Milepæler

Akkurat 7 uker til termin og 4 uker til permisjonsstart :) Sistnevnte er jeg så utrolig klar for nå!
 
50 dager igjen til keisersnittet! Og det er jo absolutt maks, kan jo være hun vil melde ankomst tidligere også :smiley-bounce016
 
50 dager igjen til keisersnittet! Og det er jo absolutt maks, kan jo være hun vil melde ankomst tidligere også :smiley-bounce016
Er virkelig litt sjalu på dere som har en dato å forholde dere til! :D selv om jeg er veldig takknemlig for å ha valget om å føde vaginalt selvfølgelig! Jeg har nå satt på nedtelling til max overtid bare for å ha en max tid å forholde meg til :hilarious:
 
Er virkelig litt sjalu på dere som har en dato å forholde dere til! :D selv om jeg er veldig takknemlig for å ha valget om å føde vaginalt selvfølgelig! Jeg har nå satt på nedtelling til max overtid bare for å ha en max tid å forholde meg til :hilarious:

Det kan jeg forstå! Jeg ville jo helst født vaginalt (hvis jeg ikke hadde noen risikofaktorer altså), men det er unektelig gøy og praktisk å ha en dato. Sjansen er jo der for at det blir tidligere, men det blir i alle fall ikke lengre! Må være litt seigt hvis en teller ned til termin og så går man 12 dager over..
 
Ny milepæl nådd i dag føler jeg - vi har kommet oss til februar! Så takknemlig for at jeg har klart å bære disse to babyene så lenge, tross tvil på hvordan det kom til å gå pga min bakgrunn. Nå er 32 fullgåtte uker kun to dager unna (eller en dag og en time faktisk!). :Heartblue:Heartpink
 
37+0 og lille er ikke lengre prematur! Har pleid å si "nå kan du bare komme!", men etter omstendighetene nå, så vkl jeg helst vente en uke til :p
 
Permisjonsstart i dag og 20 dager til termin! Er uansett sykemeldt så gjør ingen praktisk forskjell, men en milepæl alikavel :love7
 
Permisjonsstart i dag og 20 dager til termin! Er uansett sykemeldt så gjør ingen praktisk forskjell, men en milepæl alikavel :love7

20 dager :woot: helt utrolig! Herlighet, tenk, snart har du babyen din i armene ❤️
 
Jeg klarer virkelig ikke å tro på det, helt sykt! :wideyed:
Enig!! Her er det 19 til termin, og forhåpentligvis en del mindre enn det til og med, med det presset jeg kjenner nå:wideyed: har ikke opplevd dette før, uten å være i aktiv fødsel:p så det blir virkelig slitsomt å gå sånn i mange uker:wtf:
 
Enig!! Her er det 19 til termin, og forhåpentligvis en del mindre enn det til og med, med det presset jeg kjenner nå:wideyed: har ikke opplevd dette før, uten å være i aktiv fødsel:p så det blir virkelig slitsomt å gå sånn i mange uker:wtf:
Får krysse fingrene! :D
 
36+0 idag, og 30 dager til termin (forteller megselv at det er 40 da jeg regner med overtid) ❤️
 
Back
Topp