Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

Hahah, håper ikke de skjønner greia? Tenk om de gjør dumme ting med vilje fordi de vet at vi lar det meste gå?!
Av og til skulle man nesten trodd det...:facepalm: Men altså, eneste som viser at mannen min "tar hensyn" rett før TR kommer på besøk er at han ikke spør om det snart er den tiden av måneden:rolleyes: Ellers går alt sin skeive gang med oppvask, klær på gulvet og mobiltrykking (uansett når i måneden).
 
Av og til skulle man nesten trodd det...:facepalm: Men altså, eneste som viser at mannen min "tar hensyn" rett før TR kommer på besøk er at han ikke spør om det snart er den tiden av måneden:rolleyes: Ellers går alt sin skeive gang med oppvask, klær på gulvet og mobiltrykking (uansett når i måneden).

Noen ganger kan man lure på hvorfor menn vandrer på denne jord! :hilarious::hilarious::hilarious:
Men så husker man at de er jo ganske magiske til tider! :love7
 
Noen ganger kan man lure på hvorfor menn vandrer på denne jord! :hilarious::hilarious::hilarious:
Men så husker man at de er jo ganske magiske til tider! :love7
Ja, jeg skal ikke klage:happy: Ikke nå i hvert fall:p Akkurat nå er han jo på guttetur, så kjenner jeg savner han ganske mye! Blir godt å få han tilbake:Heartred
 
::: CD 12- PP 11- 1 dag til EL :::

Okei, banandansen er i gang, og jeg har m y e EL- slim! Sånn her har det aldri vært før! Kanskje det er noe i at det tar rundt 12 mnd før p-sprøyta er helt ute av systemet? Håper veldig at dette er gode tegn på at det er VÅR tur nå ❤️
 
::: CD 12- PP 11- 1 dag til EL :::

Okei, banandansen er i gang, og jeg har m y e EL- slim! Sånn her har det aldri vært før! Kanskje det er noe i at det tar rundt 12 mnd før p-sprøyta er helt ute av systemet? Håper veldig at dette er gode tegn på at det er VÅR tur nå ❤️


Håper det er deres tur nå! Kos dere masse :dance011(forøvrig min favoritt og :smiley-bounce015)

Krysser fingrene for dere!!
 
::: CD 12- PP 11- 1 dag til EL :::

Okei, banandansen er i gang, og jeg har m y e EL- slim! Sånn her har det aldri vært før! Kanskje det er noe i at det tar rundt 12 mnd før p-sprøyta er helt ute av systemet? Håper veldig at dette er gode tegn på at det er VÅR tur nå [emoji173]️

Nå er det deres tur! Virkelig! Kjør på med aksjer [emoji5] Nå er det definitivt deres tur [emoji322][emoji322] Masse lykke til, jeg heier [emoji38]
 
::: CD 12- PP 11- 1 dag til EL :::

Okei, banandansen er i gang, og jeg har m y e EL- slim! Sånn her har det aldri vært før! Kanskje det er noe i at det tar rundt 12 mnd før p-sprøyta er helt ute av systemet? Håper veldig at dette er gode tegn på at det er VÅR tur nå ❤️
Ja! Gode tegn! Krysser fingrene :Heartred
Og slenger med et par heiarop til banandansen :dance011
:happy093.Svøm! Svøm! Svøm! :happy093.Heia egget! :happy093.
 
::: CD 14- 1 dpo- pp 11 :::

Da var jeg i dpo-land, og jeg startet reisen på telttur med klassen jeg er kontaktlærer for. Med minimalt med søvn og maksimalt med ryggvondt skal jeg derfor runde av kvelden i skrivende stund og prøve å sove meg opp litt! God fredag til dere alle! :) ❤️
 
::: CD 14- 1 dpo- pp 11 :::

Da var jeg i dpo-land, og jeg startet reisen på telttur med klassen jeg er kontaktlærer for. Med minimalt med søvn og maksimalt med ryggvondt skal jeg derfor runde av kvelden i skrivende stund og prøve å sove meg opp litt! God fredag til dere alle! :) [emoji173]️

Hurra for dpo-land [emoji322][emoji322] God tur, håper den friske luften fører til spire i magen [emoji173]️[emoji257] God fredag til deg også, gode Eplebit [emoji173]️
 
::: CD 14- 1 dpo- pp 11 :::

Da var jeg i dpo-land, og jeg startet reisen på telttur med klassen jeg er kontaktlærer for. Med minimalt med søvn og maksimalt med ryggvondt skal jeg derfor runde av kvelden i skrivende stund og prøve å sove meg opp litt! God fredag til dere alle! :) ❤️
Jeg har så trua på kroppen som har brukt litt tid etter prevensjon - men nå er den KLAR!! :D
Nå blir det spireliten!! :happy093
Måtte tiden i dpo gå fort!! (Yeah, right.. :laughing021)
 
Jeg har så trua på kroppen som har brukt litt tid etter prevensjon - men nå er den KLAR!! :D
Nå blir det spireliten!! :happy093
Måtte tiden i dpo gå fort!! (Yeah, right.. :laughing021)

Jeg tenker det samme! Synes stikninger er sterkere denne gangen, men kan være fordi det er på venstresiden denne gang? Uansett er det sprøtt hvor lenge de forferdelige hormonene etter prevensjon skal henge i! Har jo bikka et år for lengst!
Ja, de dagene går fort som maur i sirup, du! :laughing001:knegg:
 
:::CD 15- pp 11- 2 dpo:::

God lørdag midt i høsten! :love7
Dette er MIN årstid, med bøker, rødvin, levende lys og filosofiske tanker! Håper også det er den tiden på året som er ment å bli starten for en liten mangospire! Brystene er allerede litt ømme, så regner med progesteronet er i gang med å produseres allerede, noe som selvsagt er topp! :)
Har fått sovet ut etter skoletur med klassen, som forøvrig var en helt super opplevelse, å få se ungene i en annen setting og hvordan de fikk styrket samholdet i gruppen rundt leirbålet! Nå er jeg klar for to fine fridager! ❤️❤️❤️
Denne helgen har endelig sambo fri, så jeg og gutta skal på utflukt i dag, inkludert en utstillingsåpning jeg har gledet meg til lenge! :)
Som nevnt tidligere skal jeg ikke teste før ikm denne ppn, så det blir vel et forferdelig symptomjag istedet! Dere får ha overbærenhet med mitt fruktelige jeg!
God lørdag! ❤️
 
:::CD 15- pp 11- 2 dpo:::
God lørdag midt i høsten! :love7
Dette er MIN årstid, med bøker, rødvin, levende lys og filosofiske tanker! Håper også det er den tiden på året som er ment å bli starten for en liten mangospire! Brystene er allerede litt ømme, så regner med progesteronet er i gang med å produseres allerede, noe som selvsagt er topp! :)
Har fått sovet ut etter skoletur med klassen, som forøvrig var en helt super opplevelse, å få se ungene i en annen setting og hvordan de fikk styrket samholdet i gruppen rundt leirbålet! Nå er jeg klar for to fine fridager! ❤️❤️❤️
Denne helgen har endelig sambo fri, så jeg og gutta skal på utflukt i dag, inkludert en utstillingsåpning jeg har gledet meg til lenge! :)
Som nevnt tidligere skal jeg ikke teste før ikm denne ppn, så det blir vel et forferdelig symptomjag istedet! Dere får ha overbærenhet med mitt fruktelige jeg!
God lørdag! ❤️
Ja, høsten er virkelig en fin tid :-) Jeg klarer aldri helt å bestemme meg for hvilken årstid som er best... Men hvis jeg måtte velge, hadde jeg nok valgt sommeren (har bursdag da). Men høsten kan være nydelig, med fine farger og mye vær. Jeg elsker å tenne lys inne, fyre i peisen, drikke kakao og kose meg under et pledd etter å ha vært ute i ruskeværet. Og så er det jo ikke alltid regn og vind, innimellom kan det være ganske så fint!

Masse lykke til i DPO-land! Ha en fin lørdag :-)
 
::: CD 16- PP 11- 3 dpo :::
Good morning, ladies! How stands it to? ( jeg VET at jeg har den tørreste humoren i verden, men det er min dagbok så jeg får lov!) :hilarious:
Har bestemt meg for å logge symptomer denne gangen her, altså skrive de inn i dagboka. Kom også på at jeg skal begynne å tempe, så jeg har gjort det de siste dagene, sånn at jeg får øvet meg til neste syklus hvis/når det skjærer seg med inneværende. Har hatt tempstigning etter antatt EL, så det er jo spennende å følge med på om den holder seg oppe!
OK, her er lista:
  • Ømme/såre brystvorter (ikke puppene denne gangen, så litt ny vri)
  • Har hatt ganske sterke stikninger siden noen dager før EL, son har gått over til litt mildere variant etter EL.
  • Kviser ( mulig et aller siste, ondskapsfullt hormongufs fra psprøyta?)
Ellers er alt helt OK så langt, sliter fremdeles med den kvalmen, men tror det rett og slett er stressrelatert pga jobben! Det er en heidundrande karusell å være lærer, men man må bare klamre seg til hesten og være med på rundreisen! Tipper det går seg til snart, dette er første helgen etter ferien jeg har gitt meg selv helt fri fra jobb, tror det er viktig å sette litt grenser for seg selv. :)

I dag står det studier og trening på agendaen! Håper alle får en strålende søndag! ❤️❤️❤️
 
::: CD 16- PP 11- 3 dpo :::
Good morning, ladies! How stands it to? ( jeg VET at jeg har den tørreste humoren i verden, men det er min dagbok så jeg får lov!) :hilarious:
Har bestemt meg for å logge symptomer denne gangen her, altså skrive de inn i dagboka. Kom også på at jeg skal begynne å tempe, så jeg har gjort det de siste dagene, sånn at jeg får øvet meg til neste syklus hvis/når det skjærer seg med inneværende. Har hatt tempstigning etter antatt EL, så det er jo spennende å følge med på om den holder seg oppe!
OK, her er lista:
  • Ømme/såre brystvorter (ikke puppene denne gangen, så litt ny vri)
  • Har hatt ganske sterke stikninger siden noen dager før EL, son har gått over til litt mildere variant etter EL.
  • Kviser ( mulig et aller siste, ondskapsfullt hormongufs fra psprøyta?)
Ellers er alt helt OK så langt, sliter fremdeles med den kvalmen, men tror det rett og slett er stressrelatert pga jobben! Det er en heidundrande karusell å være lærer, men man må bare klamre seg til hesten og være med på rundreisen! Tipper det går seg til snart, dette er første helgen etter ferien jeg har gitt meg selv helt fri fra jobb, tror det er viktig å sette litt grenser for seg selv. :)

I dag står det studier og trening på agendaen! Håper alle får en strålende søndag! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Hehehe [emoji4] It stands fine to here [emoji38][emoji23] Helt lov med god/dårlig humor [emoji38]
Og lurt med symptomliste!
Håper det er den siste symptomlisten du trenger å lage [emoji173]️
 
Hehehe [emoji4] It stands fine to here [emoji38][emoji23] Helt lov med god/dårlig humor [emoji38]
Og lurt med symptomliste!
Håper det er den siste symptomlisten du trenger å lage [emoji173]️

Det håper jeg og! Og st vi begge to skal lage helt andre Symptomlister fremover! ❤️❤️❤️
 
::: CD 17 - PP11- 4 DPO :::

Da var det mandag og full fres igjen!
Sov ganske godt i natt, men har slitt med en hund ved siden av senga som har litt sånn gass-problematikk i disse dager, så jeg måtte bare stå opp for å få frisk luft, rett og slett! :hilarious::hilarious::hilarious:
Ellers er symptomene som i går, og de brystvortene er liksom veldig "nippy" akkurat nå,
 
...og så har jeg et symptom som heter "trigger finger", og trykker "send" før jeg skal! Det MÅ da bety baby?! :knegg::knegg::knegg:
 
Back
Topp