Her egget ditt:
Svosj! Forbi vaktene! Som ikke aner noen ting
Syntes jeg hørte noe «svoooosj»-lignende før i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her egget ditt:
Svosj! Forbi vaktene! Som ikke aner noen ting
Ja nå krysser vi fingrene for at det er deres tur!! Masse lykke til! Babystøv til deg::: CD 12- PP 11- 1 dag til EL :::
Okei, banandansen er i gang, og jeg har m y e EL- slim! Sånn her har det aldri vært før! Kanskje det er noe i at det tar rundt 12 mnd før p-sprøyta er helt ute av systemet? Håper veldig at dette er gode tegn på at det er VÅR tur nå
Ja nå krysser vi fingrene for at det er deres tur!! Masse lykke til! Babystøv til deg
Haha. Har hørt at svosj er et sikkert tegn på graviditet!! Hurra for det
Ja! Her har jeg danset banandansen, sklidd på bananskall, spilt «sett halen på svømmern» og ventet på å høre SVOOOOOOSJ inne i livmora! Nu jävlar!
::: CD 19- PP 11- 6 DPO :::
Etter en dagslang utflatning i går, karret jeg mitt fruktelige selv til jobb i dag. Gått helt greit, men har vanvittig vondt i hodet fremdeles.
Symptomliste 6 dpo:
Ellers har jeg handlet garn til å strikke Sorbeta cardigan i dag, hurra! Høsten i mitt hjerte! [emoji173]️ Tempen er fremdeles på stigende kurve den også, veldig spent på om dette «dippet» dukker opp i løpet av de neste dagene
- Stikker i livmor. (Har tidligere bare kjent dette i eggstokk-området).
- Ømme/sitrende brystvorter. Ikke øm/tung i puppene som jeg pleier å bli, kun brystvortene som er ekstra sensitive nå.
- Melkete utflod
- Hodepine- kan være forkjølelse
- Tett i nese - kan være forkjølelse
::: CD 19- PP 11- 6 DPO :::
Etter en dagslang utflatning i går, karret jeg mitt fruktelige selv til jobb i dag. Gått helt greit, men har vanvittig vondt i hodet fremdeles.
Symptomliste 6 dpo:
Ellers har jeg handlet garn til å strikke Sorbeta cardigan i dag, hurra! Høsten i mitt hjerte! Tempen er fremdeles på stigende kurve den også, veldig spent på om dette «dippet» dukker opp i løpet av de neste dagene
- Stikker i livmor. (Har tidligere bare kjent dette i eggstokk-området).
- Ømme/sitrende brystvorter. Ikke øm/tung i puppene som jeg pleier å bli, kun brystvortene som er ekstra sensitive nå.
- Melkete utflod
- Hodepine- kan være forkjølelse
- Tett i nese - kan være forkjølelse
Håper vi får det til nå, Lean!Nå skal det bli baby på deg [emoji173]️
Masse god bedring [emoji173]️
Vis vedlegget 275305 Å herreguuud, kan’ke si sånn til meg a gitt! Jeg blir superoptimist med eeeen gang!
Ja altså, jeg er suuperhappy med fargene jeg har plukket ut i dag, men lommeboka mi steilet en smuuule! Tror det blir fint altså!
Fiiiiiiine farger!! Dån! Rett og slett!Vis vedlegget 275305 Å herreguuud, kan’ke si sånn til meg a gitt! Jeg blir superoptimist med eeeen gang!
Ja altså, jeg er suuperhappy med fargene jeg har plukket ut i dag, men lommeboka mi steilet en smuuule! Tror det blir fint altså!
Vis vedlegget 275305 Å herreguuud, kan’ke si sånn til meg a gitt! Jeg blir superoptimist med eeeen gang!
Jeg lærte meg å strikke for et år siden, sånn på ekte. Ellers har jeg så vidt klart å strikke et skjerf! Men nå når jeg har lært meg de mest elementære teknikkene, så er det innmari moro! Og ja: skrullefordriv er ganske essensielt!Gleder meg til å se resultatet [emoji7] Jeg er så imponert over folk som har tålmodighet til strikking! Jeg blir lynende forbanna og gir opp før jeg har prøvd [emoji38]
Lurt å ha noe å gjøre på i skrulle-ukene [emoji23]
Åååh sjaluu
Fiiiiiiine farger!! Dån! Rett og slett!
Så spennende symptomer du har!! Håper så inderlig for deg !! Håper denne pp er deres tur!8 dpo
Dagene snegler seg avgårde! Litt sånn småstikk i livmora innimellom, og økt utflod. Ellers er alt OK i grunn! Tempen har ikke sunket, men ikke økt betraktelig heller. Ennå så lenge er det helt ok å ikke teste! Venter i spenning på ikm!
Så spennende symptomer du har!! Håper så inderlig for deg !! Håper denne pp er deres tur!