Min dagbok <3

Da er mens ringt inn og jeg skal prøve meg på menopur i morgen :) Ville dere blandet i morgen tidlig, eller kan jeg gjøre det i kveld? :)
Jeg ville blandet noen min før jeg skulle brukt den :) men gjør ikke noe å blande i kveld heller :)
 
Flinkis :) Når er første kontroll?
Regner med de følger opp litt tettere nå siden du ble så overstimulert sist?
 
Jeg begynner å lure på hvor mye uflaks som er lov... Onsdag kveld, tråkker over kraftig to timer etter jeg sa ja til å jobbe på fredag. Halte - Lotta siden. Skiftet dekk på bilen på torsdag, skulle kjøre hjem fra mormor i går og flatt dekk foran. Kommer hjem for å ta ut klesvasken fra kombimaskinen vår, full av vann og error beskjed. Drar de våte klærne over i kurven, skal løfte de inn på badet og smeller kneet på den friske foten i dørakarmen og får så vondt at jeg kaster opp. Så nå halter jeg på begge beina, får ikke vasket tøy og reiser til tr.heim i morgen tidlig... Det er jo bare helt latterlig :cool: Men har faktisk en skikkelig god magefølelse på dette forsøket :D Så optimistisk at jeg faktisk bestilte en runde på billig-tester.no. Dagens utblåsning, nå blir det sprøyte og frokost :D Må bare slenge med... TRUMP????
 
Føles nesten slemt å trykke liker på statusen din over, men måten du skriver på fikk meg i godt humør, så da ble det en tommel opp likevel ;)
Kanskje du sparer på flaks for tiden, kanskje det er sånn at du skal bruke alt på en gang på forsøket, og dermed får du uflaks på alt annet? :p Neida, får håpe du har slått deg nok nå ;)

Og enig med du, Trump liksom :confused:
 
Føles nesten slemt å trykke liker på statusen din over, men måten du skriver på fikk meg i godt humør, så da ble det en tommel opp likevel ;)
Kanskje du sparer på flaks for tiden, kanskje det er sånn at du skal bruke alt på en gang på forsøket, og dermed får du uflaks på alt annet? :p Neida, får håpe du har slått deg nok nå ;)

Og enig med du, Trump liksom :confused:
Haha tenkte faktisk tanken, tar gjerne litt knall og fall om det ender i vellykket forsøk :D
 
Herlighet! :D :D Fikk nettopp melding fra Frisørpikene om at jeg har vunnet deres giveaway! :D:D Bli ny-dag :D Jeg er så glad så glad, kanskje lykken har snudd? :D Orgalutranen kjente jeg ikke heller :D Dette blir en bra dag :D
 
Tusen takk :) Her går det trutt, økt dose og ikke ny kontroll før fredag... Så får smøre meg med tålmodighet :)
 
Tusen takk :) Her går det trutt, økt dose og ikke ny kontroll før fredag... Så får smøre meg med tålmodighet :)
Håper den økte dosen er det som skal til da!

Ser du hører til st. Olavs, du var ikke på apoteket på solsiden sånn kvart på tolv?
 
Håper det funker :) Nei, holder meg til sykehusapoteket jeg :p Var du på kontroll i dag også :)
Var ei før meg i køa som hadde vært på sykehusapoteket, men de manglet noe!
Jepp, var på kontroll i dag, skal ha uttak på torsdag!
 
Var ei før meg i køa som hadde vært på sykehusapoteket, men de manglet noe!
Jepp, var på kontroll i dag, skal ha uttak på torsdag!
Så deilig å bli ferdig med det :) Jeg får bare smøre meg med tålmodighet, håper det går seg til til fredag, så jeg får uttak tidlig neste uke :)
 
Så deilig å bli ferdig med det :) Jeg får bare smøre meg med tålmodighet, håper det går seg til til fredag, så jeg får uttak tidlig neste uke :)
Ja, både gruer og gleder meg!

Håper du får uttak tidlig neste uke ja :) jeg skal, hvis alt går etter planen ha innsett neste tirsdag :)
 
Ny kontroll i dag... Og jeg blir stresset.. Noen (5-6)egg som er over 10 mm men det tar tid. Ny kontroll mandag, men uttak tidligst fredag trodde han. Høyre eggstokk ligger gjemt bak livmor, så litt utfordringer der. Jeg har tydeligvis dårlige egg, så ICIS på oss. Var to egg sist som hadde sluppet inn to sædceller, og er dermed ubrukelig. Nervøs for at jeg ikke klarer å produsere gode egg :( Men fin slimhinne .. Sitter igjen med en rar tomhetsfølelse men vet ikke...
 
Back
Topp