Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

Cd 26- pp 10- 14 dpo

Da kom det litt blod på papiret, så jeg regner med at dette var en streifer og at tanta er her for fullt i løpet av kvelden. Gjør meg klar for pp 11.
Nei, så utrolig kjipt!!! :( Jeg følte meg 100% sikker på at det var deres tur denne mnd!!
Stor klem :Heartbigred

Er mensen kommet? Testet noe mer? Kan være et egg som var treig med å feste seg? Jeg vil at det er din tur nå [emoji173]️[emoji257]

Er mensen kommet? Testet noe mer? Kan være et egg som var treig med å feste seg? Jeg vil at det er din tur nå [emoji173]️[emoji257]
Ingen tante, ikke testet. Ikm i morgen, venter og ser til da, så tester eventuelt søndag hvis det ikke er noen tante på besøk. :) Jeg har ca null forventninger her, har mer troen på deg! ❤️❤️

Ingen tante, ikke testet. Ikm i morgen, venter og ser til da, så tester eventuelt søndag hvis det ikke er noen tante på besøk. :) Jeg har ca null forventninger her, har mer troen på deg! [emoji173]️[emoji173]️

Godt tegn at ikke mensen er kommet da..? Åååh, håper du får deg en super overraskelse når du tester igjen [emoji173]️ Min er nok en tøysestrek på cb. Har blitt lurt av cb før så lar meg ikke lure igjen [emoji5] Hååååper det er din tur nå

Godt tegn at ikke mensen er kommet da..? Åååh, håper du får deg en super overraskelse når du tester igjen [emoji173]️ Min er nok en tøysestrek på cb. Har blitt lurt av cb før så lar meg ikke lure igjen [emoji5] Hååååper det er din tur nå

Sorry mac, her forblir nok livmoderen ubebodd en runde til! Tanta kom brasende inn døra i natt! Tusen takk for all støtte og heiing og gode ord! Det har seriøst betydd SÅ mye for meg ❤️ Du er super, og jeg håper med alt jeg har at ivf blir redningen for dere nå! ❤️

::::::CD 1- pp 11:::::::

Der kom tanta, og vi er altså inne i pp 11. Jeg regner med at jeg opplevde en streifer denne gangen, for kroppen opptrådte meget atypisk. Nuvel. Gjett hvem som spiser salami til frokost og drikker kaffe som en gud? Yes! Moi! God lørdag til verden, og tusen takk til alle dere MAGISKE DAMER som stiller opp og er støttende og heiende hele veien. Det er utrolig fint å ha dere! ❤️❤️❤️

Takk! Jeg håpet det samme, men må bare være tålmodig og innse at dette sikkert ikke går av seg selv!
Kjedelig når det tar så lang tid! Men jeg håper fortsatt for dere, og har trua på at det vil gå ganske så snart :love7

Og jeg har lest flere steder at man kan bli lettere gravid når man har hatt en streifer!! Det stemte for oss, streifer i mai og den satt fast i juni (hvertfall en stund, men det er jo noe annet!) :Heartred

Last edited:
Sorry mac, her forblir nok livmoderen ubebodd en runde til! Tanta kom brasende inn døra i natt! Tusen takk for all støtte og heiing og gode ord! Det har seriøst betydd SÅ mye for meg [emoji173]️ Du er super, og jeg håper med alt jeg har at ivf blir redningen for dere nå! [emoji173]️

Blæææærk! Møkkatante [emoji35] Det er så urettferdig! Arrrg.. Men ok, da er planen at dere kliner til neste pp og blir gravid, så kliner leger og bioingeniører til og gjør meg gravid og så er vi i samme termingruppe om en måneds tid [emoji4] Skulle gjerne ha tatt over mensen din så jeg kan få begynne! Gidder du å smitte meg litt? [emoji38] DU er super og det er din tur nå! Jeg heier og håper [emoji322][emoji322][emoji322]

Æsj, så kjedelig! Håper 11 blir lykketallet deres❤ Kos deg masse med salami og kaffe :joyful:

Håper det lykkes denne gangen ❤️ er tøft og vanskelig når det tar tid. Stor klem!

::::::CD 1- pp 11:::::::

Der kom tanta, og vi er altså inne i pp 11. Jeg regner med at jeg opplevde en streifer denne gangen, for kroppen opptrådte meget atypisk. Nuvel. Gjett hvem som spiser salami til frokost og drikker kaffe som en gud? Yes! Moi! God lørdag til verden, og tusen takk til alle dere MAGISKE DAMER som stiller opp og er støttende og heiende hele veien. Det er utrolig fint å ha dere! ❤️❤️❤️
Ny pp og nye muligheter :-) Kos deg med salami og andre digge greier man ikke kan spise når man er gravid:p Da håper vi på pp 11!:Heartred

:::CD 4- PP 11:::

Good morning, ladies!
Her har det vært litt av en berg- og dalbane, altså! Tanta kom, men etter to dager var det NULL blødning. Aldri opplevd dette før, og da jeg i tillegg syntes det var en «rar» blødning de første to dagene, begynte jo den lille, gale prøvehjernen å bygge opp ett nett av teorier som alle hadde samme konklusjon: GRAVID.
Veeel, det er jeg ikke. Fire tester på to dager sier klart nei til den teorien, gitt! :hilarious::hilarious::hilarious:
Så da er det vel bare sånn at jeg må akseptere at det var en streifer, blødningen i etterkant er dermed atypisk, og testene må få ligge i fred i ca tre uker til! Blødningen startet opp igjen i går, men det var mikroskopiske mengder. Jeg har vært oppe siden 4.30 i dag- på vei til studier med 3 timers reisevei. Håper dere alle har en strålende dag foran dere! ❤️❤️❤️

Good morning, ladies!
Her har det vært litt av en berg- og dalbane, altså! Tanta kom, men etter to dager var det NULL blødning. Aldri opplevd dette før, og da jeg i tillegg syntes det var en «rar» blødning de første to dagene, begynte jo den lille, gale prøvehjernen å bygge opp ett nett av teorier som alle hadde samme konklusjon: GRAVID.
Veeel, det er jeg ikke. Fire tester på to dager sier klart nei til den teorien, gitt! :hilarious::hilarious::hilarious:
Så da er det vel bare sånn at jeg må akseptere at det var en streifer, blødningen i etterkant er dermed atypisk, og testene må få ligge i fred i ca tre uker til! Blødningen startet opp igjen i går, men det var mikroskopiske mengder. Jeg har vært oppe siden 4.30 i dag- på vei til studier med 3 timers reisevei. Håper dere alle har en strålende dag foran dere! ❤️❤️❤️
Kjenner meg sååå igjen :hilarious: Og den mnd jeg testet etter mensen så hadde vi mest sannsynlig bommet på el :laughing021 Jeg var fortsatt like håpefull på å være gravid!!
Men spøk og galskap til side! Surt at det ble en streifer og ikke et magisk frø som satt fast til tross for!
Kos deg med studier :bookworm:
Denne pp blir det! :joyful:

Good morning, ladies!
Kjenner meg godt igjen i dette... Negative tester, går over IKM, og plutselig kommer det et veldig kort besøk av TR. Da begynner man jo å lure:rolleyes: Kort vei til innbilt svangerskap:hilarious:

Kjenner meg godt igjen i dette... Negative tester, går over IKM, og plutselig kommer det et veldig kort besøk av TR. Da begynner man jo å lure:rolleyes: Kort vei til innbilt svangerskap:hilarious:
Bare vent! Snart føder jeg vel ti kaninunger og! Hahaha! Men helt alvorlig, jeg er SÅ lei av dette her! Må bare gi litt F*** og fokusere på alle andre ting i livet, rett og slett! Det er tilbake til å bare teste etter ikm, ikke tro en døyt på NOE kroppen sier, og bare spise, sove, jobbe, trene og leve som gjelder nå.

Kjenner meg sååå igjen :hilarious: Og den mnd jeg testet etter mensen så hadde vi mest sannsynlig bommet på el :laughing021 Jeg var fortsatt like håpefull på å være gravid!!
Men spøk og galskap til side! Surt at det ble en streifer og ikke et magisk frø som satt fast til tross for!
Kos deg med studier :bookworm:
Denne pp blir det! :joyful:

Hahah! Er så typisk! Vi bare løper rundt som tullinger og vil så gjerne være gravide at ikke engang mensen er godt nok tegn for å legge testen ned og trekke seg rolig tilbake. Utrolig! Dette er jo biologien på sitt beste/verste/sykeste! Tenk de innstinktene våre som bare knirker og knaker og driver oss videre for å reprodusere! Fascinerende, rett og slett! :D
Håper det er alle vi jenter sin tur nå! Det er på tide at vi kommer oss videre til termingrupper! ❤️❤️

Hahah! Er så typisk! Vi bare løper rundt som tullinger og vil så gjerne være gravide at ikke engang mensen er godt nok tegn for å legge testen ned og trekke seg rolig tilbake. Utrolig! Dette er jo biologien på sitt beste/verste/sykeste! Tenk de innstinktene våre som bare knirker og knaker og driver oss videre for å reprodusere! Fascinerende, rett og slett! :D
Håper det er alle vi jenter sin tur nå! Det er på tide at vi kommer oss videre til termingrupper! ❤️❤️
Haha, vet! :hilarious:
Det er såå mange ganger jeg tar meg selv i «Åj, dette hadde jeg ikke trudd om meg selv» :D

Og ja takk til termingrupper på oss! Nå. På forhånd takk. (Håper livet henger på bv forum..)

Back
Topp