Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

CD 25- pp 11- 12 dpo - 1 dag til TESTING!


Da var dagen som student over, og jeg er på vei hjem igjen etter en laaang dag med mye input OG prøve (som ble bestått- så klaaaart). Med meg i sekken hjem har jeg både nye bøker og g-tester til i morgen tidlig! Gruer meg litt til å teste, kjenner jeg. Gruer meg til å lese også! Hahahah! Men, det er vel like bra å finne ut av tingenes tilstand, selv om det sikkert blir dårlige nyheter.

Symptomliste:
Klyping i livmor
Stikkende brystvorter
Svimmel (kan være forkjølelse)
Øm i korsryggen (pms?)
 
CD 25- pp 11- 12 dpo - 1 dag til TESTING!


Da var dagen som student over, og jeg er på vei hjem igjen etter en laaang dag med mye input OG prøve (som ble bestått- så klaaaart). Med meg i sekken hjem har jeg både nye bøker og g-tester til i morgen tidlig! Gruer meg litt til å teste, kjenner jeg. Gruer meg til å lese også! Hahahah! Men, det er vel like bra å finne ut av tingenes tilstand, selv om det sikkert blir dårlige nyheter.

Symptomliste:
Klyping i livmor
Stikkende brystvorter
Svimmel (kan være forkjølelse)
Øm i korsryggen (pms?)
På en måte er det jo godt å få det avklart:) Men noe drit hvis det er negativ test... Uansett, jeg heier på deg!:happy:
 
CD 25- pp 11- 12 dpo - 1 dag til TESTING!


Da var dagen som student over, og jeg er på vei hjem igjen etter en laaang dag med mye input OG prøve (som ble bestått- så klaaaart). Med meg i sekken hjem har jeg både nye bøker og g-tester til i morgen tidlig! Gruer meg litt til å teste, kjenner jeg. Gruer meg til å lese også! Hahahah! Men, det er vel like bra å finne ut av tingenes tilstand, selv om det sikkert blir dårlige nyheter.

Symptomliste:
Klyping i livmor
Stikkende brystvorter
Svimmel (kan være forkjølelse)
Øm i korsryggen (pms?)
Krysser fingrene for TO streker i morgen tidlig!!!
:wav
Kjenner til følelsen av å grue seg litt :sorry: (bare at testetrangen alltid vinner :laughing021)
LYKKE TIL!!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
CD 25- pp 11- 12 dpo - 1 dag til TESTING!


Da var dagen som student over, og jeg er på vei hjem igjen etter en laaang dag med mye input OG prøve (som ble bestått- så klaaaart). Med meg i sekken hjem har jeg både nye bøker og g-tester til i morgen tidlig! Gruer meg litt til å teste, kjenner jeg. Gruer meg til å lese også! Hahahah! Men, det er vel like bra å finne ut av tingenes tilstand, selv om det sikkert blir dårlige nyheter.

Symptomliste:
Klyping i livmor
Stikkende brystvorter
Svimmel (kan være forkjølelse)
Øm i korsryggen (pms?)

For noen nydelige symptomer [emoji7] Jeg har troen! Nå skal det bli junibaby på deg [emoji173]️[emoji173]️
Utrolig spent på testen din i morgen [emoji4]
 
Krysser fingrene for TO streker i morgen tidlig!!!
:wav
Kjenner til følelsen av å grue seg litt :sorry: (bare at testetrangen alltid vinner :laughing021)
LYKKE TIL!!! :Heartred:Heartred:Heartred

Takk, kjære deg! Jeg gruer meg seriøøøøst! Godt med heiagjeng! ❤️❤️❤️ Håper trangen vinner over gruing!
 
For noen nydelige symptomer [emoji7] Jeg har troen! Nå skal det bli junibaby på deg [emoji173]️[emoji173]️
Utrolig spent på testen din i morgen [emoji4]

Jeg har lært at symptomer kan ALLTID være BS eller mensen, så prøver å ikke tenke så mye på det! Spent jeg og, men mest redd. Håper vi skal være i samme klubb uansett! ❤️❤️❤️
 
Jeg har lært at symptomer kan ALLTID være BS eller mensen, så prøver å ikke tenke så mye på det! Spent jeg og, men mest redd. Håper vi skal være i samme klubb uansett! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

[emoji173]️[emoji173]️ Krysser alt for deg [emoji173]️[emoji173]️ Du MÅ bare teste positivt så jeg kan leve gjennom deg de neste dagene [emoji16]
 
13 dpo. Pp 11. Testedag 1.

- nedslående resultater. Skyggemonster vil jeg tro.
#blæ
1C682A71-7952-4CA3-A990-5D9CD1F7D174.jpeg
E5EA6528-09D4-486F-9B85-7E4B65BD80C5.jpeg
 
...og nå spotter jeg. Jesus for en dårlig dag dette ble!
Huff, ikke bra :sorry: Kan dere ikke sende all den derre spottingen over til meg? Her er det ikke så mye som en dråpe på papiret... Tok en test bare for gøy, men den var så blenda som den aldri har vært (takk og lov, så mye Cosylan som jeg har drukket siste uken). Jeg tror ikke på mirakler, men er jo greit å ha helt kontroll.
 
:sorry:
Sender deg en stor klem ❤️
 
Pokkern ta!! :banghead: Hadde så håpet for deg!!
En ting er sikkert - jeg er ingen spådame!
 
Back
Topp