
Altså, rundt el er alle sjekketriks tillatt!! Inkludert det velkjente «pupp i panna» aka. PIP! :joyful:

Hausken blir jo veldig spennende! Time etter tr denne runden, ja? :happy:
Som den evige optimisten jeg er så trur jo jeg dere nå får det til i løpet av 1-3 mnd! At det er kroppen som har slitt med å komme seg etter p-sprøyte, men at den nå er klar! :joyful:
Om jeg bare er optimist, eller potensiell spåkone vil jo vise seg :D
 
Åh så godt at dere får litt hjelp! :Heartpink Det hjalp jo for oss.
Du er stadig i tankene mine og jeg håper baby går i boks snart... eller i magen da :flower
Jeg er faktisk 11 uker allerede, og venter spent på ul i uke 12 nå.
 
Back
Topp