Milles dagbok

Håper så inderlig på dine vegne at jeg har rett [:)]  Hm, er vel bare å vente å se hva som skjer, men det er lange dager å gå å vente og håpe! For man håper jo så inderlig, selv om en forsøker å tenke at en ikke er gravid. Du er flink dersom du venter til lørdag, jeg med min tålmodighet og nysgjerrighet hadde ikke klart det [:D]

Nei, får ikke noe svar, og kan ikke se at de andre får særlig svar heller, så jeg undres på om spådamene har gått litt lei eller nyter sommerdager jeg [8|] Henger meg vel på en tråd dersom jeg ser at andre har fått svar for ikke lenge siden... Har slått meg til ro med september/oktober også da [;)]

Jeg er vel ikke sååå veldig tolmodig...hehe...sitter her nå å vuderer sterkt å ta en test i mårra tidlig....[:D] Er jo litt spent selv om jeg ikke tror at jeg er gravid....

Du får bare dytte og dytte på spm dine inne på BIM[;)]
Dem svarer nok til slutt[;)] Eller så kan du jo prøve å sende dem en PM?

Ikke noe som skjer i dag heller...
Tenkte jeg skulle teste i dag tidlig, men jeg fikk så dårlig tid, så jeg orka ikke styre med det...så i dag er jeg på dag 41 uten noe TR eller spotting...jaja...

Litt frustrert over at tanta ikke har komt enda...jeg VET hun kommer denne pp...for jeg tror virkelig ikke at jeg er gravid ennå!!
Da hadde jeg vel hatt symptomer på det...og det har jeg ikke...INGEN!! Det er så frustrerende å ha så lange sykluser...[:@][:@][:@][:@][:@]

I morgen kan du teste igjen, håååååper på positiv test!! Bedre å ikke ha noen symptomer enn å ha alle og få TR allikevel...

Ønsker deg en kjempefin helg!! [:D][:D]

Har du testet??? Åh, jeg sprekker av nysgjerrighet altså [:D]

Håper du har en toppers lørdagskveld!

Den var negativ..[:(]
Men da får vi bare prøve igjen... bare neste pp kommer i gang snart...ikke noe TRher enda...[:-]

Får vel bare fortsette med denne oversikten min da...

5 prøveperiode

Dag        dato         
1             25.04            TR
2             26.04            TR
3             27.04            TR
4             28.04            
5             29.04
6             30.04 
7             01.05
8             02.05
9             03.05         
10           04.05
11           05.05         
12           06.05  
13           07.05         
14           08.05         
15           09.05      EL viss 28dagers syklus
16           10.05                     

17           11.05                     
18           12.05                     
19           13.05         
20           14.05       
21           15.05        
22           16.05      EL viss 35 dagers syklus              
23           17.05           
24           18.05         
25           19.05         
26           20.05 
27           21.05   
28           22.05      EL viss 41 dagers syklus
29           23.05  
30           24.05  
31           25.05
32           26.05  
33           27.05
34           28.05                 EL viss 47 dagers syklus
35           29.05
36           30.05
37           31.05
38           01.06  
39           02.06
40           03.06
41           04.06
42           05.06
43           06.06
44           07.06  
45           08.06  
46           09.06
47           10.06
48           11.06
49           12.06
50           13.06
51           14.06
52           15.06
53           16.06
54           17.06
55           18.06
56           19.06

Hvor lang er denne pp tro????
Har blitt spådd gravid mai/juni (flest juni) med jente

ORIGINAL: millejenta

Den var negativ..[:(]
Men da får vi bare prøve igjen... bare neste pp kommer i gang snart...ikke noe TRher enda...[:-]

Åh, det var leit [:(][:(] Men da får vi bare håpe at TR dukker opp NÅ, slik at dere får starte med blanke ark, og bli gravide nå i juni!!! Det blir en skikkelig spennende PP for dere den som kommer [:)] Men må si, jøsses for en lang syklus du har nå da!

Klem

Ja, blir ganske lang denne pp ja...men i følge legen har jeg EL da...hmmm...men tanta kommer snart nå...har begynt å spotte...så jeg er VELDIG klar for ny PRØVEPERIODE NÅ!!![:D][:D][:D]

Nå skal det bli mye hankypanky framover...hehe....

Er veldig klar for å starte neste pp nå[;)]
TR er snart borte....og håper dette er det siste jeg ser til henne på en laaaaaaaaang stund[:D]
Denne pp skal jeg ta fotbad, spise gulrøtter fram til EL og ananas etter EL. Og så skal jeg slutte å drikke cola. Og sist men ikke minst denne pp blir det så mye hankypanky som vi bare orker[;)]
Og jeg som kommer til å ha sommerferie når jeg har EL...stor mulighet for at det blir litt homping da ja[:D]

Nå er TR borte[:D] JIPPI[:D][:D][:D][:D][:D]
Har bestemt meg for å prøve akupunktur denne pp også...prøve å få styr på syklusene mine...og så las jeg at bruk av EL tester har mer negativ effekt for fertiliteten enn positiv (pga stresset med å bli gravid)... så nå dropper vi dette og bare koser oss denne pp[:D][:D][:D]

Heisann!!

Ønsker dere en kjempe god helg!!
Håper det klaffer for denne pp!!

Kan sikker vere lurt å kutte ut el-tester ja, så blir man ikke så opphengt i når man har EL.
Kos dere masse, så skal du se at spiren kommer til dere!

Lykke til!!
Stoor klem

Nå har jeg fått innkalling fra sykehuset til gynekolog den 15.juli pga mine ustabile sykluser...litt spent på om alt er bare bra...legen kunne ikke finne noe galt, og blodprøvene tilsier at jeg har EL. Så jeg får vel bare vente å se om gyn finner noe galt....håper virkelig ikke det[&:]

Er så deilig med ferie altså...nå er det bare noen dager til vi reiser på tur også.
Vi gleder oss mye alle sammen...så nå skal vi på shopping i mårra å handle inn alt vi trenger til turen. Vetla har funnet ut at vi skal lage muffins vi kan ha med og at vi IKKE måtte glemme å ta med MELON[:D]
Men det var jo faktisk en ganske god ide[:)]
Vi skal kose oss mye på tur nå!!!!!!!!![;)] jippi[:)]

Håper du koser deg maks på ferie, og dere får full klaff denne PP. [;)] LYKKE TIL!!

Takk for det Kiddo[;)]
Håper det klaffer jeg også denne pp.
Men viss det ikke gjør det, så vet jeg at jeg skal til lege den 15juli for å se hvorfor jeg har så lange sykluser...så viss det er noe glat, så finner vel GU ut av det.

Nå er jeg så reisesjuk...alt er pakka og stappa ut i blien...hauff....vi reiser TIDLIG i mårra...så nå må jeg snart jumpe i køyen...må jo i kveld også[:D][:D][:D] vi har faktisk hatt hver dag i over en uke nå...så håper det spirer snart[8D][8D][8D]

Jaja...blir en uke uten BV på meg nå...hmmm...blir litt rart...kommer til å savne det. jaja... ut på tur aldri sur...tihi...

Nå er jeg tilbake fra turen vår...heeelt super tur altså!
Meeeeeen det vart litt mindre  enn jeg hadde håpet på. Vi bodde i et hus sammen med 2 vennepar og deres barn. Såååå det var ikke så lett å gjemme seg bort. Så viss jeg har en syklus over 36 dager denne pp, så blir det nok ikke noe spire på meg nå heller[:-][:-][:-]

Back
Topp