Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

Eeeeh.. nå må dere hjelpe meg, folkens.
Denne kvalmen min går ikke over. Jeg er oppblåst. Jeg skjønner det liksom ikke. Så. Jeg tok enda en test, da vet dere. Er jeg gal?! Eller? Ikke si snille ting nå, bare vær ærlige. Jeg tror det rakner for meg litt nå. Tester tatt på ettermiddagsurin, ganske utvannet. Mye kaffe. #lærer.

5DC1BCC2-28C1-404D-A5A9-162EB23745D7.jpeg

Shitpommfritt! Jeg ser! Men.. RFSU testene er kjent for lurestreker [emoji52] Har du en annen test du kan ta? Eventuelt spare opp og drikke lite noen timer? Ååååh som jeghåper for deg nå [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Jeg VET jo at de er det, men jeg har ikke fått så «mye» strek på de før. Må jo ikke myse med øynene engang! Hahha! Har ingen andre liggende, men skal definitivt ta en til i kveld, og i morgen tidlig. Blir helt nervøs nå! Jeg er innstilt på at jeg ikke er preggo, så jeg blir ikke skuffet hvis det er rfsu- juks altså.

Jeg VET jo at de er det, men jeg har ikke fått så «mye» strek på de før. Må jo ikke myse med øynene engang! Hahha! Har ingen andre liggende, men skal definitivt ta en til i kveld, og i morgen tidlig. Blir helt nervøs nå! Jeg er innstilt på at jeg ikke er preggo, så jeg blir ikke skuffet hvis det er rfsu- juks altså.
Ser!!
Superspennende! :joyful: Tenk om du har en sånn litt treig hcg-kropp :happy:

Åååhr! Så forbanna irriterende at man ikke kan stole på tester [emoji15] Selv de dyreste er ikke å stole på! Håper testen din er helt rett og at du er gravid! Jeg ser i alle fall strek uten problem [emoji7] Masse masse masse lykke til! Jeg heier for harde livet [emoji322][emoji322]

Åååhr! Så forbanna irriterende at man ikke kan stole på tester [emoji15] Selv de dyreste er ikke å stole på! Håper testen din er helt rett og at du er gravid! Jeg ser i alle fall strek uten problem [emoji7] Masse masse masse lykke til! Jeg heier for harde livet [emoji322][emoji322]

Helt enig! Det er noe skikkelig piss! Jeg håper også det, men det går bra hvis ikke. Jeg ville bare sjekke om det var flere som så det jeg ser! Haha!

17AD90D6-C2A7-43B7-A581-98F0C45454CE.jpeg
A2239E63-84A4-4BAB-847E-F2A5B0AFC26D.jpeg
473F8C9C-E753-4618-9EA3-9746A9F11B7D.jpeg
Morgentestingen i dag, fremdeles noe rusk på rfsu. Tipper da altså tullestrek og venter på el heller.

Vis vedlegget 273838 Vis vedlegget 273839 Vis vedlegget 273840 Morgentestingen i dag, fremdeles noe rusk på rfsu. Tipper da altså tullestrek og venter på el heller.
Æsj, så kjedelig. Men om ikke annet, så har du ikke TR nå, men snart EL :-) (Liten trøst.)

Skulle ønsket at vi kunne teste graviditet på samme måte som man tester blodsukker, med et lite stikk i fingeren :-) Og at det kom opp et: Gravid/ikke gravid. Uten mulighet for å studere streker:p Eller sjekke mange timer senere:rolleyes: Men, da hadde vel mange her inne stukket hull på alle fingrene flere ganger for dagen... Så kanskje det er like greit at vi må tisse for å teste:D

Masse lykke til i tiden før EL :-) Snart DPO-land! Kjenner på meg at EL kanskje kommer snart her også, men det hjelper jo lite når mannen drar på lørdag:sorry: Bare å smøre seg med tålmodighet...

Møkk [emoji30] Håpte sånn for deg [emoji173]️ Da må du finne el og få deg en terminspire i magen denne pp istedet [emoji173]️[emoji257]

Takk! ❤️ EL er en gang denne uken, samme dag jeg skal ha med klassen min på telttur for en natt! Avhenger av å få til aksjelegging dagen før, morgenen før jobb, og så fort jeg kommer hjem dagen etter. Seriøs planlegging, liksom! :hilarious::hilarious::hilarious:

Back
Topp