Min dagbok <3

Uffda kjære deg <3
Her ingen erfaringer dessverre, men sender deg en stor klem og håper du blir bedre snart!
 
Huff og huff :( ingen erfaringer jeg heller, men ønsker deg masse god bedring [emoji173] [emoji173]
 
e23fce8836d80cb8d9b85bba7988d8a9.jpg

Synes den siste er sterkere enn de andre, prøver meg på digital i morgen [emoji4] nå er jo dette sent å teste kanskje...
 
Åh så herlig Mokki :D
 
Da har jeg snakket med helsestasjonen og får innkalling til time over nyttår. Håper så inderlig at jeg får gjennomført timen denne gangen...
 
6+0 i dag [emoji3] Var på sjekk for vann i buken i går. Fikk se en boble og en plommesekk i livmoren, men pga dårlig skjerm og umulig å stenge ut lys ville hun ikke lete etter fosteranlegg eller hjerte. Skal tilbake neste fredag, da er jeg 7+0, håper vi kan se litt mer da :)
 
Jippi [emoji3] [emoji3] [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Fikk se en liten krabat med dunkende hjerte og blodstrømminger [emoji173]️[emoji173]️[emoji3][emoji7]
Fantastisk,gratulerer så mye!! Godt nyttår til deg [emoji173]
 
Måtte slå ihjel litt tid da jeg ventet på frisørtimen min i går.. Tuslet litt rundt, og befant meg plutselig på barneavdelingen på hm[emoji85] Tittet på alle de nydelige små plaggene som hang der, og plutselig ble krana skrudd på.. Måtte gå ut av butikken [emoji23] Alt ble så rart, "hæ skal jeg få lov til å handle her til meg selv snart?" Tørr ikke tenke tanken en gang, og i går ble det for mye. Er det virkelig sant liksom? [emoji4] [emoji173]️ [emoji85]
 
Måtte slå ihjel litt tid da jeg ventet på frisørtimen min i går.. Tuslet litt rundt, og befant meg plutselig på barneavdelingen på hm[emoji85] Tittet på alle de nydelige små plaggene som hang der, og plutselig ble krana skrudd på.. Måtte gå ut av butikken [emoji23] Alt ble så rart, "hæ skal jeg få lov til å handle her til meg selv snart?" Tørr ikke tenke tanken en gang, og i går ble det for mye. Er det virkelig sant liksom? [emoji4] [emoji173]️ [emoji85]
Samme her, jeg klarer ikke tru det før etter oul kanskje... [emoji14]
 
Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har sett deg her inne på BV ;) formen bra?
 
Back
Topp