Min dagbok <3

Ny kontroll i dag... Og jeg blir stresset.. Noen (5-6)egg som er over 10 mm men det tar tid. Ny kontroll mandag, men uttak tidligst fredag trodde han. Høyre eggstokk ligger gjemt bak livmor, så litt utfordringer der. Jeg har tydeligvis dårlige egg, så ICIS på oss. Var to egg sist som hadde sluppet inn to sædceller, og er dermed ubrukelig. Nervøs for at jeg ikke klarer å produsere gode egg :( Men fin slimhinne .. Sitter igjen med en rar tomhetsfølelse men vet ikke...

:Heartred:Heartred:Heartred

Det er langt fra over kjære deg! Heier hardt på de eggene du har og håper en av de glimter til og viser seg å være gullegget :)
 
:Heartred:Heartred:Heartred

Det er langt fra over kjære deg! Heier hardt på de eggene du har og håper en av de glimter til og viser seg å være gullegget :)
Håper du har rett <3 Jeg heier og håper, men aner jo ikke hva det vil si at jeg må gå så lenge på sprøyter.. Om det er bra eller dårlig liksom. Men har trua fortsatt :) Savner samboern bare, håper han kommer til uka <3
 
Håper du har rett <3 Jeg heier og håper, men aner jo ikke hva det vil si at jeg må gå så lenge på sprøyter.. Om det er bra eller dårlig liksom. Men har trua fortsatt :) Savner samboern bare, håper han kommer til uka <3
Jeg sprøytet i 17 dager, EL sprøyte dag 18. Samme på første forsøk, da ble jeg gravid men endte i SA. Jeg er ruger denne gangen og:)

Jeg og stresset over at det tok så lang tid, men legene sa at det ikke spilte noen rolle, det viktigste var at det vokste i sitt tempo og at en ventet til de er modne:) lykke til:)
 
Jeg sprøytet i 17 dager, EL sprøyte dag 18. Samme på første forsøk, da ble jeg gravid men endte i SA. Jeg er ruger denne gangen og:)

Jeg og stresset over at det tok så lang tid, men legene sa at det ikke spilte noen rolle, det viktigste var at det vokste i sitt tempo og at en ventet til de er modne:) lykke til:)
Tusen takk for svar, det hjelper litt på alle tankene :) Og måtte det gå veien for deg denne gangen <3 Jeg heier :)
 
Tusen takk for svar, det hjelper litt på alle tankene :) Og måtte det gå veien for deg denne gangen <3 Jeg heier :)
Håper det:) jeg følte meg litt aleine pg "uvanlig" med å stikke så lenge første gangen, men denne gangen har jeg hørt om flere:) alt føles bedre når man ikke føler seg aleine om det:)

Lykke til du og:):)
 
Herlig at det går fremover kjære Mokki :)
Jeg heier på deg og eggisene dine :D
 
Åh, har du Nytun, heldige deg! Jeg savner han fra fertilitetssenteret! Så bra det går fremover for deg:)
 
Da var siste kontroll unnagjort, og uttak på fredag :D Og innsett mandag om eggene oppfører seg :) Spennende!

Yeah!!! Gode nyheter!! :D
Heier på deg og egga dine!
 
Ovitrelle er satt, og jeg er FERDIG med sprøyter for denne gang :D Nå krysser jeg alt jeg har for at dette skal gå veien. :) Bare å komme seg igjennom uttaket på fredag, så blir det spennende å se om det blir innsett denne gangen. Hvordan er det i forhold til uttaket forresten? Fort gjort og smertefritt? :)
 
Ovitrelle er satt, og jeg er FERDIG med sprøyter for denne gang :D Nå krysser jeg alt jeg har for at dette skal gå veien. :) Bare å komme seg igjennom uttaket på fredag, så blir det spennende å se om det blir innsett denne gangen. Hvordan er det i forhold til uttaket forresten? Fort gjort og smertefritt? :)

Så deilig å være ferdig med sprøytene da! :)

Innsett var ikke vondt i det heletatt, kjente ingenting utenom når hun satte inn spekelet (det synes jeg generelt er veldig ubehagelig). Tok ikke mange minuttene nei, så fort gjort :)
 
Ovitrelle er satt, og jeg er FERDIG med sprøyter for denne gang :D Nå krysser jeg alt jeg har for at dette skal gå veien. :) Bare å komme seg igjennom uttaket på fredag, så blir det spennende å se om det blir innsett denne gangen. Hvordan er det i forhold til uttaket forresten? Fort gjort og smertefritt? :)

Yay!! Denne medisinfrie dagen som du har nå er simpelt hen herlig! Nyt den!! :)
Innsett er bare peanuts, ikke vondt, bare alltid veldig tissa-trengt ettersom man skal ha full blære :p
 
Ovitrelle er satt, og jeg er FERDIG med sprøyter for denne gang :D Nå krysser jeg alt jeg har for at dette skal gå veien. :) Bare å komme seg igjennom uttaket på fredag, så blir det spennende å se om det blir innsett denne gangen. Hvordan er det i forhold til uttaket forresten? Fort gjort og smertefritt? :)

Nyt medisinfri dag:D innsett er ikke smertefullt i det hele tatt, jeg kjente ingenting ;)
 
Gratulerer med kjempefint resultat i dag! :D
Bare å innta sofaen med god samvittighet nå ;)
 
Gratulerer med supert resultat! :) Bare hvil og la egga og svømmerne gjøre jobben nå :)
 
Gratulerer! Da skal fingrene krysses herfra!

Flat ut med god samvittighet! Varmeflaske og smertestillende var gode greier for meg etter uttaket!
 
Er det noen av dere som har hatt minimalt med vann i livmora ved uttak, men likevel fått innsett? Jeg hadde masse vann i livmora sist uttak, og ble derfor ikke noe. Denne gangen hadde jeg litt vann, men hun trodde det ville bli borte til mandag.. Erfaringer?
 
Back
Topp