Milles dagbok

LiSa_84

Elsker forumet
Hei alle sammen!
Ja, nå vil jeg til å skrive dagbok også!:) Det virker som en fin plass å få ut litt tanker.
 
For dere som lurer så er jeg en 23år gammel jente. For øyeblikket er vi inne i 3 prøveperiode, med store forventninger denne mnd. Har forresten hatt det hver prøveperiode, men ikke noe resultat enda[:o] 
Jeg har en 3 år gammel jente fra før, så en familieforøkelse er vel snart på tide[;)] Min lille jente ville blitt en fin storesøster, så vi håper på at vi kommer til å få en liten spire snart!
 
Min datter vart unfanget når jeg gikk på p-piller, så denne prøvefasen er helt noe nytt for meg.
Etter at jeg sluttet med p-piller i november har det vert ganske ustabile syklyser på meg. Vansklig å vite når det er EL-tid, så denne mnd har jeg hamstret EL-tester og tenker at i denne perioden er det GAME ON[:D] Og testinge begynner i morgen![:)] Det blir artigt! Har hatt ganske lange sykluser, så jeg tror ikke det bli noen EL denne uken...men det er jo lov å håpe[:)]
 
  
 
Gratulere med dagbok!!
Er i 3pp her også, har IKM onsdag tror jeg...
Har ikke helt stabile sykluser.[;)]
 
Håper oppholdet vårt her blir kortvarig og at vi hopper over i en terminklubb ganske så snart!!
 
Ha en kjempe fin dag!!!
 
Ja, vi får håpe vi får en 2008 baby[:D] Lykke til...vi får krysse fingrene[:)]

Er spendt på å høre hvordan det går med deg!! Hadde du mange pp med dine andre barn, du har to fra før? 

Ha en kjempe fin dag du også[:)]
 
Førstemann ble til så fort vi kutta ut kondomen og andremann ble til selv om mannen hoppa av i svingen.
Han syntes det skulle være større aldersforskjell på barna, men slik ble det heldigvis ikke.[;)]
 
Ja, det hadde vært kjempe moro å fått en liten baby i løpet av 2008. Mannen har mest lyst på baby i januar 2009 han da, men det som skjer det skjer. [;)]
 
Ja, det er ikke godt å styre sånne ting[;)] Men gravide blir vi nok en gang uansett![:D] Sambo min stresser ikke noe særlig med 2008 baby...mener det blir for sent på året...så viss det ikke klaffer denne mnd, blir det en mnd med pause fra prøvingen. Vil ikke risikere å ligge på sykehuset jula 08.... Det hadde jeg ikke klart[;)] Jeg skulle gjerne fått et barn til før, men dette vart utsatt siden jeg måtte fullføre utdanningen og få meg fast jobb først...men nå er det gjort, så endelig er det bare å henge i
 
Hei igjen!!
 
Nå har tanta kommet på besøk her[:@][:@]
Så nå blir det ikke noe aktiv prøving før i slutten av april.
Når det først er planlagt, så vil vi ikke at baby`n skal komme på slutten av året. Og unner heller ikke de andre barna at mor er borte i jula.[;)]
 
Hvordan går det med deg?
klem
 
Ja,da er det en stund siden jeg har fått vert innpå her. Vi har vert på tur i noen dagen nå,uten tilgang til internett. Synd å høre at det ikke vart full klaff på deg denne mnd, venter på 3de spire!![:@] Men da får dere en fin 2009 baby[;)] Viss spiren ikke sitter på meg denne mnd heller, blir det 2009 baby på meg også... Men å få baby på denne tiden av året (jan/feb) er jo bare kos[:)]...solen titter frem og vi går våren i møte[:D]
 
Jeg er fikk positiv EL-test på torsdag, så nå håper jeg syklusen min er tilbake til normalen... så jeg er veeeeldi spendt på om det kan bli noe denne mnd. Disse to ukene fram til testing kommer til å bli uendelig lange.... men det er jo spennende da[:)]
 
Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg denn pp`n, jeg da!!
Om ikke får vi satse knallhardt i april...[;)]
 
Dagene mellom el og IKM er såååå lange!!!!
Og man går jo å tenker på det hele tiden...[8|]
 
Ja, da er det 6 dager igjen til testing...og tiden går jo såååå sakte!!! Er veldi spent på om jeg hadde EL da jeg fikk positiv EL-test. Har jo lest mye om at den kan vere positiv selv om man ikke har EL. Jaja...det er jo bare å vente 1 uke til....kremt....får se om jeg klarer å vente såååå lenge...kanskje jeg tar en test noen dager før det har gått 1 uke[;)]
 
God helg til alle sammen!![:D]
 
 
Heisann millejenta!!
 
Hvordan går det?
Nærmer seg IKM nå da...
SPENNENDE!!!![;)]
 
Håper det er en spire i magen din!!
klem
 
Nå har jeg ikke klart å vere her inne den siste uken...viss jeg hadde gått inn her hadde jeg ikke klart å tenke på noe bortsett fra testingen. Men jeg tok en test i går tidlig og den var negativ. TR har ikke dukket opp heller. Jeg testet en dag før tiden...så jeg har fortsatt et lite, lite håp...og så testet jeg med en sånn billigtest fra billig-tester. Vet ikke om dem er så gode jeg??? Men likevel så blir det ikke ny testing før på søndag...kanskje jeg skal kjøpe en clearblue-test til dess. Jeg er litt deppa nå, siden jeg fikk negativ test i går, så jeg tror vel egentilig ikke at det er no spire denne mnd heller!![:(]
Så da blir det leeeenge til det blir noe aktiv prøving igjen. Har reknet ut at jeg sikkert må vente 2pp for å vere sikker på komme over til neste år...jeg fikk jo en uke før tiden med min datter, så termin første uka i januar satser vi ikke på da[;)]   
 
VILLE BARE STIKKE INNOM Å ØNSKE DEG OG DINE EN SUPER HELG!!!!
 
(LYKKE TIL MED PRØVING ETTER PAUSEN DA!!! )
 
Ja, nå går jeg bare å venter på at TR skal komme. Tok siste graviditetstest på søndag og den var negativ. Så nå vil jeg bare at TR skal komme sånn at vi kan prøve igjen. Vi har nemlig bestemt oss for at vi skal bare fortsette uten prevensjon, selv om barnet vil komme ganske sent på året (viss det skal klaffe neste mnd da)....
 
Go morn!
Har sneket i dagboken din nå[:D]. Prøveperioder er hardt! Snakket med en venninne i går, hun sa hun var sååååå glad hun ikke var oss denne perioden. Hun har tre barn selv og vet hva det innebærer. Man har SÅ lyst på klaff hver måned.
 
Men det er godt og da[:)] ønske om en små barneføtter... Hvordan går det med deg?
 
Innom og ønsker en god helg.
Planer for helga eller?
 
Ja, prøveperioder er en tolmodihetsprøve...vertfall for meg[:D]
men jeg regner med det vil klaffe til slutt. Tror jeg er litt "stresset" siden jeg ikke vil ha så veeeldig stort mellomrom mellom mitt neste barn og datteren min. menmen...
I helga skal vi bare slappe av og kose oss...jeg og lillejenta har fri i dag og koser oss hjemme... skal snart ut i snøen å lage snømann[:D] 
God helg til dere alle sammen!
Og lykke til alle prøvere[:D] 
 
 
GOD HELG TIL DEG OG DINE OGSÅ!!!
 
Ingen TR er kommet og på lørdag testa jeg negativt. Ikke noen forhåpninger om at jeg er gravid denne mnd nå nei. Er så seigt med sååå lang syklus!!!! Har hørt at akupunktur kan korte ned på syklusen...noen her som har erfaring med dette? Og som vil anbefale det?
  
 
Tiden går sakte...sitter her å funderer på om det kan ha satt seg en spire denne mnd. I tillegg til at TR ikke har dukket opp og testen er negativ, så har jeg fått influensa.[:'(] utrolig drit!
Nå sitter jeg bare hjemme med feber og lurer på om jeg kan vere gravid...klarer jo ikke å tenke på noe bortsett fra det... Vil helst ikke ta paracetter o.l heller viss jeg skal ha en spire i magen...er så redd for at det skal påvirke den lille. Men så er jo det ikke sikkert en gang om det er noen spire der....jaja... litt frustrert i dag jeg[&o] 
Gleder meg bare til sambo og gulljenta kommer hjem, sånn at jeg kan få litt selskap[:D]
Jenta mi er så god atte...i dag tidlig før hun reiste i barnehagen sa hun at hun måtte sende en slengnuss til mamma, sånn at jeg skulle bli frisk igjen[:D] varma litt den[:)]  
 
Takk for oppmuntrende innlegg i dagboka mi[:D]! Vi får heie på hverandre! Når tenker du å ta test...? Tror jeg venter til helgen eller over...hmmm. kanskje vi møtes på flere forum[;)]
 
Back
Topp