Milles dagbok

Nå tror jeg at jeg har innbilt meg selv at jeg er gravid[:D] haha...har ømme bryster og er såååå innmari trøtt![:D] Men jeg tviler på at jeg har hatt EL så tidlig at jeg allerede kan få symptomer på graviditet!!!! Når jeg var gravid sist gikk det en mnd før jeg merket noe...og da var kvalmen som meldte sin ankomst.

neij....nå skal jeg se litt prison breake[;)] er helt hekta...driver på med sesong to nå[:D] så jeg håper sesong tre kommer ut på dvd til jeg er ferdig med andre[:)]  

He, he[:D]
Du er ikke alene om å innbille deg ting... Har gått å hatt stikkiinger i magen og ømme bryster en stund. Til og med vært litt kvalm innimellom. Men i dag som mensen egentlig skal komme så har jeg ingen symptomer bare ømme bryster... Rart dette![:)]

Jaja... fortsatt litt ømme bryster, men nå har jeg fått slappet veeeeldig av i helgen, så jeg er ikke trøtt lenger.
Håper den neste uken går kjempe fort, for jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve å teste neste helg viss TR ikke har dukket opp.
OG NESTE HELG SKAL VI HENTE BÅTEN SOM VI HAR KJØPT OSS!!!!!!!!![:D]
Jippi[:D] Gler oss mye til det!
Så viss det blir negativ test, så får jeg trøste meg med en liten båttur kanskje[;)]

Åhh...jeg er sååå trøtt![:-]
Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre....så nå har jeg sunket ned i sofaen etter jeg fikk vetla i seng.
Sambo er borte å hjelper en kompis med noe, så han kommer ikke hjem på en stund...
Godt med heeelt stille hus av og til også[;)]

Ja,ja...ikke noe baby denne mnd heller![:'(]
Spotta i dag, så da er TR rett rundt hjørnet!
Eneste som er positivt er at syklusen min er blitt kortere[;)]

Kom nå da TR så vi kan få starte på neste pp...det er det eneste jeg tenker på nå[&:]
Begynte å spotte litt mandag, så TR burde dukke opp nå snart....
Skal til doktor på fredag...så da får vi se hva han finner ut...

I dag kom TR ja...den gode nyheten er nå at syklusen min er betylig kortere enn den forrige!
Og det er jeg kjempe letta over...håper bare det holder seg sånn!![;)]

Nå har jeg vert av doktoren en tur. Ville bare forhøre meg om desse ustablie og lange syklusene mine. Han sa det sikkert kom av ubalanse etter p-pille slutt (noe som jeg virkelig håper det er!!!!!)
Men han ville ta en PCO-test bare for å undersøke det også... noen som vet hvor lenge det tar før en får svar på den prøven!???

Hauff...tar sikkert kjempe lang tid!!! Har ny time hos doktoren den 09.mai. Tipper jeg må vente til dess på svar!!!![:(] 

ØNSKER DERE ALLE EN KJEMPE FIN HELG!!!!!!!!!!

Det er heeelt hærlig med helg![;)]
Godt å bare slappe av med familien[:D]
Senere i dag skal vi shine opp båten å få den på vannet![;)]
jippi...håper på finvær til neste helg[:)]

Nå er jeg bare kjempe lei av å vaske båt altså!!!
Har jo ikke gjort annet enn å vaske i hele dag...pjuh.
Det er jammen godt det bare er 3 arbeidsdager denne uken[:D]

Håper tanta forsvinner snart også...lurer på om jeg skal bruke el-tester denne mnd. Men er litt usikker på hvilket merke jeg skal bruke o.s.v. Noen som har noen å anbefale? Er de digitale fra CB ok? Lurer på å kjøpe dem. De billigtestene jeg brukte i 3pp var så vansklige å tyde....

Har lest gjennom dagboken din nå, spennende å følge med på deg som er midt i prøvinga di. siden jeg selv ikke er kommet så langt så er det spennende å følge med på hvor varierende det er fra du slutter på pilla til spiren sitter.
Ønsker deg masse lykke til, blir spennende å følge med deg videre [:D]
Klem

Takk for det Mammamilla[:D]
Blir spennende å følge deg også!
Sikker på du ikke skal være med prøve før til høsten?[;)]

he he he [:D] er kanskje ikke helt sikker [8|] men vil prøve å legge det opp best mulig så det ikke kommer midt i eksamen og bachelor oppgaven. har eksamen i februar-mars og bachelor oppgaven i mai-juni, så hadde håpet på å få dette ferdig før den lille kommer ut [:-] men man skal aldri si aldri [:D] 

Ja, nå er tanta borte og jeg er veldig klar for 5pp[:D]
Jeg håper det vil klaffe denne pp[;)]

Har litt bedre kontroll nå viss syklusen min stabiliserer seg på rundt 35dager. Håpe,håpe[;)]

Endelig langhelg[:D] Håper på finvær!!!
Vi skal i dåp i mårra...til en nydlig liten gutt...lyst på baby jeg oxo!!!!

Sitter og skal bestille EL-tester nå. Men så kom jeg over noe som heter Donna Saliva Fertilitetsmonitor. Noen som har prøvd dette?? Noen som kan forklare litt hvordan den fungerer?????

Nei, har ikke hørt om eller har noe erfaring av Donna Saliva Fertilitetsmonitor, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg der...

Håper virkelig at 5pp er den det klaffer på hos dere!

Håper du får en kjempefin helg!!! [:)]

ORIGINAL: Kiddo

Nei, har ikke hørt om eller har noe erfaring av Donna Saliva Fertilitetsmonitor, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg der...

Håper virkelig at 5pp er den det klaffer på hos dere!

Håper du får en kjempefin helg!!! [:)]

Takk for det Kiddo[:D]
Du må ha en strålende helg du også! Har du langhelg du også eller? Er jo bare helt super hærlig[;)]
Ja, får håpe det klaffe snart nå[:)] Du får ha masse lykke til denne pp du også[;)]

Back
Topp