Milepæler

35+0 i dag :) jeg jubler virkelig hver gang det er en «ny graviditetsuke», for det er en kunst å holde ut denne siste tiden! 31 dager til skatten min er her ❤️
 
Skulle vært 38+0 i dag men den lille har vært her i 5 dager allerede! Nyter maks. Tenk at jeg kom i mål med den største milepælen av dem alle, nemlig å føde verdens fineste lille jente! :Heartred
 
Last edited:
Stor milepæl idag ! 37 uker og ingen prematur baby denne gang :dummy1::happy:
 
37+0 i dag og babyen er ikke lenger prematur dersom hun skulle komme nå!:excited001:Heartred
Nå kan hun faktisk bare melde sin ankomst her:hilarious:
 
36+0 :happy: Skal også på sykehuset for en vekst- og leiekontroll i dag. Er spent på å få se lillegutt igjen :)
 
36+0 :happy: Skal også på sykehuset for en vekst- og leiekontroll i dag. Er spent på å få se lillegutt igjen :)

Så stas :) har du vært på ultralyder jevnlig? Vi skal i morgen (35+6 da) og er litt spent på hvor mye man egentlig ser når fosteret er så stort. Ser for meg at man ikke får så god oversikt?
 
Så stas :) har du vært på ultralyder jevnlig? Vi skal i morgen (35+6 da) og er litt spent på hvor mye man egentlig ser når fosteret er så stort. Ser for meg at man ikke får så god oversikt?

Ja, jeg har vært heldig og fått jevnlig oppfølging med ultralyder via det offentlige :) Og jeg har også benyttet meg av flere private ultralyd timer. Av det offentlige har jeg fått ultralyd i uke 17+6, 23+4, 27+5, 32+1 og i dag 36+0. Hvorfor jeg har fått så mange vet jeg egentlig ikke. Er ikke funnet noe uvanlig eller noe som må følges opp som jeg har fått vite i hvertfall. Det kan være at de bare vil følge med litt ekstra pga vekta mi osv. Men alt har sett bra ut på hver ultralyd, og lillegutt har ligget på -1% i vekst, som ikke er noe å si på. Er spent på hva han ligger på i dag :happy:

Det begynner vel å bli trangt inni her nå, så jeg vet ikke hvor bra bilder det er mulig å få. Gleder meg bare til å få en liten titt på han uansett :joyful:
 
Back
Topp