Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

Æsj, så kjedelig. Men om ikke annet, så har du ikke TR nå, men snart EL :) (Liten trøst.)

Skulle ønsket at vi kunne teste graviditet på samme måte som man tester blodsukker, med et lite stikk i fingeren :) Og at det kom opp et: Gravid/ikke gravid. Uten mulighet for å studere streker:p Eller sjekke mange timer senere:rolleyes: Men, da hadde vel mange her inne stukket hull på alle fingrene flere ganger for dagen... Så kanskje det er like greit at vi må tisse for å teste:D

Masse lykke til i tiden før EL :) Snart DPO-land! Kjenner på meg at EL kanskje kommer snart her også, men det hjelper jo lite når mannen drar på lørdag:sorry: Bare å smøre seg med tålmodighet...

Jeg ble ikke så skuffet i grunn! Det var jo snakk om å håpe på et mirakel- noe jeg som regel ikke er tilbøyelig til å gjøre! Enig med deg, det burde være en enklere, helt sikker måte å finne ut av graviditeter på! Det er vel bare å vente tålmodig og ta det med et smil! :) Kjedelig at mannen din er borte når du har EL! Håper det blir en bra pp neste gang! Rekker dere noen aksjer i tiden før han drar? :) ❤️
 
Håper du har det bra [emoji173]️[emoji257]
Alt vel! Kommunalt ansatt lærer har ikke tiden og luksusen til å furte! :hilarious::hilarious::hilarious: Jeg bare jobber og lar tiden gå, det skjer når det skjer! Ingen testing før ikm denne ppn :) hvordan går det med deg?? Er du spent nå? ❤️❤️❤️
 
Alt vel! Kommunalt ansatt lærer har ikke tiden og luksusen til å furte! :hilarious::hilarious::hilarious: Jeg bare jobber og lar tiden gå, det skjer når det skjer! Ingen testing før ikm denne ppn :) hvordan går det med deg?? Er du spent nå? [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Hehe [emoji38] Sånn sett greit å ha det travelt så tiden går da! Her går det fint, jeg leker nålepute for tiden. Veldig spent på kontroll på fredag om det er noe der [emoji33]
 
Hehe [emoji38] Sånn sett greit å ha det travelt så tiden går da! Her går det fint, jeg leker nålepute for tiden. Veldig spent på kontroll på fredag om det er noe der [emoji33]

For en prosess du må gjennom, altså! Jeg håper SÅ for dere at det har hatt effekt! Hvis det er gode egg, tar de ut de nå og befrukter dem? Eller hva skal skje nå i beste fall? ❤️
 
For en prosess du må gjennom, altså! Jeg håper SÅ for dere at det har hatt effekt! Hvis det er gode egg, tar de ut de nå og befrukter dem? Eller hva skal skje nå i beste fall? [emoji173]️

I beste fall er det flere store, modne egg som de henter ut. Hvert egg legges sammen med ca 5000 sædceller og så skal de befrukte seg selv. Deretter dyrkes de 2,3 eller 5 dager før ett settes inn igjen og resten fryses. Det er det jeg håper på i alle fall [emoji4]
Hvordan har du det? Når begynner du el testing?
 
Jeg ble ikke så skuffet i grunn! Det var jo snakk om å håpe på et mirakel- noe jeg som regel ikke er tilbøyelig til å gjøre! Enig med deg, det burde være en enklere, helt sikker måte å finne ut av graviditeter på! Det er vel bare å vente tålmodig og ta det med et smil! :) Kjedelig at mannen din er borte når du har EL! Håper det blir en bra pp neste gang! Rekker dere noen aksjer i tiden før han drar? :) ❤️
Ja, men regner med at det var altfor lenge før EL... Så blir en lite spennende pp:rolleyes:
 
I beste fall er det flere store, modne egg som de henter ut. Hvert egg legges sammen med ca 5000 sædceller og så skal de befrukte seg selv. Deretter dyrkes de 2,3 eller 5 dager før ett settes inn igjen og resten fryses. Det er det jeg håper på i alle fall [emoji4]
Hvordan har du det? Når begynner du el testing?

Åh! Det høres jo veldig spennende ut da! Håper det er masse bra egg der!
Jeg tester ikke etter EL mer, har det som regel mellom dag 12 og 14, merker det godt på kroppen nå! Ca tre dager til el nå!
 
Åh! Det høres jo veldig spennende ut da! Håper det er masse bra egg der!
Jeg tester ikke etter EL mer, har det som regel mellom dag 12 og 14, merker det godt på kroppen nå! Ca tre dager til el nå!

Ja, veldig spent på hva de sier på kontrollen [emoji4]
Sikkert lurt å la vær ja! Er nok bedre for hodet å slippe å tolke el tester. Håper virkelig det klaffer for dere nå [emoji173]️ Jeg heier!
 
:::CD 11 - pp 11- 2 dager til EL:::

Da er aksjefesten/bananklubben i gang for fullt, og jeg lar meg stadig forundre av hvordan vi noen ganger i det hele tatt får til å ha sex når begge er så trøtte at vi ikke orker snakke sammen klokken ni på kvelden. Sier mye om hvor sterkt ønsket er! Kjenner tydelige stikninger på venstre side denne gangen, høyre sist. Får se om det er på venstresida gullegget ruger! ❤️ Håper alle har en strålende dag! Skulle ønske vi kunne henge på café alle sammen og bare legge ut om symptomer og følelser! ❤️
:dance011
 
:::CD 11 - pp 11- 2 dager til EL:::

Da er aksjefesten/bananklubben i gang for fullt, og jeg lar meg stadig forundre av hvordan vi noen ganger i det hele tatt får til å ha sex når begge er så trøtte at vi ikke orker snakke sammen klokken ni på kvelden. Sier mye om hvor sterkt ønsket er! Kjenner tydelige stikninger på venstre side denne gangen, høyre sist. Får se om det er på venstresida gullegget ruger! [emoji173]️ Håper alle har en strålende dag! Skulle ønske vi kunne henge på café alle sammen og bare legge ut om symptomer og følelser! [emoji173]️
:dance011

Hahaha! Heia aksjefest/bananklubb [emoji38] Syns jeg leste banandansen eller noe sånt for et par dager siden [emoji23] Kjenner meg veldig igjen! Vi har ofte også bare tatt en kjapp en uten at vi egentlig helt var våken og tilstede. Sånn er det når man er langtidsprøver tenker jeg. Dere er ikke alene om det i alle fall [emoji173]️ Ja, tenk så koselig det hadde vert da! Hadde fint kunnet sittet hver dag i en uke uten å gå tom for ting å snakke om [emoji1]
Ha en strålende flott dag, Eplebit!
 
:::CD 11 - pp 11- 2 dager til EL:::

Da er aksjefesten/bananklubben i gang for fullt, og jeg lar meg stadig forundre av hvordan vi noen ganger i det hele tatt får til å ha sex når begge er så trøtte at vi ikke orker snakke sammen klokken ni på kvelden. Sier mye om hvor sterkt ønsket er! Kjenner tydelige stikninger på venstre side denne gangen, høyre sist. Får se om det er på venstresida gullegget ruger! ❤️ Håper alle har en strålende dag! Skulle ønske vi kunne henge på café alle sammen og bare legge ut om symptomer og følelser! ❤️
:dance011
Ba-ba-bananorama!! :dance011:dance011:dance011

Haha, kjenner meg så godt igjen! Her har vi gått fra begge-er-slitne-teit-småkrangling til å virkelig gjøre en innsats for å lette på stemninga - hva man ikke gjør altså!
Ja, takk til cafe og symptomsnakk til langt etter stenging! :Heartred

Og velkommen i bananklubben - go bananas! :hilarious:
 
Hahaha! Heia aksjefest/bananklubb [emoji38] Syns jeg leste banandansen eller noe sånt for et par dager siden [emoji23] Kjenner meg veldig igjen! Vi har ofte også bare tatt en kjapp en uten at vi egentlig helt var våken og tilstede. Sånn er det når man er langtidsprøver tenker jeg. Dere er ikke alene om det i alle fall [emoji173]️ Ja, tenk så koselig det hadde vert da! Hadde fint kunnet sittet hver dag i en uke uten å gå tom for ting å snakke om [emoji1]
Ha en strålende flott dag, Eplebit!

Du har nok rett, det er bare sånn det blir når man har vært prøvere så lenge!
Haha, jeg tenker at det er jo ikke alle man kan dulte i siden og si «i dag har jeg SÅ mye EL- slim, assa» til uten at det skaper litt rar stemning! Så da sier jeg det til dere, da, inne i denne hemmelige prøver- cafeen vår! Haha! Håper dagen din blir god og! ❤️❤️
 
Ba-ba-bananorama!! :dance011:dance011:dance011

Haha, kjenner meg så godt igjen! Her har vi gått fra begge-er-slitne-teit-småkrangling til å virkelig gjøre en innsats for å lette på stemninga - hva man ikke gjør altså!
Ja, takk til cafe og symptomsnakk til langt etter stenging! :Heartred

Og velkommen i bananklubben - go bananas! :hilarious:

Haha ikke sant?! Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært på nippet til å dra i gang «herregud, da mann, kan du ikke stenge skapdørene på kjøkkenet etter deg, detser ut som en poltergeist har flytta inn»- krangelen, men stoppet meg selv fordi EL er rett rundt hjørnet! Gale damer! Hahaha!
 
Du har nok rett, det er bare sånn det blir når man har vært prøvere så lenge!
Haha, jeg tenker at det er jo ikke alle man kan dulte i siden og si «i dag har jeg SÅ mye EL- slim, assa» til uten at det skaper litt rar stemning! Så da sier jeg det til dere, da, inne i denne hemmelige prøver- cafeen vår! Haha! Håper dagen din blir god og! [emoji173]️[emoji173]️

Hahahaha [emoji23][emoji23] Veldig passende, for i går hadde jeg faktisk veldig masse slim [emoji23] Men ja, er så herlig å kunne snakke om sånt uten at folk brekker seg [emoji38]
 
Hahahaha [emoji23][emoji23] Veldig passende, for i går hadde jeg faktisk veldig masse slim [emoji23] Men ja, er så herlig å kunne snakke om sånt uten at folk brekker seg [emoji38]

JA! Vi burde ha en kjede med kafeer plassert rundt omkring i det ganske land! Jeg skal liksom lære meg masse nytt på studiedag i dag, og istedet tenker jeg på slim, egg og tidsklemma! To dager til EL og barnet skal på overnatting natt til EL, så da kan vi virkelig slippe oss løs! :dance011:dance011:dance011
 
JA! Vi burde ha en kjede med kafeer plassert rundt omkring i det ganske land! Jeg skal liksom lære meg masse nytt på studiedag i dag, og istedet tenker jeg på slim, egg og tidsklemma! To dager til EL og barnet skal på overnatting natt til EL, så da kan vi virkelig slippe oss løs! :dance011:dance011:dance011

Tror nok at sånne treff hadde blitt utrolig populære! Snakke med likesinnede er så magisk [emoji173]️
 
Haha ikke sant?! Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært på nippet til å dra i gang «herregud, da mann, kan du ikke stenge skapdørene på kjøkkenet etter deg, detser ut som en poltergeist har flytta inn»- krangelen, men stoppet meg selv fordi EL er rett rundt hjørnet! Gale damer! Hahaha!
Haha, godt å høre at jeg ikke er alene om det der! Er utrolig hva mannen kommer unna med rundt EL:hilarious: Ikke rart han merker forskjell på meg når det nærmer seg TR... Da har jeg jo oppført meg eksemplarisk i en lengre periode:D
 
Haha, godt å høre at jeg ikke er alene om det der! Er utrolig hva mannen kommer unna med rundt EL:hilarious: Ikke rart han merker forskjell på meg når det nærmer seg TR... Da har jeg jo oppført meg eksemplarisk i en lengre periode:D

Hahah, håper ikke de skjønner greia? Tenk om de gjør dumme ting med vilje fordi de vet at vi lar det meste gå?!
 
Back
Topp