Milles dagbok

Spennende dager i vente i dageboken din nå!!!

Krysser alt for at spiren sitter denne gang, og at du snart får en positiv graviditetstest [:)][:)] 

Lykke til med testingen, måtte TR holde seg laaaaaangt borte i over et år [:D]

Heisann Mille
Lenge siden jeg har vært inne på babyverden nå så var spennende og oppdatere meg i dagboken din!! Krysser fingrene for at spiren sitter denne måneden!! [:D]

*sender masse babystøv til deg* 
Klem

Takk for det Kiddo og mammamilla[:D]
Jeg er veldig spent nå...men føler på en måte at spiren ikke sitter denne pp heller...kanskje fordi jeg ikke har noen symptomer på graviditet??? hmmm...får vel prøve å teste til helga viss TR ikke har dukket opp. Er litt skummelt å teste nå syns jeg...har ikke lyst på flere negative tester...!!

Nå har jeg bestilt meg graviditetstester!!!!
får dem sikkert til lørdag, tenket jeg ville teste da...viss ikke dem kommer har jeg en billigtest liggende. Men vil helst ikke bruke den, siden så mangen har fått falsk utslag av den...
Jeg har ikke begynt å spotte enda heller[:)]
Men føler meg ikke gravid, så spottingen begynner vel snart....

Ingen TR i dag...har ikke spotta en gang...pleier altid å spotte litt den 4.dagen før TR kommer...veldig spennende dette...har veldig lyst å bare spinge å teste med en gang, men jeg SKAL vente til i mårra. Kvir meg litt til å teste oxo...blir jo så skuffa viss den er negativ...men så lenge tanta ikke kommer, så er det vel håp![:)] Er det ikke det vi sier her inne[;)]

God helg!

God helg til deg også mille :D
håper testen er positiv da, du er god som klarer å vente så lenge [:D]
*krysser fingre og tær*

Har sommerfugler i magen i kveld, siden jeg skal teste i mårra!!.
åh...nå må jeg bare få positiv test!!! prøver å bli spådd på BIM, får se om jeg får noe svar...hauf...
redd for å få NEGTIV igjen!!![:-]

Uff...nå har jeg ikke lyst å teste i mårra!!
Er liksom litt håp så lenge man ikke får negativ test...
Men om jeg er gravid nå, så er det ikke sikkert jeg tester positivt en gang enda...jeg produserte sent HcG forrige gang når jeg var gravid...
Så jeg kvir meg til å teste i mårra, for jeg mister litt håpet om den er negativ...
litt lei av prøvinga nå oxo...siden vi har prøvd over et 1/2 år...vet det er flere her inne som har prøvd lenger, og dem respekterer jeg veldig....men likevel er jeg begynt å bli litt lei... 

ha en riktig god helg!!!

Ja, jeg sitter nå her å venter på denne tanta jeg da...men den kommer jo ikke...gidder ikke teste noe mer heller...en negativ test holder leeeenge for meg[&:]

Viss ikke tanta er kommet til lørdag skal jeg heller ta en test...
I dag er jeg da på dag 38 og er ikke begynt å spotte enda...hmmm....da får jeg nok ikke tanta før om 4 dager vertfall....spotter ALLTID den 4. dagen før TR, så 3dager uten spotting, så kommer TR...

Skulle ønske TR kunne komme nå...jeg har lyst å begynne på ny pp nå... for det er 5 som har spådd meg gravid i juni...så jeg lever på den for øyeblikket...er liksom "litt" håp da[;)]

Huff, skjønner godt du ble skuffet da testen ikke slo ut positiv! Man har jo alltid et inderlig håp hver gang. Men siden du produserte HcG sent sist gang, kan det jo hende du gjør det nå også!

Håpet er ikke ute før TR evt viser seg. Men jeg skjønner at det er godt å tenke på at hele 5 stk har spådd deg gravid i juni! Det er mange det! Hvor på BIM blir du spådd? Inne på spå/horoskop? Synes det virker som ingen får svar der inne ser du... Tips om plass hvor de spår der inne mottas med takk [:)] Jeg har blitt helt hekta [:D]

Håper ikke TR dukker opp! Klem

i dag har jeg heller ikke fått tanta på besøk...spotter ikke heller...har ikke mensmurringer en gang...hmmm...ikke noen tegn til at jeg er gravid heller så... lurer på hva som skjer med meg... kanskje tanta har gått seg bort....håper det[:)] hehe...

nei...håper virkelig at hun kommer snart....er så ivrig etter å begynne på neste pp!!!

Får vel bare fortsette med denne oversikten min da...

5 prøveperiode

Dag        dato         
1             25.04            TR
2             26.04            TR
3             27.04            TR
4             28.04            
5             29.04
6             30.04 
7             01.05
8             02.05
9             03.05         
10           04.05
11           05.05         
12           06.05  
13           07.05         
14           08.05         
15           09.05      EL viss 28dagers syklus
16           10.05                     

17           11.05                     
18           12.05                     
19           13.05         
20           14.05       
21           15.05        
22           16.05      EL viss 35 dagers syklus              
23           17.05           
24           18.05         
25           19.05         
26           20.05 
27           21.05   
28           22.05      EL viss 41 dagers syklus
29           23.05  
30           24.05  
31           25.05
32           26.05  
33           27.05
34           28.05                 EL viss 47 dagers syklus
35           29.05
36           30.05
37           31.05
38           01.06  
39           02.06
40           03.06
41           04.06
42           05.06
43           06.06
44           07.06
45           08.06
46           09.06
47           10.06

Hvor lang er denne pp tro????
Har blitt spådd gravid mai/juni (hovedsaklig juni) med jente

Ja, fann ut at jeg bare må det...tihi...sitter nå her å venter på denne tanta som ENNÅ ikke er komt!!! Håper hun kommer snart, sånn at jeg kan begynne på neste pp og ha enda mer  da...hehe[;)]

Kan jo hende at disse spådamene ser at du er gravid I JUNI, for det er jo nå [:)] Er jo rart at du ikke spotter som du pleier, og ingen TR [8|] Gleder meg til lørdag og du skal teste jeg, for jeg tror ikke tanta kommer før den tid [;)]

Håper du har en topp dag med sol og varme du også!

Hmmm...kanskje du har rett..hadde vært supert det da![:)]
Men jeg ble spådd på BIM for noen dager siden..da sa hun ene spådama at jeg ikke var gravid nå, men at jeg vart gravid i mndskifte juni/juli...
Håper hun tar feil....og at jeg er det NÅ!
Hår så lyst å teste igjen, men jeg SKAL vente til lørdag....skal klare det altså![8|]

Hår du fått noe napp på spåinga på BIM eller??

Back
Topp