Milles dagbok

Blir lite med oppdateringer i dagboken min nå...må skjerpe meg litt...
Nå har jeg fått positiv el test i dag...kjenner jeg er veldig "ømm" i underlivet...så da er det vel noe på gang... blir en travel helg[:D]
 
Da har vi hatt  4 ganger etter jeg fikk pos el-test... håper på en spire nå
Blir noen lange to uker....[:-]
 
jeg har over en uke igjen og vente til jeg kan teste...og jeg er allerede lei....hvor skal jeg gjøre av meg... tror kanskje jeg må styre og stelle litt til jul for å få bort tankene litt...
 
Oversikt over pp mine:
1pp - 35dager
2pp - 41dager
3pp - 47dager
4pp - 36dager
5pp - 46dager
6pp - 49dager
7pp - 35dager (enkel pergotime kur)
8pp - 72dager (enkel pergotime kur)
9pp - 34dager (dobbel pergotime kur)
10pp - ????     (pausemnd)
 
Ja,vi får håpe det![:)]
Og at du får POSITIV test på julaften...det hadde vel blitt verdens beste julegave[;)]
 
Tror dette blir en veldig lang pp[&:]
Og da klaffer det jo ikke denne pp heller[:(]
Jeg hadde 9 el-tester liggende og jeg fikk ikke noen positiv test...så da er det bare å vente på denne tanta og prøve på nytt...[:'(]
 
lurer litt på når jeg skal teste...har ikke noe tegn til TR og heller ikke graviditet...og heller ikke positiv el-test i den uken jeg testet...
Viss jeg ikke har fått TR dag 40, tror jeg at jeg tester....
 
Ja, da var det vel på tide å teste igjen snart.[&:] Jeg er på dag 44 nå og ingen TR ennå. Jeg har venta litt på TR den siste uken, siden jeg begynte å spotte litt forrige tirsdag, men det kom ingen TR. så spotta jeg litt torsdag og litt i går... litt rart at ikke TR er dukket opp....pleier jo ALLTID å få TR når jeg begynner å spotte...hmmm... [8|]
 
jeg tror ikke jeg er gravid heller, for jeg har jo spotta litt den siste uken og det er vel et tegn på at TR er på vei. Jeg har heller ingen symptomer på graviditet... så da kan denne tanta bare komme med en gang, i steden for å tulle sånn...[:'(] da blir det pergo neste pp igjen...og forhåpentlig lap snart....
 
I dag kom pakken fra billige-tester... så da får jeg vel teste i mårra tidlig. Har sååååå absolutt ikke lyst å teste denne pp...vet jeg kommer til å får NOK EN blendahvit test....[:'(]
 
Men jeg har i grunn vært flink til ikke å teste denne pp...er på dag 46 i dag uten noen tegn til TR. Men har heller ikke noen tegn til graviditet...så jeg tror nok det bare er en veldig lang syklus igjen, siden jeg har pergo-pause denne pp...det er derfor jeg egentlig ikke vil teste...men skal ta en i mårra...
 
har et lite håp selv om det er lite sannsynlig etter 10pp uten hell, men jeg  likevel[:)]
 
ORIGINAL: sikon

Så fantastisk herlig altså !
Du fortjener det !!! [:)][:)][:)][:)]
Lykke til og kos deg masse når magen vokser og følelsen av å bli mamma!

Kleeem sikon !
*kommer kanskje løpende etter om 1 uke:p*

 
Ja, det føles helt utrolig å endelig være gravid igjen[:)]
Vi gleder oss mye til å fortelle jenta vår på tre år at hun skal bli storesøster[:D]
 
Håper du også kommer inn i oktober-forumet[:D]
Masse babystøv til deg
 
Back
Topp