Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

Jeg henger meg på med mitt eget spesielle bingobrett: Tante-brettet! :D

Både egget og aksjene kan jo overleve en liten stund, så aksjene kan jo ha stått i kø hos dørvakten til egget selv om dere ikke traff helt på dagen;) Heia, heia!
Hurra for tante-brettet! En rekke og VIPS, SVOSJ, KA-ABOOM! så er tanta på plass! :scared007
 
Er innom og heier på gullegget fra Kypros [emoji322][emoji322] Krysser alt som kan krysses [emoji173]️
 
NÅ er det tid for sitrus her altså. Det er sånt som hører høsten til, så jeg tenker vi sier det sånn at om ti dager, ja, da blir det to streker! :D
 
CD 20- pp 12 - 3 DPO!

Da kom endelig krysset, og jeg er strålende fornøyd! Venter i spenning på de neste dagene ned symptombingo og nerver i høygir! Siste sjanse før Hausken!
 
Fine, gode Lean! [emoji173]️ Vi får håpe det klaffer nå, så kan vi leke i samme klubb igjen! [emoji173]️[emoji173]️

Jaaa [emoji322][emoji322] Krysser fingrer for det! Jeg har ikke turt å bevege meg inn i gravid-forum enda engang [emoji15] Venter på deg jeg [emoji56]
 
Jeg har forresten noen mål for denne PPn:

  • Ikke teste før ikm
  • Symptomer betyr null (men spiller gjerne litt bingo)
  • Ikke kjenne etter hele tiden
 
Jeg introduserer et nytt felt på bingobrettet - NBS22! Null-bananas-symptomer 22!
:happy093
 
:::6 dpo - pp 12:::
Hello! Her kommer endelig en liten oppdatering fra en slukøret bingospiller! U11- Undercoversymptomer 11 altså. Ingen ting i sikte! Puppene er som om ingen ting har skjedd, jeg er mitt vanlige, o så elskelige og uhormonelle selv. Intet at rapportere der, altså.
Men. Det er under 14 dager til Hausken, så jeg er jo spent på det! :)
Jeg bikket 365 dager uten snus her om dagen også, så det føltes ganske kult! :):hug007
Nå venter jeg i spenning på de neste 5 dagene før tanta skal dukke opp. Tempen er annerledes enn forrige syklus, også. Den droppet ca 6 dpo, til under coverline forrige syklus, mens i dag steg den enda et hakk. Behøver selvfølgelig ikke bety en dritt, men jeg er nå tross alt en gammel ringrev innenfor symptom-gamblingen, så jeg må jo legge pengene mine på NOE!:smiley-angelic001 :laughing001:laughing001:laughing001
For å være helt ærlig, så har jeg så vanvittig mye på jobb at jeg nesten ikke rekker tenke på at jeg er i noen lutealfase. Det er kanskje like så greit, så er det ikke noe håp som rekker å bygge seg opp.

Håper alle får en strålende fin helg! :Heartred:Heartred
 
Den lilla streken er denne syklusens temp.


7D112865-7CC6-424C-B2D0-FE8FCEF4F7BC.png
 
:::6 dpo - pp 12:::
Hello! Her kommer endelig en liten oppdatering fra en slukøret bingospiller! U11- Undercoversymptomer 11 altså. Ingen ting i sikte! Puppene er som om ingen ting har skjedd, jeg er mitt vanlige, o så elskelige og uhormonelle selv. Intet at rapportere der, altså.
Men. Det er under 14 dager til Hausken, så jeg er jo spent på det! :)
Jeg bikket 365 dager uten snus her om dagen også, så det føltes ganske kult! :):hug007
Nå venter jeg i spenning på de neste 5 dagene før tanta skal dukke opp. Tempen er annerledes enn forrige syklus, også. Den droppet ca 6 dpo, til under coverline forrige syklus, mens i dag steg den enda et hakk. Behøver selvfølgelig ikke bety en dritt, men jeg er nå tross alt en gammel ringrev innenfor symptom-gamblingen, så jeg må jo legge pengene mine på NOE!:smiley-angelic001 :laughing001:laughing001:laughing001
For å være helt ærlig, så har jeg så vanvittig mye på jobb at jeg nesten ikke rekker tenke på at jeg er i noen lutealfase. Det er kanskje like så greit, så er det ikke noe håp som rekker å bygge seg opp.

Håper alle får en strålende fin helg! :Heartred:Heartred
GRATTIS med ett år uten snus!! Jeg hadde lett gått på en smell ved TR hver mnd :hilarious: Jeg sluttet når vi begynte å prøve på førstemann, flaks at det satt raskt, hvis ikke frykter jeg at jeg hadde vært tr-snuser :rolleyes:

Putter pengene mine på stigende temp jeg også :D Og hvis ikke det treffer denne mnd - så er Hausken neste stopp!! :joyful:

Jeg har parkert mitt håp for denne mnd, så nå sender jeg all optimisme og håp over til deg! Og en liten dose superlim, så frøet sitter godt fast når det lander :joyful:
 
GRATTIS med ett år uten snus!! Jeg hadde lett gått på en smell ved TR hver mnd :hilarious: Jeg sluttet når vi begynte å prøve på førstemann, flaks at det satt raskt, hvis ikke frykter jeg at jeg hadde vært tr-snuser :rolleyes:

Putter pengene mine på stigende temp jeg også :D Og hvis ikke det treffer denne mnd - så er Hausken neste stopp!! :joyful:

Jeg har parkert mitt håp for denne mnd, så nå sender jeg all optimisme og håp over til deg! Og en liten dose superlim, så frøet sitter godt fast når det lander :joyful:

Takk! Det gikk faktisk innmari bra å slutte synes jeg! Brukte nikotinfri snus de første to ukene, og syntes det var helt fantastisk å lure meg selv! Etter det var det bare vanen og psykiske følelser rundt snusen som gjensto, og det var helt greit så lenge jeg var bevisst på at jeg ikke MÅTTE ha snus, jeg bare ville ha det.
Jeg tror vi må kunne ha optimisme for oss begge!
Hvilken Hausken sokner du til? Spennende pp for oss begge da- jeg håper jo så voldsomt at jeg kan avbestille Hausken! :laughing001
 
:::6 dpo - pp 12:::
Hello! Her kommer endelig en liten oppdatering fra en slukøret bingospiller! U11- Undercoversymptomer 11 altså. Ingen ting i sikte! Puppene er som om ingen ting har skjedd, jeg er mitt vanlige, o så elskelige og uhormonelle selv. Intet at rapportere der, altså.
Men. Det er under 14 dager til Hausken, så jeg er jo spent på det! :)
Jeg bikket 365 dager uten snus her om dagen også, så det føltes ganske kult! :):hug007
Nå venter jeg i spenning på de neste 5 dagene før tanta skal dukke opp. Tempen er annerledes enn forrige syklus, også. Den droppet ca 6 dpo, til under coverline forrige syklus, mens i dag steg den enda et hakk. Behøver selvfølgelig ikke bety en dritt, men jeg er nå tross alt en gammel ringrev innenfor symptom-gamblingen, så jeg må jo legge pengene mine på NOE!:smiley-angelic001 :laughing001:laughing001:laughing001
For å være helt ærlig, så har jeg så vanvittig mye på jobb at jeg nesten ikke rekker tenke på at jeg er i noen lutealfase. Det er kanskje like så greit, så er det ikke noe håp som rekker å bygge seg opp.

Håper alle får en strålende fin helg! :Heartred:Heartred

Godt jobba med snusslutt [emoji322][emoji322][emoji173]️ Det er absolutt noe å feire! Håper premien din fester seg godt i livmoren i disse dager [emoji173]️ Snuser/snuste mannen også? Har han også sluttet? Etter at mannen her sluttet å snuse så vi en ekstrem forbedring på kvaliteten på svømmerene hans [emoji4] Det var typ 3 dobling i kvalitet, mengde og alt mulig [emoji4] Nå håper jeg du tester positivt om 6-7-8 dager og kanskje bare kan avbestille timen på Hausken [emoji173]️
 
7 dpo- pp12.

Har ikke så mye å legge til. Sov 10 timer i natt, måtte legge meg 21.15 i går, så tror jeg har jobbet i overkant mye denne uken. Tempen steg ganske mye i dag, så det er jo spennende. Eller ikke. Hvem vet. Uansett er det endelig lørdag, og sønnen på 12 serverte mor kaffe og kjeks på senga. #luksusmor
Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg absolutt skal hoppe inn i den dere småbarnsmølja igjen, når det er så innmari kos med ungdommer? Fordi livmoren min har tatt kontroll over hjernen, tipper jeg. Jeg vil ha tre babyer- NÅ. Takk.
1AF80ABA-8623-4FC5-9748-97FE86A1940E.png
 
Back
Topp