Min dagbok <3

Helt ut av det blå, to følsomme dager med tanker som "enn om dette ikke går?" Livredd for alt om dagen... Har jeg ubrukelige egg? Er livmoren dårlig? Greier jeg å holde på med dette mange ganger? Pluss en uventet sorgfølelse som kom 7 mnd. etter... Rare dager dette...
 
Første runde brukte jeg Gonal F: 13 egg ut, 7 befruktet, 1 inn og 0 til frys. Fikk ei jente :)

Menopur: 14 egg ut, 9 befruktet, 1 egg inn og 3 på frys. Men foreløpig ingen baby av det da så vet ikke da om det er så positivt å få på frys :p
 
Helt ut av det blå, to følsomme dager med tanker som "enn om dette ikke går?" Livredd for alt om dagen... Har jeg ubrukelige egg? Er livmoren dårlig? Greier jeg å holde på med dette mange ganger? Pluss en uventet sorgfølelse som kom 7 mnd. etter... Rare dager dette...

Sånne dager bare dukker opp i dette gamet, helt normalt for oss alle tror jeg, og da er det så godt å få tømme seg litt på forumet (syns nå jeg i hvert fall) :)
Du har vært imponerende sterk gjennom katastrofeforsøket nå sist, og jeg har beundret deg for humøret du har vist her inne! Tøff dame du Mokki ;)
Jeg tror det skal gå en gang, det må det bare, for det ordner seg for tøffe damer som ikke gir opp :)

Hva skjedde forrresten for 7 mnd siden? :Heartred
 
Sånne dager bare dukker opp i dette gamet, helt normalt for oss alle tror jeg, og da er det så godt å få tømme seg litt på forumet (syns nå jeg i hvert fall) :)
Du har vært imponerende sterk gjennom katastrofeforsøket nå sist, og jeg har beundret deg for humøret du har vist her inne! Tøff dame du Mokki ;)
Jeg tror det skal gå en gang, det må det bare, for det ordner seg for tøffe damer som ikke gir opp :)

Hva skjedde forrresten for 7 mnd siden? :Heartred
Tusen takk for oppløftende ord Avocado <3 Jeg gikk til 10+6 og trodde jeg skulle bli mamma... På tidlig ul fikk vi først høre en perfekt hjertelyd for like etterpå få beskjed om at den lå i egglederen.. Så ble hasteoperert.. Har vært så mye som har skjedd siden da, men plutselig nå er det veldig tungt å tenke på. Jeg håper vi lykkes til slutt, men er godt å få lufte seg litt blant noen som skjønner meg :) Er klar for ny runde nå, håper det går bedre enn sist :)
 
Tusen takk for oppløftende ord Avocado <3 Jeg gikk til 10+6 og trodde jeg skulle bli mamma... På tidlig ul fikk vi først høre en perfekt hjertelyd for like etterpå få beskjed om at den lå i egglederen.. Så ble hasteoperert.. Har vært så mye som har skjedd siden da, men plutselig nå er det veldig tungt å tenke på. Jeg håper vi lykkes til slutt, men er godt å få lufte seg litt blant noen som skjønner meg :) Er klar for ny runde nå, håper det går bedre enn sist :)

Uff, så fryktelig trist :(
Har selv mistet, så vet at det nok ikke kommer å føles helt bra igjen før det endelig går veien... Det henger i dessverre... Da skulle termin kanskje vært ca nå? Kanskje derfor det blusser opp akkurat nå?
Sender deg en stor klem og håper du kommer ovenpå snart :Heartred
 
Uff, så fryktelig trist :(
Har selv mistet, så vet at det nok ikke kommer å føles helt bra igjen før det endelig går veien... Det henger i dessverre... Da skulle termin kanskje vært ca nå? Kanskje derfor det blusser opp akkurat nå?
Sender deg en stor klem og håper du kommer ovenpå snart :Heartred
Ja det kan nok være en sammenheng der <3. Gleder meg til ting blir bedre, det blir jo det :) Vi får satse på at det kommer mange bebiser i 2017 :)
 
Var hos overlegen på Ahus i dag,gyn. For en hyggelig mann! Så forståelsesfull og full kontroll på medisiner og alt i IVF verden. Ble så positivt overrasket da de ikke driver med ivf der oppe. Og han sa at neste gang vi treffes vil jeg være gravid. Så jeg håper :D Formen er mye bedre, men fått beskjed om å ta det litt med ro fram til neste forsøk. Viktig at kroppen er frisk :) Nå gleder jeg meg masse til oppstart igjen! :D
 
Da er menopur og orgalutran i hus... Vet ikke hvorfor, men jeg var nervøs da jeg var på apoteket i dag... Grugleder meg til å starte opp igjen,håper så inderlig det går bedre denne gangen! Gruer meg skikkelig til egguttaket, det syntes jeg var vondt :( Våknet plutselig opp midt på natta nå (03:50) og må kjenne på magen for å forsikre meg om at den fortsatt er normal og ikke babykul. SÅ ekte den drømmen føltes.... Så nå ligger jeg her da... Og stirrer i taket (ogpåmobilen)... Og samboern er på hyttetur. Hipp hurra for Mot i brøstet på tv2 sumo :p:D
 
Hmmm... Sov tre timer i natt, har plutselig fått skikkelig nerver for neste runde. Etter åtte timer på jobb, har jeg funnet senga, og håpe å sove laangt inn i 29. oktober og min 29 års dag :) Mitt største bursdagsønske er at vi er tre når jeg fyller 30 :rolleyes::):confused: Uansett, tanta er nok rett rundt hjørnet,håper bare ikke hun velger å være forsinket for andre gang i historien. Klar, dog nervøs, for denne runden. Synes både sprøyter og uttak var lite hyggelig sist, men... Å girl's gotta do osv... Takk til mitt 28. år, det verste så langt. Håper det 29. blir det beste av resten av mitt liv <3
 
Hmmm... Sov tre timer i natt, har plutselig fått skikkelig nerver for neste runde. Etter åtte timer på jobb, har jeg funnet senga, og håpe å sove laangt inn i 29. oktober og min 29 års dag :) Mitt største bursdagsønske er at vi er tre når jeg fyller 30 :rolleyes::):confused: Uansett, tanta er nok rett rundt hjørnet,håper bare ikke hun velger å være forsinket for andre gang i historien. Klar, dog nervøs, for denne runden. Synes både sprøyter og uttak var lite hyggelig sist, men... Å girl's gotta do osv... Takk til mitt 28. år, det verste så langt. Håper det 29. blir det beste av resten av mitt liv <3
Gratulerer med dagen i morgen! :D
Forstår du er nervøs for både uttak og sprøyter. Sprøytene klarer jeg å takle, men uttak er særdeles smertefull for meg også, så føler virkelig med deg. Men vi er sterke kvinner vettu og kommer gjennom alle disse vonde tankene, sprøytene og smertene. Jeg er sikker på at du kommer deg gjennom dette forsøket helt fint og ønsker for deg at dere er 3 neste bursdag :)
(...og at vi er 3 på min neste bursdag i oktober også ;) )
 
Gratulerer med dagen på forskudd!! :D
Ville bare si alt det Bubbly egentlig sa :p
Dette går så bra så, for du er sannerlig ei grepa dame! Og håper av hele meg at drømmen om en liten en snart går i oppfyllelse :)
 
Tusen takk jenter, dere er gode :) Håper det klaffer nå, for oss alle tre :) Sprøytene overlever jeg fint, og uttaket går jo relativt raskt. Spent på hvordan jeg reagerer på menopur, om eggene blir mer samarbeidsvillige av det :p Når har du bursdag da Bubbly? :) Dette skal bli en klafferunde! :D
 
Tusen takk jenter, dere er gode :) Håper det klaffer nå, for oss alle tre :) Sprøytene overlever jeg fint, og uttaket går jo relativt raskt. Spent på hvordan jeg reagerer på menopur, om eggene blir mer samarbeidsvillige av det :p Når har du bursdag da Bubbly? :) Dette skal bli en klafferunde! :D
Bursdag midt i oktober ;) Om det klaffer for oss nå så blir det baby i juli/august :)
Satser på at menopur er løsningen for deg :)
 
Tante rød er M.I.A og jeg stresser. Så teit! Får ikke gjort noe fra eller til uansett, men er liiiivredd for at de ikke har plass til meg om det blir veldig forsinket :/
 
Noe avlyst vil vi ikke ha noe av! Håper TR dukker opp snart! :)
 
Hvor i hæ***tte blir det av den jævla menztruazioneeeee DAAAAA??? Dette er jeg skikkelig dårlig på ass.... Gå meg en lang tur i morgen for å lufte hodet litt tror jeg. Uansett vær.. Jeg vil starte NÅ... Dagnes sutrerunde. Natta nå.
 
Puh! Snakket med St Olavs nå, og jeg har plass uansett når tanta velger å dukke opp :D Da kanskje nervene roer seg, og ting ordner seg :)
Godt å høre! :)
 
Back
Topp