Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

Hvordan har du det, Eplebit? Tenker på deg [emoji173]️

Hei, gode Lean! Jeg er OK, men to dager over ikm og ingen tr å se. Kom en blødning på torsdag, ca 1/3 menskopp, og så bare forsvant det. Ikke en dråpe, ikke rosa, ikke brunt. Begynner å tro ff hadde rett med EL, og at jeg isåfall er 13 dpo i dag. Så nå ligger jeg og lurer på om jeg skal våge meg på en test. Jeg fikk litt nok av alt når ingen ting gir mening og symptomene lager kaos i systemet. Takk for at du bryr deg! ❤️
 
Heii! To dager over ikm- skal manne meg opp til en test og se. Redd det bare er sykluskluss her! Bra med def?? ❤️❤️❤️
Åh så spennende! :) høres ut som et godt tegn! Da jeg ble gravid sist hadde jeg en liten blødning som bare stoppet opp. Jeg krysser fingrene :Heartpink
Her er det bra. Tør egentlig ikke juble før jeg har rundet uke 12.
 
Åh så spennende! :) høres ut som et godt tegn! Da jeg ble gravid sist hadde jeg en liten blødning som bare stoppet opp. Jeg krysser fingrene :Heartpink
Her er det bra. Tør egentlig ikke juble før jeg har rundet uke 12.

Tanta har visst kommet i løpet av natten, så da er jeg i gang med ny pp! Så bra at det går bra!! Hvor mange uker er du nå? ❤️
 
CD 1- PP 12

Ja, da er vi inne i pp 12. Den siste før det er utredning på agendaen. Motivasjonen for å prøve er ganske lav akkurat nå, men regner med den stiger i takt med EL! TR ble forsinket, og jeg hadde et ørlite håp om at ff hadde rett i at EL var forsinket, og jeg kanskje hadde testet for tidlig, men sånn var det ikke. Så nå er det bare å henge med tanta noen dager før det er prøving og høstferie som gjelder.
 
CD 1- PP 12

Ja, da er vi inne i pp 12. Den siste før det er utredning på agendaen. Motivasjonen for å prøve er ganske lav akkurat nå, men regner med den stiger i takt med EL! TR ble forsinket, og jeg hadde et ørlite håp om at ff hadde rett i at EL var forsinket, og jeg kanskje hadde testet for tidlig, men sånn var det ikke. Så nå er det bare å henge med tanta noen dager før det er prøving og høstferie som gjelder.

Håper det lykkes nå, men godt å ha en plan videre i tilfelle rotefelle ❤️
 
Da hoppet jeg i det med beina først og hodet i kaotisk flyt.
EE060178-548F-4304-AA9E-38797E77D18A.jpeg
 
Da hoppet jeg i det med beina først og hodet i kaotisk flyt.
Vis vedlegget 276376
Dumt at det ikke klaffet denne gangen heller:( Motivasjonen går jo litt opp og ned gjennom syklusen, så den går nok opp rund EL, ja;) Her er den ganske så laber:rolleyes: Håper at dette er pp'en deres, og at dere bare har vært uheldige til nå. Kanskje en liten runde med noen piller er det som gjør susen? Uansett godt å få avklart. Masse lykke til❤️
 
Masse lykke til [emoji173]️ Håper det bare er en liten pillekur eller noe sånt som skal til [emoji173]️

Dumt at det ikke klaffet denne gangen heller:( Motivasjonen går jo litt opp og ned gjennom syklusen, så den går nok opp rund EL, ja;) Her er den ganske så laber:rolleyes: Håper at dette er pp'en deres, og at dere bare har vært uheldige til nå. Kanskje en liten runde med noen piller er det som gjør susen? Uansett godt å få avklart. Masse lykke til❤️

Stort steg å ta, skjønner godt kaoset!
Men godt å få en sjekk, maks uflaks så langt eller noe som trenger litt drahjelp - baby blir det :Heartred

Tusen takk, kjære dere!
Jeg har jo, som tidligere nevnt, gått på p-sprøyte i maaaange år. Er mulig det bare er den som har hemmet systemet, men vi tar ingen sjanser. Nå er det 15 mnd siden jeg satte min siste p-sprøyte, og jeg har gjort meg ferdig med å «vente pent» mens alle sier at «det skjer når du ikke stresser» og klapper meg nedlatende på skulderen. Vi er klare for barnet vårt NÅ, og vi er klare for det neste kapittelet, selv om det innebærer piller, undersøkelser og «stress». Vi er klare. ❤️
 
Tusen takk, kjære dere!
Jeg har jo, som tidligere nevnt, gått på p-sprøyte i maaaange år. Er mulig det bare er den som har hemmet systemet, men vi tar ingen sjanser. Nå er det 15 mnd siden jeg satte min siste p-sprøyte, og jeg har gjort meg ferdig med å «vente pent» mens alle sier at «det skjer når du ikke stresser» og klapper meg nedlatende på skulderen. Vi er klare for barnet vårt NÅ, og vi er klare for det neste kapittelet, selv om det innebærer piller, undersøkelser og «stress». Vi er klare. [emoji173]️

Enig med deg! Ingen vits å vente mer nå [emoji173]️ Det er nok verdt det til slutt [emoji173]️
 
Tusen takk, kjære dere!
Jeg har jo, som tidligere nevnt, gått på p-sprøyte i maaaange år. Er mulig det bare er den som har hemmet systemet, men vi tar ingen sjanser. Nå er det 15 mnd siden jeg satte min siste p-sprøyte, og jeg har gjort meg ferdig med å «vente pent» mens alle sier at «det skjer når du ikke stresser» og klapper meg nedlatende på skulderen. Vi er klare for barnet vårt NÅ, og vi er klare for det neste kapittelet, selv om det innebærer piller, undersøkelser og «stress». Vi er klare. ❤️
Folk som ikke har prøvd en stund, aner ikke hva de snakker om. De må gjerne slutte å stresse i sitt eget liv, men de burde holde godt kjeft når det kommer til andre. Hvis det hadde vært så lett at man bare kunne "slutte å stresse", hadde vi jo gjort det for lenge siden:rolleyes:

Heier på deg:Heartred
 
Masse lykke til, kjære eplebit! ❤ Håper dette gjør susen for mangobrusen!:dance011 (beklager dårlig riming, men det var det første som datt ned i hodet mitt:hilarious:)
 
Masse lykke til, kjære eplebit! ❤ Håper dette gjør susen for mangobrusen!:dance011 (beklager dårlig riming, men det var det første som datt ned i hodet mitt:hilarious:)

Hahaha! Tusen takk, kjære deg! Jeg håper også det! Om ikke annet så får vi vite noe om situasjonen vår- det er alltid godt å sitte på all tilgjengelig info! :)
 
Hahaha! Tusen takk, kjære deg! Jeg håper også det! Om ikke annet så får vi vite noe om situasjonen vår- det er alltid godt å sitte på all tilgjengelig info! :)

Det er jeg enig i :) Leser stadig i dagboken din, men er litt dårlig på å legge igjen spor! (Måtte bytte Nick da det ikke funket med stjerner etc, het ea☆ før :) )
 
Back
Topp