Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

::: CD 12- PP 11- 1 dag til EL :::

Okei, banandansen er i gang, og jeg har m y e EL- slim! Sånn her har det aldri vært før! Kanskje det er noe i at det tar rundt 12 mnd før p-sprøyta er helt ute av systemet? Håper veldig at dette er gode tegn på at det er VÅR tur nå ❤️
Ja nå krysser vi fingrene for at det er deres tur!! :) Masse lykke til! Babystøv til deg :hug013
 
Haha. Har hørt at svosj er et sikkert tegn på graviditet!! Hurra for det :hello2
 
Haha. Har hørt at svosj er et sikkert tegn på graviditet!! Hurra for det :hello2

Ja! Her har jeg danset banandansen, sklidd på bananskall, spilt «sett halen på svømmern» og ventet på å høre SVOOOOOOSJ inne i livmora! Nu jävlar! :laughing001
 
Ja! Her har jeg danset banandansen, sklidd på bananskall, spilt «sett halen på svømmern» og ventet på å høre SVOOOOOOSJ inne i livmora! Nu jävlar! :laughing001

[emoji23][emoji23][emoji23] Masse lykke til! Håper virkelig egget har sneket seg forbi vaktene som har værttravelt opptatt med sykdom [emoji173]️ Nå skal det bli terminspire på deg [emoji4]
 
::: CD 19- PP 11- 6 DPO :::
Etter en dagslang utflatning i går, karret jeg mitt fruktelige selv til jobb i dag. Gått helt greit, men har vanvittig vondt i hodet fremdeles.

Symptomliste 6 dpo:
  • Stikker i livmor. (Har tidligere bare kjent dette i eggstokk-området).
  • Ømme/sitrende brystvorter. Ikke øm/tung i puppene som jeg pleier å bli, kun brystvortene som er ekstra sensitive nå.
  • Melkete utflod
  • Hodepine- kan være forkjølelse
  • Tett i nese - kan være forkjølelse
Ellers har jeg handlet garn til å strikke Sorbeta cardigan i dag, hurra! Høsten i mitt hjerte! ❤️ Tempen er fremdeles på stigende kurve den også, veldig spent på om dette «dippet» dukker opp i løpet av de neste dagene :)
 
::: CD 19- PP 11- 6 DPO :::
Etter en dagslang utflatning i går, karret jeg mitt fruktelige selv til jobb i dag. Gått helt greit, men har vanvittig vondt i hodet fremdeles.

Symptomliste 6 dpo:
  • Stikker i livmor. (Har tidligere bare kjent dette i eggstokk-området).
  • Ømme/sitrende brystvorter. Ikke øm/tung i puppene som jeg pleier å bli, kun brystvortene som er ekstra sensitive nå.
  • Melkete utflod
  • Hodepine- kan være forkjølelse
  • Tett i nese - kan være forkjølelse
Ellers har jeg handlet garn til å strikke Sorbeta cardigan i dag, hurra! Høsten i mitt hjerte! [emoji173]️ Tempen er fremdeles på stigende kurve den også, veldig spent på om dette «dippet» dukker opp i løpet av de neste dagene :)

Nå skal det bli baby på deg [emoji173]️
Masse god bedring [emoji173]️
 
::: CD 19- PP 11- 6 DPO :::
Etter en dagslang utflatning i går, karret jeg mitt fruktelige selv til jobb i dag. Gått helt greit, men har vanvittig vondt i hodet fremdeles.

Symptomliste 6 dpo:
  • Stikker i livmor. (Har tidligere bare kjent dette i eggstokk-området).
  • Ømme/sitrende brystvorter. Ikke øm/tung i puppene som jeg pleier å bli, kun brystvortene som er ekstra sensitive nå.
  • Melkete utflod
  • Hodepine- kan være forkjølelse
  • Tett i nese - kan være forkjølelse
Ellers har jeg handlet garn til å strikke Sorbeta cardigan i dag, hurra! Høsten i mitt hjerte! ❤️ Tempen er fremdeles på stigende kurve den også, veldig spent på om dette «dippet» dukker opp i løpet av de neste dagene :)

Høres lovende ut! Det ligner mine tegn da jeg ble gravid med første og akkurat slik jeg har det nå! Er også småforkjøla :smiley-bounce022

Sorbetcardigan er såå fin:excited001
 
2DDA651F-3A41-455F-8E30-AD9BC845D8FA.jpeg
Å herreguuud, kan’ke si sånn til meg a gitt! Jeg blir superoptimist med eeeen gang! :hilarious::hilarious::hilarious:

Ja altså, jeg er suuperhappy med fargene jeg har plukket ut i dag, men lommeboka mi steilet en smuuule! Tror det blir fint altså!
 
Vis vedlegget 275305 Å herreguuud, kan’ke si sånn til meg a gitt! Jeg blir superoptimist med eeeen gang! :hilarious::hilarious::hilarious:

Ja altså, jeg er suuperhappy med fargene jeg har plukket ut i dag, men lommeboka mi steilet en smuuule! Tror det blir fint altså!

Gleder meg til å se resultatet [emoji7] Jeg er så imponert over folk som har tålmodighet til strikking! Jeg blir lynende forbanna og gir opp før jeg har prøvd [emoji38]
Lurt å ha noe å gjøre på i skrulle-ukene [emoji23]
 
Gleder meg til å se resultatet [emoji7] Jeg er så imponert over folk som har tålmodighet til strikking! Jeg blir lynende forbanna og gir opp før jeg har prøvd [emoji38]
Lurt å ha noe å gjøre på i skrulle-ukene [emoji23]
Jeg lærte meg å strikke for et år siden, sånn på ekte. Ellers har jeg så vidt klart å strikke et skjerf! Men nå når jeg har lært meg de mest elementære teknikkene, så er det innmari moro! Og ja: skrullefordriv er ganske essensielt! :)
 
Vis vedlegget 275305 Å herreguuud, kan’ke si sånn til meg a gitt! Jeg blir superoptimist med eeeen gang! :hilarious::hilarious::hilarious:

Ja altså, jeg er suuperhappy med fargene jeg har plukket ut i dag, men lommeboka mi steilet en smuuule! Tror det blir fint altså!

Nydelige farger, litt samme type farger som når høsten er på sitt vakreste, fargemessig. Blir spennende å se det ferdige resultatet :happy:
 
8 dpo

Dagene snegler seg avgårde! Litt sånn småstikk i livmora innimellom, og økt utflod. Ellers er alt OK i grunn! Tempen har ikke sunket, men ikke økt betraktelig heller. Ennå så lenge er det helt ok å ikke teste! Venter i spenning på ikm! :)
 
8 dpo
Dagene snegler seg avgårde! Litt sånn småstikk i livmora innimellom, og økt utflod. Ellers er alt OK i grunn! Tempen har ikke sunket, men ikke økt betraktelig heller. Ennå så lenge er det helt ok å ikke teste! Venter i spenning på ikm! :)
Så spennende symptomer du har!! Håper så inderlig for deg !! Håper denne pp er deres tur! ❤️
 
Så spennende symptomer du har!! Håper så inderlig for deg !! Håper denne pp er deres tur! ❤️

Synes ikke det er noen spesielt sterke symptomer, de tidligere pp’ne har vært mye mer preget av ømme bryster, stikninger i eggstokker osv. Eneste er noen små klyp/stikk midt i livmoren omtrent, og sånn voldsomt med utflod (sorry for tmi), må bytte truser etter jobb hvis jeg ikke bruker innlegg liksom. Og så har jeg en del luft i magen, noe som kan forklare stikk i livmor så klart. Umulig å vite før jeg får testet etter ikm, rett og slett! :)
 
Back
Topp