Min dagbok - ønsker oss en baby

Jeg tok feil spray kl. 19 og oppdaget det kl 06.00 dagen etter. Skulle jo ta neste dose kl 07.00. Da gjelder vel ikke med "så fort man oppdager det".
Les pakningsvedlegget. Om det går så mange timer i mellom så veit jeg ikke. Ring klinikken du hører til å hør med de. Eller apoteket. Men uansett så hadde jeg ventet til den første dose også tatt det som normalt igjen. En spray fra eller til tror jeg ikke har så mye å si så lenge du tar det til riktig tid.
Utrolig kjipt med feil spray da. Du får sette de fra hverandre så du ikke tar feil igjen :)
 
Les pakningsvedlegget. Om det går så mange timer i mellom så veit jeg ikke. Ring klinikken du hører til å hør med de. Eller apoteket. Men uansett så hadde jeg ventet til den første dose også tatt det som normalt igjen. En spray fra eller til tror jeg ikke har så mye å si så lenge du tar det til riktig tid.
Utrolig kjipt med feil spray da. Du får sette de fra hverandre så du ikke tar feil igjen :)
Joda. Sprayen mot forkjølelse ble fjernet med det samme :)

Hva mente du med den første dosen? Jeg har bare hoppet over denne kveldens dose og fortsetter som normalt. Siden det helt i starten av nedregulering, så tror jeg ikke det spilte så stor rolle.
 
Joda. Sprayen mot forkjølelse ble fjernet med det samme :)

Hva mente du med den første dosen? Jeg har bare hoppet over denne kveldens dose og fortsetter som normalt. Siden det helt i starten av nedregulering, så tror jeg ikke det spilte så stor rolle.
Jeg mente dagens første dose :)
Det ordner seg :) blir spennende å følge med deg fremover. Kanskje vi ruger sammen :)begynner på synarela til fredag
 
Dag 7 på Synarela og jeg merker ingenting. Håper bare sprayen gjør jobben sin. Kontroll om 7 dager, rett før sprøytestart. Håper bare å få mensen før det. Er redd sprøytestart blir utsatt og da rekker vi ikke forsøket før ferien.
 
Dag 7 på Synarela og jeg merker ingenting. Håper bare sprayen gjør jobben sin. Kontroll om 7 dager, rett før sprøytestart. Håper bare å få mensen før det. Er redd sprøytestart blir utsatt og da rekker vi ikke forsøket før ferien.
Kan du ikke flytte dagboken din til assistert..?❤️
 
Jeg glemte også spray en gang eller to, du skal ikke ta en ekstra dose om det skjer ;)
 
Jeg glemte også spray en gang eller to, du skal ikke ta en ekstra dose om det skjer ;)
Nei jeg tok ikke. Hadde det vært snakk om et par timer, så er det en ting, men 12 timer går ikke. Har resultatene dine vært normale uansett? Et annet spørsmål: Når skal jeg vente mensen?
 
Nei jeg tok ikke. Hadde det vært snakk om et par timer, så er det en ting, men 12 timer går ikke. Har resultatene dine vært normale uansett? Et annet spørsmål: Når skal jeg vente mensen?

Resultatene mine var normale. Jeg fikk mensen til vanlig tid, for meg ca fire uker siden forrige mens.
 
Sprøytedag 13. 1 dag til IKM. Testene er selvfølgelig blenda, men ingen tegn til spotting som jeg pleier å få før mensen.
Skal på UL kontroll i morgen, sprøytestart dagen etter kontrollen.
 
Jeg trooor jeg har begynt å spotte nå i kvled. Forventet mens i morgen, så vil tippe den kommer i morgen kveld eller over imorgen. Er i hvert fall deilig at kroppen fungerer som den skal til tross for sprayen.

UL kontroll i morgen. Litt redd, men også håpeful. Kryss fingrene for oss.
 
Hvordan gikk det i dag?
Jeg er godt nedregulert i eggstokkene, men siden jeg ikke fikk blødning på Synarela, og skulle starte med sprøyter i morgen, så ble forsøket avbrud. Skal ringe inn mensen når den kommer, så sier de ifra når jeg kan begynne neste runde med spray.
 
Jeg er godt nedregulert i eggstokkene, men siden jeg ikke fikk blødning på Synarela, og skulle starte med sprøyter i morgen, så ble forsøket avbrud. Skal ringe inn mensen om et par dager, så sier de ifra når jeg kan begynne neste runde med spray.
Så kjedelig:(
 
Jeg er godt nedregulert i eggstokkene, men siden jeg ikke fikk blødning på Synarela, og skulle starte med sprøyter i morgen, så ble forsøket avbrud. Skal ringe inn mensen når den kommer, så sier de ifra når jeg kan begynne neste runde med spray.
Ånei :( Så kjedelig!
 
Og i dag tidlig kom mensen, selvfølgelig. Så det ble en helt standard syklus for meg. Blødningen er ikke forsinket, men er senere enn legene trodde. Jeg har jo ikke 28 dagers sykluser, men 28-34.

Vel, vel. Sendte en mail til Porsgrunn og håper å få en ny medisineringsplan og konkrete datoer for neste runde. Håper å kunne starte på spray allerede i ferien. Trenger også en ny resept på Synarela da jeg har brukt opp ei flaske. Alle andre medisinene har jeg liggende hjemme nå.
 
Back
Topp